Dagvergunning Barneveld

Plaats reactie
Jurgen Kevelaers
Berichten: 6
Lid geworden op: 01-08-2012 21:46

17-08-2012 00:16

Hoi hoi,

Ik was van plan in Barneveld op de MoBa-plas te gaan karperen en had een dagvergunning gehaald bij een winkel in Barneveld. Nu blijkt dat zo'n dagvergunning toch niet voor de MoBa-plas geldig is, terwijl ik het toch specifiek gevraagd heb in de winkel. Foutje (!) van de winkel dus.

Mijn vraag is daarom: kent er iemand een interessante plek om te karperen in Barneveld, waar ik met die dagpas wel mag vissen? Volgens de pas mag ik vissen op volgende plekken, maar mij zeggen ze weinig, aangezien ik er niet bekend ben:

- alle singels te Barneveld
- alle singels te Voorthuizen
- Aanschotergat te Voorthuizen
- het gedeelte van de Barneveldse Beek, gelegen tussen de Lunterseweg en de Plantagelaan te Barneveld

Mijn voorkeur gaat uit naar een iets grotere plas of water, aangezien ik de kleine vijvertjes nu wel ff gehad heb ;-)

Ik heb uiteraard ook een gewone Vispas (via een club in Ede). Dus tips in de buurt van Ede (tot een uurtje rijden) zijn altijd welkom.

Dank!
Jurgen
Herman Esveld
Berichten: 1188
Lid geworden op: 18-04-2006 19:09
Locatie: nomaad

17-08-2012 09:39

Beste Jurgen,

De singels zijn zeker een hoop karpers te vangen, leuk om met de pen te doen. Op het aanschotergat is vorig jaar sterfte geweest, maar er zwemmen nu allemaal kleine karpertjes van een centimeter of 10 (herkomst nog onbekend voor mij)

Op de Barneveldse beek zitten verrassend leuke karpers.

Op de moba plas mogen alleen de leden van de HSV vissen.

Met een uurtje rijden ben je wel bij de randmeren. (Dit is wel wat groter, dat wil je toch? :wink: )
PR Schub: 2,001 kilo
PR Spiegel: 2,003 kilo
Plaats reactie