Aqua Delta

Plaats reactie
martijn van Drie1

05-04-2012 18:02

Hallo Iedereen heeft iemand informatie over dit park? Wij hebben er een huisje gehuurd aan het water en ik wil er graag gaan vissen. Op Youtube staan wel wat filmpjes dat er wat kleine karpertjes gevangen worden maar heeft een van jullie er wel eens gevist? en gevangen? Het zou leuk zijn om er wat te vangen formaat en gewichten interreseeren me niet. Informatie over het witvisbestand is ook van harte welkom!

Bij Voorbaat Dank Martijn van Drie
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

10-04-2012 15:42

Hoi,

Ik ben hier een tijd terug geweest met mijn ouders, vond er persoonlijk geen bal aan toendertijd..
Geen karper kunnen vinden wel wat witvis maar dat boeide me niet superveel.
Vorig jaar naar centerparcs geweest en daar was 't wel leuker vissen =)

Groeten

Taco
martijn van Drie1

12-04-2012 20:53

Dat is balen zeg, na het zien van het You-Tube filmpje had ik verwacht lekker een weekendje te gaan pennen en wat mooie karpertjes te gaan vangen. Maar ik ga het toch proberen.

Groeten Martijn
Gebruikersavatar
sebastian Stephenson
Berichten: 91
Lid geworden op: 24-04-2011 18:31

12-04-2012 21:59

Ik heb er een paar jaar geleden nog een aantal weken op dit park gewerkt. Ik kan me eigenlijk ook niet herinneren dat er mooi water was. Volgens mij een paar ondiepe vijvertjes en meer is het niet.
martijn van Drie1

16-04-2012 20:48

Jongens bedankt voor het reageeren ik ga aankomend weekend is er ook iemand met positieve berichten :D over het vissen op aqua delta?
martijn van Drie1

23-04-2012 20:06

Hallo iedereen,

Hier een kort verslag van mijn weekendje aquadelta.
Vrijdagavond gelijk maar een paar uurtjes gevist met de vaste stok, binnen tien minuten had mijn vrouw al een klein karpertje super leuk aan de vaste stok. na een paar uur gevist te hebben hadden we een vijftal karpers en wat giebels. de karpers waren maximaal vijf pond maar leuk om te vangen. zaterdag en zondag ook gevist met zijn vieren en bij elkaar een twintig karpers en een twintig giebels gevangen alles tot vijf pond. De karperstokken hebben het hele weekend gewoon in de auto gelegen want er zitten volgens mij geen zwaardere karpers. Al met al een leuk weekend gehad op een leuk park. Alleen was er een mege groote aalscholver die geen enkele moeite had met een karper van drie pond!!! echt rot om te zien hoe zo'n lelijk beest karpers eet.

Groeten Martijn van Drie
Plaats reactie