Gesteldheid zijkanaal C

Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

21-10-2007 13:58

Hoi

Ik had zelf aan het spaarne een helemooie stek waar ik goed ving, overdag meestal toch wel een 7 a 8 karpers met van 6tot18pond met 1 uitschieten naar 28pond ik had hier eerst helemaal geen last van krabben wat ik overigens best merkwaardig vond wand het stikte er van het natuurlijk voedsel. anyway ik heb er een tijdje niet meer gezeten vanwegen school en andere drukte nu heb ik vernomen dat er ook anderen mensen op mij stek geweest ik heb er van de week 2 dagen gezeten woestdag en donderdag de temperatuur was die dagen vlink gedaald en dat heb ik ook in de vangsten gemerkt slechts 2 kleine schubjes, maar dat was nog niet eens het ergste heb was een krabben feest dat wil je neit weten opgegevenmoment wierp ik voor de zoveelste keer in ik voelde dat ik ergens aan vast zat ik draaide binnen en voelde er iets van af vallen toen me rig uiteindelijk op de kant was zat er een krabben poot aan van wel 4 cm lang :o

Nee dat was geen pretje nu maar hopen dat vissers niet zo achtelijk zijn om er te gaan vissen en die stek helemaal te verneuken.............

gr.Thomas
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

22-10-2007 08:36

Thomas de nieuwe schreef:Hoi

Ik had zelf aan het spaarne een helemooie stek waar ik goed ving, overdag meestal toch wel een 7 a 8 karpers met van 6tot18pond met 1 uitschieten naar 28pond ik had hier eerst helemaal geen last van krabben wat ik overigens best merkwaardig vond wand het stikte er van het natuurlijk voedsel. anyway ik heb er een tijdje niet meer gezeten vanwegen school en andere drukte nu heb ik vernomen dat er ook anderen mensen op mij stek geweest ik heb er van de week 2 dagen gezeten woestdag en donderdag de temperatuur was die dagen vlink gedaald en dat heb ik ook in de vangsten gemerkt slechts 2 kleine schubjes, maar dat was nog niet eens het ergste heb was een krabben feest dat wil je neit weten opgegevenmoment wierp ik voor de zoveelste keer in ik voelde dat ik ergens aan vast zat ik draaide binnen en voelde er iets van af vallen toen me rig uiteindelijk op de kant was zat er een krabben poot aan van wel 4 cm lang :o

Nee dat was geen pretje nu maar hopen dat vissers niet zo achtelijk zijn om er te gaan vissen en die stek helemaal te verneuken.............

gr.Thomas


In deze periode veranderd de trekroute van de karpers op die stek en komen ze hier veel minder vaak.
Je zal er nu niet meer de vangsten halen die je eerder het seizoen wel kon vangen op die stek / dat gedeelte van het Spaarne.

Je zal de vis nu ergens anders moeten zoeken.
Gebruikersavatar
Remco de Jong
Berichten: 54
Lid geworden op: 16-07-2007 21:54
Locatie: Spaarndam

22-10-2007 17:02

Ik ben van de week is rondgaan fietsen en heb aardig wat mooie stekken gezien die ik misschien wel ga proberen.
Mooie rietkragen in spaarne.
hoop niet veel last van die krabben te krijgen.
als het deze winter niks word bouw ik er in het voorjaar wel een stek.

gr. remco
Gebruikersavatar
justin de jong
Berichten: 18
Lid geworden op: 19-09-2007 17:52
Locatie: ijmuiden

14-02-2008 17:36

hoi

zal een verharde boilie niet helpen tegen die beesten??
zoals ff in de magnetron die boilies??

of vissen met tijgernoten of krijgen ze echt alles stuk?

Gr justin
dennis scherjon
Berichten: 421
Lid geworden op: 13-02-2006 10:11

14-02-2008 18:45

alles gaat stuk door die etters!!!
Gebruikersavatar
Remco de Jong
Berichten: 54
Lid geworden op: 16-07-2007 21:54
Locatie: Spaarndam

15-02-2008 19:13

jaa egt erg.. niets schijnt te helpen tegen die beesten,
je doet er weinig tegen

gr remco
sessies 2010: 1
karpers 2010: 2
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

18-02-2008 16:32

Panty om je boilie knopen, maar dan moet je single vissen.
Beter is het om te zoeken naar stekken waar je weinig last hebt van de krabben.
Het IJ kan je op je buik schrijven, daar liggen meerdere generaties krabben op een hoop gestapeld.