Bovesas Steenbergen / Blauwe sluis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

11-08-2010 14:11

Ik ben nu al een paar keer naar de Blauwe sluis geweest tussen Kruisland & Steenbergen in maar zonder resultaat.
Heb alles al geprobeerd van partikles , boillies tot pop-up en tijgernoten.
Gepeild , verschillende dieptes gevist , verweg en dichtbij maar het wil gewoon niet lukken daar.
Zit hier wel vis :lol: ?? vang alleen maar mega brasems daar.
Iemand toevallig tips over dit water ??

Alvast bedankt
As the weed gets thicker, minds get sicker
jeffrey jochems
Berichten: 280
Lid geworden op: 04-01-2006 09:32
Locatie: in me oval
Contacteer:

13-08-2010 13:11

gewoon door blijven vissen
ze zitten er daatwerkelijk

het eenigste nadeel is dat vis zwemt soms zitten ze er niet en soms wel
maar als ze eenmaal happen maak dan je borst maar net en verwacht geen goede nacht rust
Gebruikersavatar
ronald gijzel
Berichten: 59
Lid geworden op: 01-08-2010 21:13
Locatie: goes

13-08-2010 14:08

hoi ivan

is dat achter steenbergen vlak bij een oud sluisje?
zo ja,daar heb ik vroeger heel wat gevist,en ook goed gevangen(heb er ook mn pb gevangen)
maar ik hoorde een paar jaar geleden dat je op dat stuk niet meer mag vissen na 9 uur savonds.
als dat onzin is zou ik dat graag willen weten,want ik heb daar altijd heerlijk gevist.
en dan graag nog eens een keer een sessie gaan vissen.

gr

ronald
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

13-08-2010 15:29

Staat een niet te missen bord: verboden te overnachten. Wel met een afbeelding van een caravan erbij, dus...?
Pas wezen kijken, mij teveel bootjes en recreanten daar. Misschien leuk in de winter. Maar er is ongetwijfeld karper te vangen, op de rest van dat water vang je ze ook. Maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat daar al behoorlijk wat gevist is (een nogal duidelijke onderbreking van het verder monotone kanaal namelijk) en dus de vis er wat voorzichtiger is of minder graag komt.
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

13-08-2010 15:53

Ik zit altijd aan de overkant van de bootjes , maar dan niet echt pal aan de sluis maar meer een meter of 80 er vanaf omdat je aan die kant niet echt een stek hebt waar je redelijk kan zitten.
Heb daar nog nooit controle gehad , maar er worden wel vaak witvis wedstrijden gehouden van HSV de Kruisweel.
Dus om half 8 's ochtends staan er 20 man om je tent om je te vragen of je wil verkassen :P
Als ik mijn huiswerk beter had gedaan had ik geweten dat ze die dag een wedstrijd hielden .
De laatste stek verderop bij de schapen ken ik ook , maar same story !! alleen maar brasem.
As the weed gets thicker, minds get sicker
jeffrey jochems
Berichten: 280
Lid geworden op: 04-01-2006 09:32
Locatie: in me oval
Contacteer:

13-08-2010 18:26

gebruik op de blauwesluis tijgernoten :wink:
Plaats reactie