Zeumeren

Gebruikersavatar
Sandor vd Beek
Berichten: 90
Lid geworden op: 02-01-2014 20:19
Locatie: Barneveld

16-03-2014 13:42

Vandaag even weer rondje om Zeumeren helpen. Pas al een keer vernomen dat de rgv niet meer op vissers zit te wachten. en vermoedelijk na dit jaar een evaluatie komt.

Nu zie ik vandaag een visser op het strand, 2 vissers bij de gas fles beide buiten de aangegeven zones. Op 2 plekken is waarschijnlijk de afgelopen nacht gevist aan alle zooi te zien. Vorig weekend ook al groepje jongeren met paraplu en doorzichtig zeil er over nu lag op die zelfde plek 1 groot kapot doorzichtig zeil.

Vraag me echt af waarom er geen wekelijkse controle is door de sportvisserijmidwestnederland want dit mooie water gaat zo verloren en dat zou echt zonde zijn.

Ik vis er al 20 jaar met plezier en zou het nog graag een 20 + jaar willen doen op zeumeren.
Jeffrey Arends
Berichten: 215
Lid geworden op: 11-02-2014 16:29

16-03-2014 14:05

Hoi Sandor,

Ik ben het volkomen met je eens dat er bij dat soort wateren waar "asociale" mensen komen vissen, er veel vaker controle moet plaatsvinden. Met meer controle voorkom je al een boel problemen.
Ik hoop niet dat dit uiteindelijk leid tot een algeheel visverbod.
Daarom neem ik ook altijd troep van anderen mee, maar het blijft jammer dat er mensen zijn die dit schijnbaar normaal vinden.
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

16-03-2014 14:17

dit probleem is al bekend bij zowel aart lokhorst als, bij midwest nederland
alleen de controle laat nog op zich wachten
tenminste ik zie van alles gebeuren waar maar geen einde aan komt
en inderdaad ben ik bang dat het niet lang gaat duren met dit water
zoals ik eerder al aan haalde in andere topics hier op kwo

carp greats jannes
carp greats jannes


carp fishing a way of live
Gebruikersavatar
Sandor vd Beek
Berichten: 90
Lid geworden op: 02-01-2014 20:19
Locatie: Barneveld

16-03-2014 14:22