Valleikanaal

Plaats reactie
Nick Slaats
Berichten: 9
Lid geworden op: 10-04-2016 11:32

10-04-2016 12:00

Hallo ik vis momenteel op het valleikanaal met de method feeder alleen ik heb nog geen karper mogen vangen alleen maar brasem en grote winde. Heeft iemand nog wat tips voor dit water? ik vis nu met 10 mm boillies met soms wat goo, en voer voor ik ga vissen wat met maïs en tijgernoot.
Benjamin Rorije
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-08-2016 14:39

04-08-2016 14:45

Heey Nick,

Ik zit ook vaak aan het valleikanaal ook met de Method.
Ik vang meestal brasem winde of zelden een zeelt.
Ik zou graag willen weten of je inmiddels al betere stekken hebt gevonden waar je een beetje op (kleine)karpers kunt vissen. ik zoek echt enorm in de buurt. Graag hoor ik van je hoe of wat
Zou eventueel wel een keer samen willen rondkijken.
Kevin van Deventer
Berichten: 2
Lid geworden op: 09-08-2016 21:27

09-08-2016 23:49

Ik ben geen karpervisser, alleen zie ik vaak net voor de sluis nabij Woudenberg tentjes staan en gasten met een hengel of 3. Die zitten daar de hele avond en nacht denk ik. Ik hoor van bekenden dat stevig invoeren op je stek enorm helpt om de karper op je plek te krijgen. Hopelijk heb je hier wat aan. Ik heb ze echt enorme exemplaren zien vangen daar in de avonduren (na 20:00).
danny van burgsteden
Berichten: 25
Lid geworden op: 02-08-2016 16:17

17-08-2016 21:47

Hoi ik weet niet waar jullie op het valleikanaal vissen maar je kan best goed vissen ter hoogte van de verdiweg vanaf de weg richting de snelweg. Denk dat je op het kanaal best wel moeite moet doen voor een karper. Hoor alleen wel steeds meer dat het valleikanaal laatste tijd erg moeilijk vissen is. Weet niet of je met de auto kan maar meer de kant van leusden op zijn ook wel mooie plekken oom te vissen.

groeten danny
Mark van het Erve
Berichten: 1
Lid geworden op: 16-09-2016 18:44

16-09-2016 19:09

Nick Slaats schreef:Hallo ik vis momenteel op het valleikanaal met de method feeder alleen ik heb nog geen karper mogen vangen alleen maar brasem en grote winde. Heeft iemand nog wat tips voor dit water? ik vis nu met 10 mm boillies met soms wat goo, en voer voor ik ga vissen wat met maïs en tijgernoot.


Beste Nick Slaats

Hier in het valleikanaal is het moeilijk om karper te vangen zonder flink voor voeren.
Als ik op karper vis in het kanaal dan voer ik meestal een week voor en ga ik in het weekend er zitten.Aangezien jij method gebruikt is het zwz slim om mobiel te vissen hier in het kanaal want ze zwemmen hier veel heen en weer. Dus het is slim om 3a 4 stekkies te maken waar je op kan vissen. Ik zelf lig met vast lood en pieppers als ik op karper vis/ als ik method vis dan zit ik max 1 uur op een plek als er niks gebeurt. Dus mijn tip naar jou is maak meer stekken/ als je puur voor karper gaat min 3 dagen voor voeren dan maak je kans op karper ;) ps ik heb altijd nog een pva zakje er bij liggen

mvg Mark van het Erve
Plaats reactie