meerwijkplas in haarlem

Plaats reactie
Gebruikersavatar
erik pors
Berichten: 180
Lid geworden op: 06-08-2004 19:34
Locatie: langs de waterkant en bij mn vijver

10-08-2010 22:05

ik heb een vraagje weet iemand misschien of dat er dagvergunningen zijn voor de meerwijkplas en waar ik die eventueel kan halen. b.v.d
vissen tot je er dood bij neervalt :):)
http://www.hareco-hengelsport.nl
spiegel :20 kilo
schub :18 kilo
spiegel :24 kilo
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

11-08-2010 17:55

Hoi,

Volgens mij kan je er gewoon vissen met de Vispas hoor!
Ik snap ook niet helemaal hoe je er bij komt dat je er een dagvergunning voor zou moeten hebben?!

Gr. Thomas
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
erik pors
Berichten: 180
Lid geworden op: 06-08-2004 19:34
Locatie: langs de waterkant en bij mn vijver

11-08-2010 18:59

is even ter info, staat zo lullig he als ik niet de juiste papieren kan laten zien bij eventuele controle
vissen tot je er dood bij neervalt :):)
http://www.hareco-hengelsport.nl
spiegel :20 kilo
schub :18 kilo
spiegel :24 kilo
Ray Duijn
Berichten: 16
Lid geworden op: 23-02-2012 09:11

21-03-2012 09:32

he jongens ik heb al een tijd niet meer gevist en vroeg mij af wat een visvergunning voor haarlem tegenwoordig kost....dus geen grote vergunning maar alleen in haarlem e.o. met twee hengels !!!

M.vr.gr.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

21-03-2012 18:29

Haarlem bellen/mailen?
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Peter Schuurmans
Berichten: 111
Lid geworden op: 02-07-2003 02:00
Locatie: HAARLEM

26-03-2012 09:01

€ 37,00 + éénmalig € 5,00 inschrijfgeld,
dit vanaf 18 jaar.
Vanaf 14 jaar ben je juniorlid dit kost € 27,00
Tot en met 13 jaar kan je ook de jeugdVISpas verkrijgen voor € 12,50 + € 5,00 inschrijfgeld.
Alle leden krijgen de landelijke VISpas en de lijsten met viswater om in het gehele land te kunnen vissen en elke maand ons blad 'VISSERSVOER' en Het Visblad.

Grtjs
Peter
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

27-03-2012 10:01

Als het om geld innen gaat staan jullie wel vooraan he, Peter? Maar fatsoenlijk reageren op goedbedoelde emails ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Peter Schuurmans
Berichten: 111
Lid geworden op: 02-07-2003 02:00
Locatie: HAARLEM

29-03-2012 12:33

Meneer van Anrooy,

Ik ben slechts een gewoon lid van deze vereniging en zit niet in het bestuur als u dat soms denkt. Dus ga aub niet zo tegen mij tekeer. Ik geef gewoon een normaal antwoordt op deze vraag en verwacht van u hetzelfde.
Ik begrijp uit voorgaande reacties uwerzijds dat u negatieve ervaringen heeft met een aantal bestuurders van deze vereninging. Ik zou zeggen zoek eens contact met deze heren en ga eens een goed gesprek aan ipv hier te lopen klagen op dit forum.

Hier lopen klagen lost niets op.

vr.gr.
Peter
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

29-03-2012 12:44

Peter,

Dat probeer ik nu al tijden. Ik ben echter geen lid meer van Haarlem omdat het mij totaal geen privileges bood en omdat ze destijds al flink aan het klootviolen waren. Toen wilden ze ook niet luisteren. Heb met Henk van der Pol in contact gestaan maar na mijn eerst email waarna ik van onkunde en onwetendheid werd beticht heb ik nooit meer een reactie terug gehad. En dit terwijl ik juist heb aangeboden heel veel relevante informatie inclusief foto's en video's aan te bieden teneinde hen wat slimmer te maken, aangezien ze al die informatie nooit zelf hadden kunnen achterhalen.

Mijn excuses voor het aanvallen van jouw persoon, maar je moest eens weten wat ik achter de schermen heb geprobeerd bij die betweters. Dus vandaar dat ik een beetje uit mijn slof schoot toen het weer over geld ging, ervan uitgaande dat jij er ook bij betrokken was.

Laat ik het hier voorlopig maar weer bij laten,

Groet Sven
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Peter Schuurmans
Berichten: 111
Lid geworden op: 02-07-2003 02:00
Locatie: HAARLEM

30-03-2012 11:19

Prima Sven,

Hierbij aanvaard ik je excuses. Je zou is een keer op een donderdagavond een praatje kunnen gaan maken met de heren bestuurders in het verenigingsgebouw aan de Spaarndamseweg. Maar ik begrijp dat je er een btje klaar mee bent....Henk v/d Pol ken ik persoonlijk en dit lijkt me een redelijk persoon maar ik kan me natuurlijk ook vergissen...

Ik ben zelf nog wel lid van Haarlem maar waarschijnlijk voor het laatste jaar aangezien de roofvisstand in de Haarlemse wateren als gevolg van Polen en stropers behoorlijk is afgenomen. Er wordt heb ik uit betrouwbare bron vernomen behoorlijk wat vis meegenomen waaronder ook jou favoriete vissoort karper.

Vooral de mensen uit de voormalige oostbloklanden nemen alles wat ze vangen mee voor de consumptie of voor de verkoop.Ik heb dit zelf ook geconstateerd. Op de Mooie Nel zijn illegale netten gevonden en lijnen met beaasde haken die middels lege PETflessen zijn gemarkeerd.
Het vervelende hiervan is dat dit geen prioriteit heeft bij de handhavers v/d wet en er maar summier op wordt gecontroleerd allemaal in het kader van de bezuinigingen.

Wij als sportvissers zijn hiervan de dupe.


grtjs
Peter
Ray Duijn
Berichten: 16
Lid geworden op: 23-02-2012 09:11

10-06-2012 11:39

Waarom zou ik dan eigenlijk nog een visvergunning halen als er niet gecontroleerd wordt ? Jan met de korte achternaam zonder visvergunning maar die wel zijn visjes terugzet is beter dan een berg Polen zonder vergunning en die ze niet terug zetten ! Vergeet die stomme u vraagt wij draaien-spiegelkarperprojecten en stel voor dat geld een of meerder BOA's aan en laat die $#**%$ eens goed controleren aan de liede , spaarne etc.... waar die klote polen lijnen uitzetten , er een teringzooi van maken en dat alles zonder vergunning !!! :evil: HVH doe je werk eens vanuit de prioriteiten ipv oude jongens krentenbrood en interessant doen met nutteloze spiegelprojecten !!!!
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

10-06-2012 15:59

Doen ze niet Ray. Zelfs nu er weer dode vissen in het Bos worden gevonden..

Hier schreeuwen heeft geen nut, maar bij henzelf ook niet..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Plaats reactie