Help een reizende visser ..

Plaats reactie
Jon Eadon
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-02-2016 22:35

27-02-2016 23:00

Hallo,

Mijn naam is Jon, ik ben Engels en het gebruik van Google Translate.

Sorry als dit is niet in de juiste sectie.

Ik ben al op zoek op het internet, alleen engels forums tot nu proberen om mijn reis naar Nederland te plannen in het begin van april. Ik heb niet in geslaagd om veel informatie te vinden.

Ik heb enige tijd op Google en Maps doorgebracht en ik hou van de uitstraling van de volgende gebieden / water en hoopte dat iemand zou kunnen meer informatie over hen te verstrekken; Als 's nachts vissen is toegestaan, als ze bereikbaar met de auto of te voet, als er zelfs geen karpers er in en alle andere regutions Ik kan het nodig zijn om te weten.

De gebieden / wateren:

Sloterplas
Ik viste hier slechts één keer en weet een plek waar mensen 's nachts vissen, en ik weet dat één lokale pakken winkel (Hengelsport Willem), waar ik mijn licentie, die thans is verstreken gekocht.
Alle andere wateren zijn mij niet bekend.

Nieuwe Meer
- Bosbaanweg
- De Poel

Nieuwkoop / Noorden
- Noordeineplas
- Noordse Dorp
- Water naast Zuideinde / Ziendeweg
- Water naast Kadewetering / Bosweg

Ik ben van plan op de eerste reis naar de regio Amsterdam, de aankoop van mijn rijbewijs en breng een paar dagen vissen ergens rond de Sloterplas alvorens mijn weg terug naar beneden om eventueel Nieuwkoop / Noorden en het doorbrengen van een paar dagen daar. Misschien een dag boot vissen in Het Plashius.

Ik hoop dat iemand kan helpen met mijn onderzoek of toon mij behulpzaam websites. Misschien wijzen op een ideale water, zou elke grootte nederlandse karper me erg gelukkig maken :)

Dank u, ga ik naar de site nu verder te verkennen!
Eadon
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

27-02-2016 23:24

You got pm on fb ;)
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

28-02-2016 01:25

Hi and welcome , i think you can speak english here as well.
I don't know the explicit rules about the part of Amsterdam, but when you call to the angling shop called "willem" i know for sure he Will help you with youre license and all the rules about fishing at night.

Visit the website called www.visplanner.nl if you have the license and you can See all waters in holland and theire rules.

Greetings rick
Plaats reactie