BOZE SPORTVISSER BIJ RIJDENDE RECHTER (VIDEO)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

28-02-2012 15:05

Sportvisser Geerts heeft in zijn leven al het nodige te verwerken gehad en is daarom blij dat hij dikwijls in alle rust kan genieten van de mooie natuur in en om zijn favoriete viswater Het Haarsteegse Wiel in Heusden.

Op de stek met zijn visspullen komen is geen enkel probleem daar hij zijn auto vlakbij kan parkeren. Maar, dan ineens plaatst de Gemeente een bord met Verboden te Parkeren en voelt de heer Geerts zich hierdoor ernstig gedupeerd.

Klagen helpt niet en de Gemeente stelt dat het bord en het verbod voor iedereen duidelijk zijn en men zich daaraan heeft te houden. Maar, of alles wel zo duidelijk is als wordt beweerd en of het verbod rechtmatig is krijgt u van Meester Visser te horen.

Kijk daarom vanavond om 22.20 uur naar de Rijdende Rechter op Nederland-1 bij de NCRV.

-> Bekijk hier de aankondiging op de site van de Publieke Omroep

Gevonden op de site van Sportvisserij Nederland
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

28-02-2012 18:53

Ik hoop dat ie meer niveau heeft dan de boze sportvissert bij een eerdere uitzending, die gooide zowat een stoel door de zaal.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

28-02-2012 19:18

En ik hoop dat die zelf ingenomen Ed Stoop zich er deze keer niet mee bemoeid.

CN
Unicorn Carp Fisching
Michiel Slootweg
Berichten: 11
Lid geworden op: 03-03-2010 20:06

28-02-2012 19:47

Kees Verheij schreef:Ik hoop dat ie meer niveau heeft dan de boze sportvissert bij een eerdere uitzending, die gooide zowat een stoel door de zaal.


Hee Kees, bij het lezen van je tekst schiet ik weer in de lach. Ik heb het wel honderd keer bekeken volgens mij.
Wat een vertoning.

Gr, michiel
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

29-02-2012 00:59

heb na het zien van de uitzending een behoorlijk dubbel gevoel over het hele gebeuren, enerzijds snap ik waarvoor Geerts ging en ben ik blij voor hem dat ie zijn doel bereikt heeft, anderzijds in het fragment waar ze aan het betreffende water lopen probeert hij een aantal collega vissers behoorlijk te naaien, om het maar even plat te zeggen, hij zou mijn vismaat in ieder geval niet zijn.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

29-02-2012 06:55

De betreffende HSV als visrechthebbende stond ook aardig in haar hemdje door te stellen dat ze geen controle bevoegdheid hebben. Als gemeente en eigenaar van het water zou ik ze er op aanspreken. De betreffende Boa en gemeente stonden anders ook aardig voor l… Met een regelgeving en handhaving waar weinig van klopt.

Groet,
Peter
dave staal

29-02-2012 08:19

Ik snapte het niet helemaal :oops:

Die 2 jongens die met de auto aan het water kwamen(waar dat niet mocht?) om hun spullen te 'lossen' konden niet worden aangesproken door die opsporingsambtenaar??

Dus als je daar aan de waterkant bent 'mag' alles wat bij wet verboden Is?

Gr Dave.
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

29-02-2012 11:57

Bij mijn weten kan iedere HSV een verenigingscontroleur aanstellen mits zij de visrechtehbbende van het betreffende water zijn.
Dus hoe die vereniging erbij komt geen controle te kunnen uitoefenen is mij een raadsel :roll:

gr H.K.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

29-02-2012 12:25

Daar de uitgegeven vispas ten alle tijden eigendom van de betreffende HSV blijft. Kan die bij een overtreding van de daar geldende regelgeving door de HSV aangestelde controleur ingenomen worden. Is dan vervolgens aan het bestuur en in tweede instantie aan de leden om mogelijk verstrekkende maatregelen te nemen.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

29-02-2012 14:37

Vind dit soort uitzendingen nog erger om te zien dan die reclame over (bankgegevens vissen)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

29-02-2012 17:01

Dat die halve pisnicht begon ik vis hier al dertig jaar, begon hij zowat te janken, en nu mag ik niet meer... en ja hoor weer sniken, ik maar niks meer ik word er emotioneel van haha, zag je die speciale hi tec wakers met die belletjes haha, en die gezichten van die 2 bij de uitpraak, hahaha die Boa en die gemeente pik het was net of ze water zagen branden de lul hannes werd totaal afgebrand, met ze op de weg van 80km in de berm parkeren. en die discusie over dat bordje hihihi wat een eikel zeg.
Kostelijk programma.

CN
Unicorn Carp Fisching
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

29-02-2012 21:04

Ik vond het een hele mooie plas en gebied. Maar er zal daar nu toch echt eens serieus naar de regelgeving en handhaving hiervan moeten worden gekeken, want dat is echt een puinzooi. Vond het wel scherp van de rijdende rechter dat je met iedere willekeurige bootvergunning daar mocht parkeren. Verder zag die man er nogal overspannen uit, maar hij had geloof ik het nodige meegemaakt. En om hem hier op het board op zijn spullen aan te vallen vindt ik helemaal overbodig.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Kelvin Groenendijk
Berichten: 83
Lid geworden op: 24-01-2010 19:58
Locatie: Twente

29-02-2012 21:09

De man in kwestie zet de visser weer mooi voor lul, dom gezijk, ''en die auto's halen ze echt niet weg hoor'' loop lekker de andere vissers te naaien. Kerel moet niet zijken, nu heeft hij zijn papiertje en kan hij aan het water komen met de auto, de andere vissers die kunnen lekker lopen, hij dus ook VIND IK!! Het is diep triest dat zoiets op tv komt. Ik moet toch ook wel 700 M lopen met volle trollie, mag ik nu dan ook met mijn auto over een natuurgebied?

Echt jammer, de jankerd!!
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

29-02-2012 23:03

Heb het programma ook bekeken. Je beroepen op, ik heb hier altijd gevist en lig nu dus emotioneel overhoop, sorry maar dat raakt kant nog wal.
Gewoon wat meer moeite doen en iets meer sjouwen met de handel.
Als het water voor je zo belangrijk is , heb je dat er graag voor over.
En dan de houding t.o.v. de andere karpervissers .. vul maar in.
Als er sprake was geweest van een medisch probleem ( zeg maar met een invalidekaart), had ik er helemaal geen problemen mee gehad. Hadden ze hem een eigen parkeerplek mogen geven.
Maar dit is toch meer sensatie tv
Rinus
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

29-02-2012 23:06

Kelvin,

Met je opmerkingen die kant nog wal raken wordt het zeker geen lente in Twente al een ieder er zo over zou denken.

Wat die andere jongens aangaat is dat niet in de besluitvorming van de rechter meegenomen. Zou een ander hier ook een zaak van maken dan is het goed mogelijk dat het gelijkheidsbeginsel net als dat van Geerts hier van kracht is.

Als gemeente is het veel simpeler om er ter plaatsen een aantal parkeerplaatsen in te richten. Parkeer je daar buiten ben je in overtreding.
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

01-03-2012 18:25

Ik ga ook maar eens lopen klagen en mauwen bij die Rijdende rechter, ik loop me ook de pleuris te sjouwen

CN :lol:
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

01-03-2012 18:42

Met die scherpe nagels van je moet dat zeker lukken :lol:

Groet,
Peter
Plaats reactie