Beekse bergen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

25-10-2013 15:33

Heb net een boeking gedaan voor huisje 72 met het gezin en natuurlijk gaan de hengels mee.
Maar zie door de topics de bomen in het bos even niet meer.

Voerboot met dieptemeter gaan ook mee, dus het in kaart brengen moet geen probleem worden.
Maar heeft iemand nog tips?
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
jan boekschoten
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-09-2009 18:03

23-11-2013 17:34

Hallo, wij zaten paar weken gelden ook in die hoek.

MIjn tips: Voer NIET overdag, meerkoeten duiken alles op, evenals de meeuwen.
Water is kraakhelder dus als je boilies hebt die enigsinds wegvallen op de grindbodem zou helpen ( ik had in 1e instantie rode dus die zagen ze mooi liggen natuurlijk! )

Bodem is grind en hard, loopt vanaf de huisjes heel snel af naar 7/8 meter, en dan verderop weer naar 12 tot 20 meter.

Er is HEEL veel brasem dus zou de partikels en vismeel boilies achterwegen laten, heb mijn vissen uiteindelijk op zoete cream boilie van Gulp gevangen die ik door de brasemoverlast nog bij vlemminx in Tilburg ben gaan halen.

Heb uiteindelijk 4 vissen ( en ontelbaar brasems ) gevangen ( visde alleen snachts ) Allemaal mooie sterke schubs van ongeveer 16 pond. Ze kwamen allemaal van de aflopende plateau van 8 naar 12 meter.

Sprak later nog beheerder die ook visde en die zei ook dat de meeste vissen aan de andere kant van het water zaten ( weg van de huisjes dus ) en dat je het beste met boodje de vissen op kon gaan zoeken, maar dat had ik niet bij me helaas.

Verder leuk water, geen run water maar om gezinsvakantie met vissen te combineren erg leuk, Suc6!

Gr Jan
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

24-11-2013 09:53

Bedankt Jan voor de info.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

24-11-2013 13:58

Ik ben er ook met mijn gezin een paar keer geweest wel al enige tijd geleden, maar je moet het niet bij de huisjes zoeken, links achterin de hoek waar de kabelbaan verankert is geweest en dan onder je eigen kant, harde zand bodemen dan rechts van de hooge zandberg voor het moeraseiland (Nederland) en dan in de kom recht tegenover de brug, naast waar de rondvaarboot aanlegt.

Gr CN
Unicorn Carp Fisching
Plaats reactie