Haringvliet

Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

01-08-2008 23:56

zijn filmpje is net zo hersenloos als zijn gezwans :roll:
zal wel......!
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

02-08-2008 09:50

Haha Hen de gekste.

He Stefan je hebt je luier nog om!
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

02-08-2008 09:59

toe duh boot man!
haha wat een giller
iki ga em nu maar eens verschonen van al dat lachen :wink:
zal wel......!
ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

02-08-2008 10:57

Dag gezellige geranium trutten.

Wat Henry al zij gewoon emmertje voer dr in. Mais tijgernoten boilies whatever.
En de volgende dag kan je gewoon je vissie vangen op dat Haringvliet.
Zo moeilijk is het allemaal niet. die vis aast gewoon onder de kanten langs stenen kribben die er vollop te vinden zijn. Kijk er zijn mensen die zelfs in de mooiste periode op bepaalde voor hun uitgekauwde stekken zelfs niks kunnen vangen(ik zal geen namen noemen michel)maar ja die leren het nooit denk ik.

Gegroet ennuh nog veel plezier met jullie frustraties weg tikken op dit forum
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

02-08-2008 11:50

Afbeelding
sesam straat setje? :roll: keihard voor gewerkt zonder kranten wijk.
met deze set trek ik heel dat haringvliet leeg wuhahaha.
ooojah jack hilton,
vind de hengels niet zo mooi geef mij maar een bruce and walker 11 ft met een van eick pennetje er aan.
dus laat je duck tape maar in de keukenla denk dat ik volgende week eerst maar is ff naar amsterdam tournament gaa :wink: wuhaha.

henry,
ik mag jou wel :wink:
oow sorry ik mag U wel.

groetjes het knulletje
zal wel......!
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

02-08-2008 12:31

Euh ;

Jij loopt wat te kwaken over veel voeren op dat gat .

Ik vraag gewoon n paar keer wat "veel" is voor daar en daar reageer je niet op .

Dus volgens mij mekker je gewoon wat uit je nek .

Gr :wink:

Heb niks met voetbal dus gaat er maar lekker mee door :P :P :P :P
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

02-08-2008 12:56

Menno,

Raar dat je een antwoord in getallen wilt. Het Haringvliet is een water wat net als diverse andere waters in Nederland niet overvoerd kan worden in bepaalde periodes. Dus als het loopt kan je zoveel voeren als je budget en je rug het toelaat!

Er zijn periodes in het voor- en najaar en 's zomers als het weer gunstig is dat je op bepaalde plaatsen op het water dan rustig 500 kg voer erin kan gooien in een week en je vervolgens als Arnold Schwarzenegger thuis komt na een dag vissen van alle vissen die je hebt gevangen.

Dit kan je wel pas doen als je een water echt kent en weet waar je mee bezig bent. Vervolgens xzal je een stek op moeten bouwen om er zeker van te zijn dat het moment daar is.

Moeilijk te vertellen op papier, het heet gewoon "vissen".
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Chris Noorlander_
Berichten: 148
Lid geworden op: 16-05-2007 22:36
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

02-08-2008 20:30

Holy...ik ben blij dat ik geen stoere riviervisser ben, want dan moest ik ook de stoere jongen uithangen, overal "To The Bone" bijzetten, jonge gasten voor aap zetten omdat ie zegt dat het filmpie erg triest is waar ie ook nog eens gelijk in heeft, de geweldenaar uithangen en 500 kilo voer per week erin donderen.

Waaaaaat een hoog van de toren afblazende lui, die riviervissers. En LEKKER BELANGRIJK die bejaarde pauwepen en jack-hilton glas-kolerezooi. Een modern voornpennetje werkt veel beter en een carbon hengel van Arca gaat ook helemaal perfect. Waarom in godsnaam nog verdiepen in die ouwe troep? Status? Wat een gelul. Straks worden we ook nog geacht te weten wat het verschil is tussen medium-tapers en slow-tapers zeker? Puristen.

Wat een geweldige karpervissers zijn jullie. En wat een beginnelingen / sukkels / lozers zijn al die gasten die niet op die grote-mannen-rivier van jullie vissen.

Het kan zijn dat het lijkt dat ik veel mensen over 1 kam scheer, maar die indruk krijg ik nu eenmaal een beetje als ik de topics over de echte-mannen-wateren lees. "Wij zijn de échten. Jullie niet."

Reacties uitsluitend in capslock, aub.

Pff

m.v.g. Chris
Een gewaarschuwd schizofreen telt voor vier!
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

02-08-2008 20:35

Chris ;

dat zal me wel n feest worden op 500 kg vogel zaad of niet ?????



Gr :wink:
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

02-08-2008 22:49

PNEF PWAEEFF CAPSLOCK CAPSLOCK CAPSLOCK nou nou chris rustig maar ik kan er ook niks aan doen dat de franse rivieren smaller zijn!!
lees nou eerst mijn eerste posting op pagina 3 ikzelf begon natuurlijk op pagina 1 bij de vraag van iemand over het haringvliet maar ik ergde me eigen er weer eens dood aan dat niemand wat wilde vertellen.
en dan plaats je weer iets wat een beetje crue overkomt en dan gaan er weer 2 gasten (kale met psv shirt) en stefan andriessen stom lopen lullen of ik een een of andere psycho ben!!
tja dan komen mijn wilde haren terug op mijn kale kop sorry !!!!
en jij doet nou net of ik wil zeggen als je niet op rivier vist of rivierendelta dat je een sukkel bent ofzo nou ik zal de laatste zijn die dat zal zeggen!!
pwaeff!!!
........de zoveelstebaits
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

02-08-2008 23:14

oohh yeah by the way vergeet de fast tapers niet!!!!!!!!!!!!1
........de zoveelstebaits
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

03-08-2008 00:37

henry ik heb nog niet stom gelult hoor.
vind het ook wel opvallen dat de TTB mensen alles kunnen doen en laten op t forum.
maarja over dat filmpje,
is toch hersenloos? even een citaat uit de songtekst: alle joden moeten dood!
weet je wel wat je zegt vraag ik me dan af. is al erg genoeg geweest.
en dan zegge dat ik stom lul.
ik mag dan wel 18 jaar zijn en een vlemmix setje hebbe ik vang wel me visje(als het mee zit) en heb respect voor alles om me heen.
en bedankt voor het aan vullen chris(je trekt de spreekwoordelijke woorden uit de mond)

zelfs voor jou henry :wink:
zal wel......!
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

03-08-2008 00:41

Nou nou Chris misschien zijn we we niet allemaal altijd zo serieus als jij!

Dat heet nou dollen. Dat zal dan wel in de stoere mannen wereld zijn, maar dat zegt dan meer over jou als over "ons" als jij er zo persee op wilt reageren...

Wat dat voeren betreft, moet jij ook precies weten wat ik bedoel. Als dat niet zo is, vraag ik me af wat je dan al die jaren op de Seine hebt gedaan...

Doe je best he verder!
Als je er maar vertrouwen in hebt.
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

03-08-2008 10:18

http://nl.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
kijk es heren ik heb het woord ttb niet eens in me mond genomen op dit forum maar goed wat jullie willen hhieehaaaa!!!!!
........de zoveelstebaits
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

03-08-2008 10:31

HAHAHAHAHAHAPRACHCTIG :\Documents and Settings\W\My Documents
........de zoveelstebaits
Gebruikersavatar
Chris Noorlander_
Berichten: 148
Lid geworden op: 16-05-2007 22:36
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

03-08-2008 10:33

Hallo Henry en Lexus,

Als het dollen was...dan heb ik het verkeerd begrepen, waarvoor mijn excuses.
Enne Lexus...ik ben verre van serieus hoor.

Juist het feit dat niemand iets wilde vertellen -Waar Henri het over heeft- en omdat ik het gevoel had dat door de "echte mannen" een beetje de draak gestoken werd met de topicstarter, was mede-ingredient voor 'het gevoel' wat ik heb over de vissers van de 'grote mannen rivier'. Daarbij plukte ik wat zaken uit dit topic die er prima inpassen, maar niemand moet het persoonlijk opvatten.

Wat de Seine betreft, daar ging wel wat voer in, maar geen 500 kilo per week en er is nooit een situatie geweest -zal ook niet komen- waarbij dat nodig is.
Wat ik heb gedaan op die Seine? Gewoon lekker gekarperd!

m.v.g. Chris
Een gewaarschuwd schizofreen telt voor vier!
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

03-08-2008 10:48

yo noorlander weet je wat geef mij en lex gewoon een biertje in rijsoord dan is het weer goed joh!!!

hahahaha grapje je krijg er wel 2 van mij ouwe rivierenkiller!!leuk stukje trouwens wat je had geschreven,slijm slijmslijm!!
jongens geloof me ik gun iedereen zijn plezier en zijn visjes no hard feelings!!!
het was precies zoals ik zei de laatste maanden niet gevist en dan zie ik toevallig een vraag op deze rottary staan over haringvliet dan kijk ik natuurlijk.
ik woon haast aan t haringvliet dus,maar dan al die zoute antwoorden dan word ik effe gek!!
trouwens chris nou wil je zeker niet meer met me vissen op het hv?? hahahahahah
daar hadden we t toch een keer over of heb ik dat gedroomd ?????
........de zoveelstebaits
Gebruikersavatar
Chris Noorlander_
Berichten: 148
Lid geworden op: 16-05-2007 22:36
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

03-08-2008 11:41

Hey Henry,
Bedankt voor je compliment voor mijn artikel.
Maar natuurlijk wil ik met je vissen op het hv, kan ik ook een stoere vent worden 8)
Nee serieus, ik heb er zelfs ooit al eens gevist, aan de andere kant dan, waar het nog HD heet. Windkracht 27, golven zo hoog als huizen, veel windes en basaltblokken, regenstriemen, bliksem en een karper die haast niet geschept kon worden door de golven. (want die waren zo hoog als huizen) Dus ik heb mijn portie echte-mannen-werk wel gehad en ik hoop dat je me -wanneer het er écht van komt- naar iets rustiger gronden meeneemt.

Even nog iets serieuzer nog: Soms -als ik topics lees- krijg ik die indruk waar ik het hierboven al over had, dat is niet persoonlijk en misschien niet altijd terecht. Hopelijk begrijp je mijn reactie -en ik denk het wel, want je zei zelf ook al iets over zoute antwoorden in dit topic.

m.v.g. Chris
Een gewaarschuwd schizofreen telt voor vier!
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

03-08-2008 12:08

oke dan chris maar ik denk jij beter mij mee kan nemen naar de koningin der rivieren daar droom ik al wat jaartjes van als je begrijp welke rivier ik bedoel!!
maar ben er nog steeds niet geweest!!! laterrrrrrrrrrrr an t waterrrrrrrrrrrrr.
mvg. henry de GEKSTE!!!
........de zoveelstebaits
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

03-08-2008 13:22

Hoppaaaa goed dat er wat over en weer gescheld uit dit topic weggepleurd is. Laten we ons beperken tot het (slap?) ouwehoeren over karpervissen, zijn we denk ik veel beter in 8)

Maarehhh wat ik me afvraag, heeft de topicstarter z'n eerste HV-karper al op het droge gehad? Zoja dan loopt hij er 1 op mij voor hahaha!
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

03-08-2008 19:12

Dus als ik t goed begrijp willen de mannen die op dat haring water zich nu ook rivier visser noemen ? ? ? ?

Heb t gevoel dat op n rivier de clou toch heel ergens anders ligt maar goed .

Heb er zelf weinig bevist , dus graag even inhoudelijke info :P :P :P :P

Gr :wink:


Oh jah ; wat is nu de zwaartse bak uit dat gat ???? hoor daar nooit iets over :cry: :cry:
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

03-08-2008 21:21

26 pond ... tenminste, het grootste wat ik heb gezien
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Arno Spruit
Berichten: 619
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

04-08-2008 10:30

Pinokkio :wink:
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

04-08-2008 13:38

Oja wacht! Jij had natuurlijk die 28 ponder verleden jaar

Groetjes 8)

Ps je hebt een PB
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

04-08-2008 15:33

Nog ff en je gaat zeggen dat de vissen er nog geen namen hebben ??????



Gr :wink: