vissen in Utrecht

Plaats reactie
joey herber
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-02-2016 09:12

03-02-2016 09:19

Hallo allemaal,

Ik ben een fanatieke visser uit Utrecht. en zou graag wat nieuwe wateren willen proberen in de provincie Utrecht.

Ik vis nu voornamelijk in De Bilt, heeft er iemand tips en trics over een mooi water in de buurt?
voornamelijk vissen wij met zijn 2en en gaan het liefste voor een nacht of weekend. het zou fijn zijn als het een water is waar je ook een nacht mag door vissen.

Ik hoor graag van jullie,

Joey
Nick Slaats
Berichten: 9
Lid geworden op: 10-04-2016 11:32

10-04-2016 11:43

Heb je het valleikanaal al geprobeerd? Daar ben ik momenteel ook veel aan het vissen met de method feeder.
joey herber
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-02-2016 09:12

14-06-2016 09:30

Nick Slaats schreef:Heb je het valleikanaal al geprobeerd? Daar ben ik momenteel ook veel aan het vissen met de method feeder.


kan daar ook statisch gevist worden? zoja, welk deel van het valleikanaal beveel je ons aan?
Chiel marchal
Berichten: 63
Lid geworden op: 07-12-2010 19:40

14-06-2016 20:41

Hoi Joey,

Door de AUHV is er de afgelopen jaren redelijk wat karper uitgezet op bijna elk watertje in Utrecht. Via Google maps en/of Google earth en de zoekfunctie op deze website zou je toch al een heel eind moeten komen, Zodra je een watertje hebt gevonden en je wilt wat meer info kun je er bijvoorbeeld ook op vrijdagavond gewoon even langsrijden en kijken of er gevist wordt en wat gaan peilen om te bekijken hoe diep het is etc.

Ik woon en vis zelf ook in de regio Utrecht en er is hier zat viswater met genoeg karpers, ik kan je een paar tips geven via PB alleen ik mag hopen dat je zelf ook wel een aantal wateren kunt vinden via diverse zoekfuncties.

Succes !
Plaats reactie