Diemen - De Diemen, Nieuwe Diep

Plaats reactie
Niels Kleijn
Berichten: 422
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: amsterdam, alphen a/d rijn

30-12-2013 07:21

Beste allen,
Na een periode een stuk minder te vissen heb ik besloten om weer actief te gaan karpervissen. In de periode ervoor viste ik heel serieus (heb in de early days zelfs nog wat artikelen op karperwereld.nl geschreven), maar door buitenlandverblijven, drukke baan en een klein appartement op 2 hoog in Amsterdam zonder opslag lagen de karpervisspullen bij mijn ouders en werd karpervissen daardoor zeer beperkt en beperkt tot de regio waar mijn ouders wonen.

Recent ben ik naar Diemen Noord verhuist en in 2014 wil ik het karpervissen weer wat serieuzer oppakken nu ik de spullen in de schuur heb. Omdat ik voornamelijk avonden en nachtjes vis/zal vissen en voor wil voeren heb ik voorkeur om te richten op fietsafstand. Binnen die afstand ligt naast het Amsterdams Rijnkanaal (waar op dit forum al best veel geschreven is) de Diemen en het Nieuwe Diep. Ik ben op zoek naar informatie over deze wateren. Heb al regelmatig rondje hardgelopen, maar weinig karpervissers gezien (zal ook aan het jaargetijde wellicht liggen). Ik ben niet op zoek naar specifieke stekken, maar wel meer op zoek naar de dingen die je wel moet doen en niet moet doen en wat ik ongeveer kan verwachten (qua bestand en concurrentie - wil niet dubbel voeren op stekken) en wat meer insight in de wateren. Gezien ik alleen ga vissen, ben ik ook erg benieuwd naar de veiligheid.

Reacties mogen natuurlijk ook prive.

Groet,
Niels
burrie nigde
Berichten: 4
Lid geworden op: 12-05-2008 16:30

29-08-2022 00:35

Hey man, vroeg me af of je nog actief was? Kom zelf ook uit de buurt namelijk. Mail me anders ff burrie_2@hotmail.com
Plaats reactie