Heiakker Vijver Deurne | Stekjes

Plaats reactie
Bram Mertens
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-06-2012 22:55

02-06-2012 23:18

Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort weer begonnen met vissen. Ik vis nu met Tijgerboilies. Ik heb deze week al 12 uur gevist maar nog helemaal niks. Ik heb hier een foto, ik gooi mij hengel altijd tegen een rand van dat eiland dingetje. Hebben jullie nog tips of weten jullie waar ik mijn hengel kan neer gooien?

Foto's: http://everyoneweb.com/wp/Presentation_tier/Pr_Fotoalbum_Tonen.aspx?WebID=hsvdepeel&BoomID=B1&FotoalbumID=F28#


MVG
Bram

PS: Ik weet niet of dit het goede board is maarja :$.
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

03-06-2012 10:08

Bram,

Daar heb ik een jaar of 20 ook mijn eerste karpers mogen vangen. Harstikke leuk water he? Al was het er toen wel eens erg druk en maakte de beetmelders van al onze jonge karperaars wel eens overuren (moesten hem wel goed "instellen" he)...!

Kleine tip want ik ben er zelf ook al lang niet meer geweest. Probeer eens geen bollies te gebruiken maar een alternatief aasje? Maden (gewoon een haakje vol ruigen?), blokje kaas, deegje maken van kattenvoer met paneermeel, en zo zijn er nog veel meer goedkope en soms wel betere stukjes aas dan die ronde bollekes..

Succes, en vang een mooie! groetjes William
Bram Mertens
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-06-2012 22:55

03-06-2012 10:20

William Crommentuijn schreef:Bram,

Daar heb ik een jaar of 20 ook mijn eerste karpers mogen vangen. Harstikke leuk water he? Al was het er toen wel eens erg druk en maakte de beetmelders van al onze jonge karperaars wel eens overuren (moesten hem wel goed "instellen" he)...!

Kleine tip want ik ben er zelf ook al lang niet meer geweest. Probeer eens geen bollies te gebruiken maar een alternatief aasje? Maden (gewoon een haakje vol ruigen?), blokje kaas, deegje maken van kattenvoer met paneermeel, en zo zijn er nog veel meer goedkope en soms wel betere stukjes aas dan die ronde bollekes..

Succes, en vang een mooie! groetjes William


Bedankt!

Alleen weet jij misschien een plekje waar veel karper zit? Ik heb thuis ook nog mais lukken, misschien daar even mee proberen?
Jeroen Schulte
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-04-2011 13:47

03-06-2012 10:59

Mais is het proberen waard. Verder zou je het eens kunnen proberen met bruine bonen. De Drentse brasems zijn gek op een combi van bruine bonen en mais.
Waarschijnlijk vriend karper ook wel.
Bram Mertens
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-06-2012 22:55

03-06-2012 11:03

Jeroen Schulte schreef:Mais is het proberen waard. Verder zou je het eens kunnen proberen met bruine bonen. De Drentse brasems zijn gek op een combi van bruine bonen en mais.
Waarschijnlijk vriend karper ook wel.

Deurne ligt bij Eindhoven, in Noord Brabant. Hahahahaa, ik zal wel eens kijken
joep janssen
Berichten: 7
Lid geworden op: 23-05-2012 12:02

03-06-2012 13:15

hallo,
wij hebben een aantal keer goed gevangen daar strak tegen het muurtje van het eilandje aan en dan in het midden van de rechte kant. En dan het muurtje als je vanaf de vlier aankomt fietsen. Wij visten toen met garlic robenred boilies van proline. Wij voerden ongeveer 10 a 15 boilies bij. Wel enkele halve boilies ertussen. Verder werkt mais er ook erg goed. We zorgden overigens er wel voor dat het aas superstrak tegen het muurtje aanlag.
veel succes!!
Plaats reactie