Bosbad Hoeven

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike Valk
Berichten: 58
Lid geworden op: 30-08-2012 23:40

13-10-2012 14:30

Hallo,

Mijn vismaat en ik wouden in Molencatenpark Bosbad Hoeven gaan vissen in de Herfstvakantie.
Weet iemand ofdat nachtvissen is toegestaan vanaf donderdag 25 oktober tot en met zaterdag 27 oktober? Mijn opa heeft op de camping al 27 jaar een caravan en ben daar vroeger heel vaak wezen vissen, maar alleen overdag met de feeder en de pen. Hij zegt dat in het najaar het recreatiepark alleen tussen 10u 's ochtends en 4u 's middags open is, kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven ivm dat je eigenlijk niet op het recreatiepark(speeltuin) hoeft te zijn? Over de beste stekken of het beste aas hoef ik niets te weten, alleen over enige regels.

Alvast bedankt :lol:

Mvg,
Mike Valk
A bad day of fishing beats a good day at work
Wie 's nachts vist moet overdags zijn netten drogen
Beter 1 karper op de mat, dan 10 in 't water!!

FCDH
'Oh Oh Den Haag'
Gebruikersavatar
Mike Valk
Berichten: 58
Lid geworden op: 30-08-2012 23:40

15-10-2012 23:16

Niemand die iets weet over enige wetgeving? :o
A bad day of fishing beats a good day at work
Wie 's nachts vist moet overdags zijn netten drogen
Beter 1 karper op de mat, dan 10 in 't water!!

FCDH
'Oh Oh Den Haag'
Gebruikersavatar
Niek Boonman
Berichten: 87
Lid geworden op: 05-02-2008 11:05
Locatie: Wolphaartsdijk

17-10-2012 23:04

Hoi Mike,

Als ik jou was zou ik gewoon even naar de receptie bellen dan heb je gelijk antwoord.
Ik ben er ooit al eens geweest ongeveer 5/6 jaar terug.
Leuk park maar de vissen.. tja een typische vakantie park laten we het daarop houden.
Toen mocht je er tot een uur of 10 vissen vanaf de kant van de speeltuin.

Aan de kant van de camping mocht je toen nachtvissen als ik me niet vergis.
Dit mocht alleen als je aantoonbaar bewijs had dat je ook daadwerkelijk op de camping verbleef met een standplaats.
Het is allemaal al een hele poos terug dus ik heb geen flauw idee hoe het er nu is.

Als ik jou was zou ik gewoon even het vakantie park bellen.
Mocht je geen duidelijk antwoord krijgen zou ik het gewoon proberen. Jezelf een beetje wegstoppen en niet te veel overlast dan maken ze er geen probleem van.
Meestal zijn ze op een vakantie park wel mild.

Voor zover ik weet mag je niet bij het stuk van de waterfietsen vissen.
Gebruikersavatar
Mike Valk
Berichten: 58
Lid geworden op: 30-08-2012 23:40

18-10-2012 17:19

Hallo,
Bedankt voor je reactie Niek! Tegenwoordig mag je zelfs helemaal niet meer aan de kant van de speeltuin vissen, alleen op het stuk langs we caravans, vanaf het cafe tot aan de midgetgolfbaan alleen nog maar. De vissen vallen tegenwoordig ook wel mee, geen papegaaien bekken meer. Misschien dat ze er zwemmen, maar in 't voorjaar heb ik daar totaal 14 karper gevangen en geen een had een kapotte bek, gelukkig. Volgens mij hebben ze 2 jaar geleden ook weer nieuwe schubkarpers uitgezet daar, maar dat weet ik niet zeker. Bij de waterfietsen mocht je inderdaad niet vissen, niet daar zitten, maar daar ook je lijn niet uitgooien dacht ik. Ik ga ze nog maar even opbellen voor de zekerheid!

Bedankt :D
A bad day of fishing beats a good day at work
Wie 's nachts vist moet overdags zijn netten drogen
Beter 1 karper op de mat, dan 10 in 't water!!

FCDH
'Oh Oh Den Haag'
Plaats reactie