Vissen bakkerskil Werkendam

Plaats reactie
Werner Keijzer
Berichten: 5
Lid geworden op: 14-08-2012 00:19

14-08-2012 00:47

Hallo mede vis vrienden.

Afgelopen weekend voor de eerste keer gaan vissen bij bakkerskil in werkendam , wat een geweldige lokatie om heerlijk te zitten. Ik was er om 7:00 - 19:00 uur en helaas niks gevangen. één hengel bolie van 14mm en andere hengel pop up. Toen ik aankwam waren en een paar vissers die de nacht waren gebleven , en ook niks hadden gevangen. Volgende week ga ik weer met een vriend vissen , en dan gaat de voerboot met dieptemeter ook mee. Ik denk dat hier namelijk heel grote verschillen inzitten en ook kunnen we dan zien ,wat de bodem doet daar. Heeft er iemand nog andere tips? Ik sprak wel met iemand die een avond ervoor mais enz heeft lopen voor voeren , maar die haalde de volgende dag alleen maar brasems naar de kant , en dat wil ik echt niet dan maar blank vissen die dag :D .

Als er nog vissers zijn die ook in die buurt vissen en een keer gezelligheid willen bij het vissen stuur me maar een PB .

Alvast bedankt voor de tips . en voor degene die weer gaan een goede vangst.

Liever blank vissen , dan brasems die mijn soundbox batterijen leeg trekken :wink:
Steintje Verheggen
Berichten: 289
Lid geworden op: 25-01-2008 18:12
Locatie: Hilvarenbeek

16-08-2012 12:48

Leuk dat je er lekker hebt gevist.

Mooie plas maar ik kom er nooit meer. Asociaal gebeuren daar. 1 keer was het en daar zal het waarschijnlijk wel bij blijven. Begon positief toen we meteen controle kregen en het leek dat ze er kort op zaten maar dat bleek ook een wassenneus achteraf. Wij netjes onder de plu en gewoon vissen. Kwam er een man aan die er een bootje had liggen maar ging dat opzeggen want zijn bootje werd met regelmaat als openbaar schijthok gebruikt, afgefikt en roeispanen weggejat. Die vent had het helemaal gehad met het volk daar.

Terwijl er langs ons kwamen te zitten op een plek waar ze helemaal niet mochten zitten. Gewoon slagboom van privegebied openmaken, tent neerknallen met vuur en al. Wij dachten wel daar wordt wat van gezegd. Nee hoor. Die controleur lachte er mee en deed niks. Die gasten gingen uitvaren met een bootje niks mis mee maar doe dat niet op onze stek honderd meter verderop. Wij zeggen dat we daar al lagen werd er gewoon gezegd dat we onze bek moesten houden want hij ging daar toch wel liggen.

De nacht viel en het werd nog erger. Er kwam allerlei ongedierte met zaklampen langs onze auto's gelopen en scheen naar binnen. Niet eentje maar met enige regelmaat. Slapen zat er niet in met die paupers heel de nacht rond de plas. Zullen wel vampieren met zaklampen in de Bieschbosch wonen die 's nachts rond gaan dwalen op zoek naar voedsel en waardevolle spullen uit auto's.

Volgende ochtend vroeg opgeruimd en gegaan. Zagen toen andere vissers die hetzelfde allemaal mee hadden gemaakt en het ook voor gezien hielden.

Karpers hebben we wel gevangen maar dat kan niet op tegen die taferelen daar om nog een keer terug te komen.

Hoop dat je dat niet mee maakt en dit een incident was maar vrees van niet.

Overdag prachtige put. Als het avond wordt verandert het in Resident Evil Bieschbosch Massacre.
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

03-09-2012 21:22

Mooi gesproken Stein!

Dan kun je beter brasempies tikken in Turnhout tijdens de fish-inn ;-).
John v\d Berg
Berichten: 32
Lid geworden op: 08-11-2011 17:55

03-09-2012 22:00

Stein, Ik heb er weinig of geen problemen gehad.
Ik wil er wel eens met jou daar vissen hoor! Zodat je kan zien dat het meevalt.
In de stad is het erger.
Laat wel even weten wie er voor het pilsje zorgt :lol:

Gr JOHN
Steintje Verheggen
Berichten: 289
Lid geworden op: 25-01-2008 18:12
Locatie: Hilvarenbeek

04-09-2012 07:18

Martijn, Moet je toch als winnaar erkennen met het tikken daar onder dat bosje. Was wel lachen in Turnhout. Waar we nu heen gaan zitten grote zeelten. Kijken of we die ook kunnen pakken. Ik heb er weer zin in. Is maar een paar km van mij vandaan en zelf nog nooit kunnen vissen. Zit mooie vis op en er wordt gevangen.

John, heb er wel een trauma opgelopen maar wil dat volgend jaar gerust een keer proberen. Dit jaar zit ik al redelijk vol. Volgende week 3 dagen wedstrijd op een kanaal. Dan een fish-in van een paar dagen. Dan nog een weekje dagvissen in Frankrijk op wateren waar we waarschijnlijk geen andere vissers tegenkomen. Dan komt de beste tijd aan in Nederland en worden we hier ook weer fanatiek.
Ik neem dan wel een bak Dommelsch mee.
John v\d Berg
Berichten: 32
Lid geworden op: 08-11-2011 17:55

04-09-2012 21:48

Is afgesproken Stein.
Hebben in ieder geval geen last van Martijn want die vangt de karper beter dan wij samen :-? .
Op de komende fish in ben ik er niet bij.

Spreek jullie op de meeting of de fish in.

Gr JOHN
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

07-09-2012 09:22

Hey Johnny, jij ook hier!

Helaas, komende fish-in kan ik ook niet. Mijn broer (weer een andere, niet die in zijn waadpak de plomp in viel) heeft het slechte idee opgevat om dan te trouwen.. Op de meeting(s) zal ik er wel zijn!

Jammer van de fish-in, had graag wat zeelten gezien: vind ik vaak nog mooier dan karpers. En wat bakkerskil betreft, is voor mij ook zo'n 12 jaar geleden (toen werd er nog erg weinig gevist, vergeleken met nu). Dus wil best mee. Laat ik de hengels wel thuis ;-). Of we gaan met 2 een keer ;), pak jij de eerste run(s) (onafhankelijk welke hengel) en dan hebben we Turnhout ook weer goed gemaakt.

Steintje, succes op de fish-in en uiteraard op je andere trips! We wisselen wel tips uit op de meeting? :)
John v\d Berg
Berichten: 32
Lid geworden op: 08-11-2011 17:55

08-09-2012 17:30

Martijn, is goed ook jij mag mee.
We spreken wel een keer af.
Hoe, wat, wanneer, of we gaan de open Biesbosch in.

Gr JOHN
John v\d Berg
Berichten: 32
Lid geworden op: 08-11-2011 17:55

08-09-2012 17:33

Maken we er een mini Fish-In.

Gr JOHN
Plaats reactie