Water rond Gorinchem

K. van den Herik

17-06-2010 13:21

waarschijnlijk omdat je bijna nergens bij mag, daarnaast is de herie van de A15 niet te harden. En meestal doet goed voorbeeld goed volgen aka 80% van de vissers zitten op 30% van het water.

Gegarandeerd dat er een karper rondzwemt.
http://www.karperwereld.nl/kub/betuwe/algemeen.php
Gebruikersavatar
Anton de Rijk
Berichten: 115
Lid geworden op: 01-01-2003 01:00
Locatie: Roosendaal

17-06-2010 13:25

Ja Dave, altijd lachen, gieren en brullen hier.
Je moet wat doen om aan zoveel postings te komen :D
Helaas heb ik ook geen info voor je

Grtz
K. van den Herik

17-06-2010 13:27

ga zo door en ook dat lukt je
Gebruikersavatar
Mathias van Zuijlen
Berichten: 67
Lid geworden op: 29-09-2009 21:27
Locatie: Noord-Brabant

17-06-2010 15:53

K. van den Herik schreef:waarschijnlijk omdat je bijna nergens bij mag, daarnaast is de herie van de A15 niet te harden. En meestal doet goed voorbeeld goed volgen aka 80% van de vissers zitten op 30% van het water.

Gegarandeerd dat er een karper rondzwemt.
http://www.karperwereld.nl/kub/betuwe/algemeen.php


Nergens bij mag.. je kan overal gaan zitten, je mag er tog gewoon nachtvissen neem ik aan?

en je gaat niet pal naast de a27 zitten natuurlijk :P kanaal is lang genoeg.

weet iemand meer van dit kanaal? graag pb.

gr
Joost Jochems
Berichten: 31
Lid geworden op: 14-11-2006 14:02
Locatie: Kieldrecht BE

17-06-2010 15:55

Heb er spijt van deze topic ooit gestart te zijn.

De kwaliteit van dit forum wordt te teniet gedaan door een bende onnozele pipo's...

Op Steenenhoek kun je daar goed zitten, wat er nu momenteel aan vis zit durf ik je niet te zeggen.

Wel veel oeverbescherming door stalen netten in de kanten en oude stronken van plompeblad.
K. van den Herik

17-06-2010 16:14

voor de doof blinden dezes site

waarschijnlijk omdat je bijna nergens bij mag: van sluis boven hveld tot fietsbrug= Huibkesbrug en van fietsbrug tot grote bocht boven hveld is prive grond. De andere zijde aan het fietspand, daar staat een rietkraagje van een meter of 5.


daarnaast is de herie van de A15 : doe eens gek en verbeeld je een snelweg op 60 meter


En meestal doet goed voorbeeld goed volgen aka 80% van de vissers zitten op 30% van het water: je hebt volgers en niet. Wedden dat na 2 verhalen het spul vol zit?

Gegarandeerd dat er een karper rondzwemt.: heb ze er zelf in gepleurd
K. van den Herik

18-06-2010 07:19

Werd er op gewezen dat de teringherrie van de A15 voor doof blinden geen probleem hoeft te zijn ( zolang de weg niet wordt overgestoken, hup sake)


Doet me denken aan Freek de Jonge, nog in de tijd van de Neerlands Hoop Express:

“We staan hier, dames en heren, langs de E9 en het wachten is op het volgende dier dat hier de weg gaat oversteken en zich in een ongelijke strijd gaat meten met het immer voortrazende verkeer. Het is een prachtige weg hier, schitterend gelegen, dwars door de Veluwe, en je zou haast zeggen: die natuur móet er al geweest zijn, want zoiets moois leg je niet in korte tijd aan. Op het ogenblik zit op de vluchtstrook op het startschot te wachten de nummer dertien, de lapjeskat Saké gesponsord door Kittekat, en ik zal u even in het kort uitleggen wat hier vanavond de bedoeling is. We zitten met een groep mensen langs de kant van de weg en die hebben geld ingezet, grote bedragen, kleine bedragen, en nu gaat het erom: haalt deze trouwe viervoeter de overkant of rijdt een aanstormende vierwieler hem plat? Spanning en sensatie dus. Zojuist is hier overgestoken de nummer twaalf, de olifant Tumtum gesponsord door De Ruiter’s Gestampte Muisjes. Tumtum heeft de overkant gehaald, maar vraag niet hoe! Zeven auto’s total-loss en Tumtum moest worden gediskwalificeerd. Ja, het wachten is nu nog op de lapjeskat Saké, die maar niet wil oversteken. Ongetwijfeld hoort u het publiek hem aanmoedigen: hup Saké! hup Saké! Maar hij gaat niet en ik zie nu iemand van de sponsor die hem gaat lokken, ja, die pakt daar een blikje Kittekat uit de doos en daar loopt hij nu maar naar de middenb- Ai, dat is dom: hij kijkt niet goed uit en wordt daar frontaal gegrepen door een Mercedes. Benz! Daar komen nu twee ziekenbroeders aan, twee ziekenbroeders met een brancard gesponsord door Dokter Oetker. Zij gaan de za- zij kijken ook niet goed uit. Daar komt een vrachtwagen die rijdt er recht- nee, die wijkt nog net op tijd uit, knalt tegen de vangrail aan, kaatst terug de vluchtstrook op en daar rijdt hij dan alsnog de nietsvermoedende lapjeskat plat. En vervolgens rijdt hij frontaal in op de toeschouwerstribune en dat betekent: dubbel uitbetalen! Alleen de vraag is aan wie. En met deze brandende kwestie geef ik u terug aan de studio in Hilversum.”
Dave Rietveld
Berichten: 29
Lid geworden op: 20-09-2009 18:56

18-06-2010 13:35

dit is ook mijn vraag idd maar dan ook de merwede nog:P

@mathias:
Ik weet van mensen die daar geprobeerd hebben dat het een erg lastig water is met zeer weinig carps..
maarja war moet je anders heen:p



Mathias van Zuijlen schreef:weet iemand of er vis gevangen wordt op het steenenhoeksekanaal bij de A27?

ik kom er elke dag langs, kanaal ziet er leuk uit, maar heb er nog nooit iemand zien vissen op karper! tog moeten daar leuke vissen op zwemmen.

weet iemand meer van dit water? waarom daar zo weinig gevist wordt?

mvg Math
Hoe krijg je vissen aan de lijn?

BEL ZE OP
Gebruikersavatar
Mathieu de Witte
Berichten: 739
Lid geworden op: 25-02-2005 14:14
Locatie: 's-Gravenpolder

18-06-2010 18:02

Wat ik wel weet over het kanaal van steenenhoek is dat er (aantal jaren?) geleden een flinke sterfte is geweest en er aardig wat karper kapot is gegaan.

Tip: bieschbosch en bijbehorende killetjes is er niet ver vandaan, en is leuk te vissen!

Gr.
Volg The Carp Brothers Incorporated op facebook! --> Link

Carp Brothers Incorporated the movie! : http://youtu.be/paFsduV61_E
K. van den Herik

19-06-2010 07:36

Geachte Mathieu,

Niks van waar

Enne karper die vandaag op het kanaal van S zwemt kan overmorgen bij Vianen gevangen worden.

Weinig karper?

Ach wat is weinig? Zal een bestand zijn wat normaal te noemen is voor een water. Idd het is geen volgetrapte kutput. Reken op 1 aanbeet per 2 nachten vissen, over een heel jaar blank je 6 keer meer dan dat je vangt.

Met een wedstrijd feederen ben je met 30 kilo bremmen meestal geen 1e in je vak....
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

19-06-2010 14:30

Als je die 49-er niet meetelt, vang je daar helemaal NIETS boven de 47.....
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Arjan den Breejen
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-10-2005 23:17
Locatie: Sliedrecht

03-07-2010 22:16

er zijn tussen de huibjesbrug en de brug bij schelluinen (dus langs de A15, het fietspad) een aantal vissteigers vaar je een rodpodje leuk op weg kunt zetten.

Als jer verder richting Gorinchem rijdt heb je een mooi stuk waar onder aan de dijk zat ruimte is voor jou en je materiaal, hier worden veel witviswedstrijden gehouden.

Hoe het qua nachtvissen zit weet ik niet, maar aangezien je je tent/bivvy op de dijk moet zetten lig je echt de hele nacht in de teringherrie.

@Klaas,

Jij hebt het er over dat er karper is uitgezet op het kanaal van S, maar zijn er ook afspraken met de beroepsvisser (ga er gemaklshalve maar vanuit dat dat Klop van de rivierdijk is) die er met zijn megafuiken probeert alle leven uit het water te halen op het stuk tussen het einde van de steiger van WSV de huibjesbrug en de bocht van de rivierdijk richting Gorinchem??
waarom nou alweer een brasem????
Gebruikersavatar
remco de koster
Berichten: 1034
Lid geworden op: 03-04-2006 11:11

27-01-2011 13:10

hhah klaas dat kan kloppen die 30kilo bremmen.
Mijn vader viste daar de 24 uurs wedstrijd mee werden tweede met ??? zou het niet precies meer wetebn.... eerste plaats was 250kilo brasem. hadden vier of vijf leefnetten uithangen.

Gr
K. van den Herik

28-01-2011 08:26

ach Arjan,

De man mag vangen wat in zijn vergunning staat. Je mag er bij gaan staan en hem controleren.

Gekke is dat de man nog maar zelden iets gedaan heeft wat niet mag en bewijzen zijn er al helemaal niet van.

Veel belangrijker zijn de afspraken met HSV en.

http://www.karperstudiegroep.nl/downloa ... handel.pdf
Bijna 10 jaar maar nog steeds modern...


Als ik het goed begrepen heb is er een projectvis teruggevangen in de biesbos. Zijn 2 sluizen!!!

Lache....