zomer sessie, Oisterwijk

Plaats reactie
Joep van Brakel
Berichten: 43
Lid geworden op: 31-03-2010 16:41
Locatie: Oisterwijk

31-03-2010 17:04

hoi vissers,
ik vis nu al een aantal jaar op karper in oisterwijk en omgeving, ik heb ondertussen al best veel gevangen.
Ik ben van de zomer van plan om met een paar vrienden te gaan vissen in Oisterwijk, en nu leek het me wel een goed plan om op de Voorste-, Achterste Stroom of op de Essche stroom waar de Voorste en de Achterste stroom bij elkaar komen. Nu is mijn vraag of iemand info heeft over het water, wat voor voer goed is enz, en een paar goede plekken waar je goed met de pen uit de voeten kan.

mvg, Joep
Gebruikersavatar
franck holzken
Berichten: 98
Lid geworden op: 09-09-2004 17:12
Locatie: tilburg

04-04-2010 23:57

zijn leuke visjes tevangen daaro .
:D


gr frank
oja zou dr geen nachtjes gaan vissen
Gebruikersavatar
jasper toemen
Berichten: 20
Lid geworden op: 14-06-2006 14:12
Locatie: Oisterwijk (tilburg)

06-04-2010 01:02

Beste,

Ik woon zelf op het Klompven dat is dus vlak bij de bekende (T splitsing) waarbij de beide stromen bij elkaar komen. Ben hier opgegroeid en heb hier vele nachten en jaren gevist :D Leuke vissen te vangen met een mooi gewicht. Wanneer de beide stromen bij elkaar komen word dit het Brede stuk genoemd dit stuk loopt richting Haaren dit is het meeste interessante stuk om te bevissen!

Als ik jou was zou ik ook eens naar het Kolkven kijken en of Leemputten bij Udenhout!

Groeten
http://www.toemen.nl, voor al de benodigheden voor de voerboot en de modelbouwer!
Gebruikersavatar
niels van gerven
Berichten: 285
Lid geworden op: 20-10-2007 10:21
Locatie: --

06-04-2010 11:41

Leemputten mag je al niet nachtvissen ,ga er toch vanuit dat dat de bedoeling van ze was.
Op esche stroom zijn aardige vissen te vangen. Niet echt heel speciaal maar zitten wel paar leuke uitschieters bij.
Ajax

----------------------------------------
http://www.thecarpfamily.tk
Gebruikersavatar
jasper toemen
Berichten: 20