mooie stekkies in de ongeving arnhem (gelderland)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sjors rutten
Berichten: 23
Lid geworden op: 01-04-2008 22:08

16-04-2008 23:30

wat vinden de mensen uit gelderland of mensen die in geldeland vissen nou een mooie
stek en wat heb je er zo als gevangen
want ik ben op zoek naar een paar mooie stekken
en als je een foto heb zou ik die graag zie en ik denk dat ik dat niet alleen vind
ik ga ook een paar foto's maken en die komen er dan zo snel mogenlijk er op

ik hoop dat jullie mij helpen


zo vis ik veel in het kanaal de oude ijssel in doesburg (hier moet ik echt goed voeren een week)
en nog een paar vijver is doesburg
in sonsbeek arnhem een kleine vijver naar er zitten leuke vissen echt iets voor een middag als ik weer eens zin heb om te vissen en niet veel tijd heb
in de vijver achter het zwembad in rheden

groet sjors rutten
voor mij is karpervissen geen hobby maar mijn leven !!!
als ze me missen dan ben ik vissen
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

17-04-2008 16:30

Je hebt een pb

Groet,

Gradus
....................
Jan Peter Teerling

17-04-2008 21:59

En ik maar denken dat het al 17-04-2008 is, ipv zestien dagen minder.

Vooral deze: en als je een foto heb zou ik die graag zie en ik denk dat ik dat niet alleen vind gaf me dat idee! :D

Gebruik Google Earth Sjors, en ondek je plekje!
Gebruikersavatar
richard vd Zand
Berichten: 19
Lid geworden op: 06-06-2007 12:40
Locatie: Arnhem

18-04-2008 08:51

Ik weet niet welke vijver je bedoeld in sonsbeek maar je mag daar alleen boven aan vissen bij de apeldoornseweg en die bewuste vijver is helemaal leeg

met vriendelijke groet

Richard
Gebruikersavatar
Joost Beekhuizen
Berichten: 52
Lid geworden op: 02-10-2007 10:50
Locatie: Heteren (vlakbij Arnhem)

18-04-2008 12:02

Sjors

Ik hoop voor je dat je stekkies nou nog ruimte is om zo nog te kunnen vissen
heb je enig idee hoeveel gebruikers hier op zijn?
je had je wateren beter voor jezelf kunnen houden niet zo openlijk en vragen of iemand je een pb stuurt uit je omgeving voor een watertje en jij er weer een terug geeft mja

MAAR NOU HOOP IK DUS NIET DAT ER HIER MENSEN DE WATEREN VAN GELDERLAND NEER KALKEN...!! :o

google earth ze anders....... zou ik zeggen
Pieter Bas van Duuren
Berichten: 212
Lid geworden op: 09-03-2007 20:43
Locatie: Guatemala
Contacteer:

18-04-2008 18:00

Sjors,

Ik vindt het Lac Du Der een heel mooi viswater in Gelderland! Kan je ook zeker wel een weekje voorvoeren;)-

Voor meer stekken bestaan er Google Earth, de bosatlas etc!
Gebruikersavatar
schipper kees
Berichten: 284
Lid geworden op: 13-04-2008 17:51
Locatie: putten

18-04-2008 18:25

verweiderd
Laatst gewijzigd door schipper kees op 29-09-2009 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Pieter Bas van Duuren
Berichten: 212
Lid geworden op: 09-03-2007 20:43
Locatie: Guatemala
Contacteer:

18-04-2008 19:51

Beste Schipper Kees en Sjors,

Een beetje sarcasme mag eigenlijk wel op zijn tijd. Althans het lijkt alsof Nederland wel wat humor kan gebruiken daar alle felle reacties op welk thema dan ook.

Ik ben het met je eens, informatie delen is erg belangrijk en kan veel mensen verder helpen. Ik hoop dat als je mijn verschillende bijdragen aan dit forum leest hiervan ook overtuigd raakt! Mijn reactie is dan ook niet bedoeld als een anti informatie uitwisseling, dit moge duidelijk zijn.

Je kan van mij heel veel informatie krijgen over een bepaald water, vistechniek en of tactiek. Maar als je naar mijn specefieke stekkie vraagt aan dat water dan heb je een foute aan me! Dat je dan ook nog vraagt om foto's van de stek impliceert indirect dat je zelfs met aanwijzingen de stek niet kan vinden of niet weet hoe er te vissen!

Dus Sjors kan beter op zijn vraagstelling letten en eventueel zijn formulering veranderen als zijn vraag niet goed overkomt.

Verder ben ik ervan overtuigd dat dit forum tot op heden redelijk schoon (waar mogelijk) gehouden wordt. Hierdoor zijn de meeste discussies, informatie en weetjes redelijk tot zeer zuiver. Laten we dit dan ook zo houden.

Dus geen verhalen over een water waar het echt o zo makkelijk beren vangen is, van iemand die er nog nooit een lijn nat heeft gemaakt (inclusief peilen). Want dan kan je (ik herhaal mij zelf) een stevige reactie van mij verwachten. Dit was ook al een thema rondom Arnhem.

Verder is het niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen, beledigen etc. Maar om een duidelijk en helder statement te maken!

Sjors, mocht je nog gerichte vragen over een viswater hebben, niet te verwarren met visstekken, dan mag je me te allen tijde aanschrijven. Ik denk niet dat je het fout bedoelde, vandaar mijn sarcasme / zwarte humor. Je noemt vooral zogenaamde circuit wateren waar zeker leuke vissen rondzwemmen. Ik heb er op een aantal ook gevist in mijn jonge jaren. Je kan er aardig vangen als je bereid bent na te denken bij je visserij. Het is niet het type water waar je mij snel tegen het lijf loopt. Wat dat betreft is Gelderland niet heel erg goed bedeeld met viswater mits je de ultieme uitdaging niet aandurft.
Gebruikersavatar
schipper kees
Berichten: 284
Lid geworden op: 13-04-2008 17:51
Locatie: putten

18-04-2008 21:05

verweiderd
Laatst gewijzigd door schipper kees op 29-09-2009 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sjors rutten
Berichten: 23
Lid geworden op: 01-04-2008 22:08

24-04-2008 13:36

hallo allemaal

zo is de bedoeling niet geweest
maar ik vindt dat je als karpervisser de wateren met elkaar moet bespreken en dat je niet te ego gaat doen en maar denken dat zoek je zelf maar
tuurlijk het is niet leuk als jij een stek heb waar jij goed vangt en dat er in eens andere mensen zitten daar ben ik het er mee eens .
maar ik vraag niet of je de stek waar jij het meeste vangt gelijk verteld
het gaat er om dat ik en mijn mede karpervissers gewoon een een brede stek bestand te krijgen
en dan denk ik aan kanalen rivieren en grote meren
voor mij is karpervissen geen hobby maar mijn leven !!!
als ze me missen dan ben ik vissen
Robert Lamboo

24-04-2008 15:16

Op de Overhagense vijver in Velp valt ook altijd wel een visje te vangen. Mijn tip is wel om met de pen of aan de oppervlakte te vissen, neem een controller mee voor de zekerheid want de vissen zwemmen niet vaak langs de kant. Er zwemmen mooie donkere schubs met enkelen tot een pond of 25. Vergunning van h.s.v De Winde is daar wel vereist :)
Jan Peter Teerling

25-04-2008 10:44

sjors rutten schreef:hallo allemaal

zo is de bedoeling niet geweest
maar ik vindt dat je als karpervisser de wateren met elkaar moet bespreken en dat je niet te ego gaat doen en maar denken dat zoek je zelf maar
tuurlijk het is niet leuk als jij een stek heb waar jij goed vangt en dat er in eens andere mensen zitten daar ben ik het er mee eens .
maar ik vraag niet of je de stek waar jij het meeste vangt gelijk verteld
het gaat er om dat ik en mijn mede karpervissers gewoon een een brede stek bestand te krijgen
en dan denk ik aan kanalen rivieren en grote meren


Als jij en je mede 'karpervissers' een brede stekbestand willen, gaan ze er maar iets voor doen.

Gooi het lekker op ego, ik gooi het op internet visser.
peter andrae

25-04-2008 10:51

Ik heb het nooit begrepen al dat gevraag naar stekken,nou wil ik zelf ook in een ander deel van Nederland aan de bak maar dan ga ik toch niet aan mijn medeboarders vragen wat voor vissen er zwemmen,enz,ik zoek het lekker zelf wel uit dat hoort er nou eenmaal bij.
Plaats reactie