Kurenpolder te Hank

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ramon van Zundert
Berichten: 17
Lid geworden op: 09-07-2008 19:01
Locatie: Breda!!!
Contacteer:

20-05-2010 13:01

Hallo beste vissers,

Ik ben een paar jaar geleden op de kurenpolder geweest, en toen zag ik daar een aantal karper vissers zitten.
En nu wil ik daar ook een keertje :D
Maar nu is mijn vraag, wat voor water is dat?
heel diep?
Veel diepte verschil?
Moeilijk vangbare vissen?

En Kun je daar gewoon vissen ookal sta je daar niet op de camping??

Hoop dat er wat reacties komen over de ervaring van dit water,

Mvg R.
Passion For Carps(l)
Gebruikersavatar
Giovanni Verheugen
Berichten: 36
Lid geworden op: 02-05-2010 15:35

20-05-2010 18:06

beste ramon.

het diepste punt van het water is ongeveer 21 meter.
de vissen die daar voorkomen zijn erg mooi en vaak onbeschadigd, dit komt doordat de vissen moeilijk vangbaar zijn. met de juiste techniek zal het je lukken er mooie exemplaren uit te halen. het is zeker geen water waar je met standaard onderlijnen en standaard technieken moet gaan vissen je hebt hier een andere speciale techniek nodig. :lol: je mag er met 3 hengels vissen.
om hier op deze camping te mogen vissen moet je bij de receptie je aanmelden en betaal je eigenlijk gewoon kampeer geld maar dan zonder gas licht en stroom.
er is daar niet echt veel diepte verschil ( ja er zitten wel sommige plateaus maar dat zijn er niet al te veel :) . er zijn ongeveer 7 a 8 mooie en goede visstekken. zelf vis ik altijd achter het zwembad. daar kan je het beste met een rubber bootje ( zonder motortje en anders met electro motor ) heen varen ongeveer 200 meter uit de kant. daar is het 21 meter diep.
de meeste vissen van het water zitten in die hoek.

veel suc6.

groetjes giovanni 8)
K. van den Herik

21-05-2010 07:07

sorry,

Enige moeilijkheid is de bereikbaarheid en het verbod om sommige stekken te mogen vissen. Verder het makkelijkste water van de regio. Verkloot en verkwaseld voor een paar eurie.
Koen de Been2
Berichten: 331
Lid geworden op: 19-09-2009 17:37
Locatie: Brabant

26-05-2010 21:11

K. van den Herik schreef:sorry,

Enige moeilijkheid is de bereikbaarheid en het verbod om sommige stekken te mogen vissen. Verder het makkelijkste water van de regio. Verkloot en verkwaseld voor een paar eurie.


Dankjewel Klaas.

Je haalt me de woorden uit de mond!
Gebruikersavatar
Lars van der Heide
Berichten: 399
Lid geworden op: 01-10-2009 10:27
Locatie: Groningen

17-05-2015 16:53

Hoe zit het de laatste jaren op de Kurenpolder?

Info mag ook via pb :wink:
Gebruikersavatar
Lars van der Heide
Berichten: 399
Lid geworden op: 01-10-2009 10:27
Locatie: Groningen

22-06-2015 10:54

Niemand? :)
Plaats reactie