zandput

Gebruikersavatar
jasper van gelderen
Berichten: 625
Lid geworden op: 25-09-2009 17:04
Locatie: wamel

20-04-2010 11:25

foto verwijderd :o :o
groeten, jasper

"There Are No Shortcuts To A Place Worth Being"
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

27-04-2010 19:56

lekker toch, dat formaat
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Gebruikersavatar
linze fokkema
Berichten: 11
Lid geworden op: 11-02-2011 12:09
Locatie: alkmaar
Contacteer:

11-02-2011 14:00

Danny Mastenbroek schreef:ik heb ook genoeg gehoort over de zandput in alkmaar.
zitten waarschijnlijk wel leuke vissen zoals een paar 30 plussers.

maar !!!
wil jij een vis vangen van 35 pond die al een honderdtal gevangen is ?
die bekken zijn helemaal naar de klote daar !
ik vang liever een mooie puntgave vis van 22 pond dan een 30er die al naar de klote is.
die vissen laat ik liever zwemmen.

zonde hoe er daar met de karper word omgegaan EN met de omgeving


helemaal mee eens jonge ik heb daar gevist een dagje eeen weekeindje ik mag in mijn handen kloppen dat ik nog punt gave vis gevangen heb daar en geen eentje die 30 pond zwaar en een papegaaien bek had bekken zijn door gescheurt en die gasten die daar zitten van de geile karper of juist die polen die maar aan de vis trekken of ze op zee zitten ik vis daar niet meer ik kan je wel stekken geven waar nog beter gevangen word en als kijk vis daar niemand ik heb een 35er gevangen das mijn grootste en ik vis daar met mijn vrouw en we vangen enkel op een ochtendje ieder 9 karpers van gemiddelt 10 tot 30 pond en echte punt gave vis die nog egaal zijn en nooit een haak hadden gehad daar vis ik liever op en als je dat ook wil ken ik alkmaar uit mijn duimpje en weet waar ze zitten voor mij geen nachten meer of een week en 2 of 3 vangen ik ga voor meer vangst op dagjes o p.s de zand put is toch over voerd met die ballen dat ze niet eens meer de vangst hebben als toen kut dressuur wat heb je er aan tijgernoten of een hele sterke boli maar dan minder bij voeren vang je ze nog wel maar laast zat er een duitser die 25 killo voer terwater pleurde voor een weekeindje waar ben je mee bezig denk ik dan ik voer aleen 10 tot 20 spots op twee stekken en das voor mij een weekeindje plezier en ik heb er weer veel vis op de foto wil je meer informatie mail of stuur een berichtje mensen groet linze
Spiegeltje Spiegeltje van het waterland ben jij de grootste en zwaarste op mijn kand


info.dealkmaarsecarphunters@gmail.com
http://www.alkmaarse-carphunters.tk
Gebruikersavatar
Andries Ritmeester
Berichten: 106
Lid geworden op: 10-01-2002 01:00
Locatie: N.b.
Contacteer:

11-02-2011 14:08

Welkom hier, maar wil je asjeblieft(!) punten gebruiken in je teksten? Dit is NIET TE LEZEN man!
...
Gebruikersavatar
R. Vos
Berichten: 268
Lid geworden op: 30-06-2008 21:53

11-02-2011 20:18

:lol: :-? :wink: