het is toch te gek aan het worden aan het water

Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

16-09-2006 23:50

Tja Remko, HSV-en zijn zelfstandige verenigingen en die moeten hun controles dus ook zelf organiseren. Kunnen natuurlijk voor hun verenigingswateren ook een pasje invoeren.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

17-09-2006 08:24

Hondje er op af sturen?

Allereerst niet gezond voor de hond ben ik bang, er hoeft maar een eikel tussen te zitten met en mes en dan heb jij een ander probleem. Of als ze met zijn tweetjes zijn 1 met jouw spulletjes en de ander met een bankstick, moet jij eens kijken wat er met jouw hond gebeurd.

Nee jouw hond is niet sterk, snel agressief genoeg om dat op te lossen, zeker niet als hij blokkeert :o

Geen schoenen aan, is natuurlijk ook alleen maar een excuus achteraf om zelf geen actie te hoeven ondernemen.

Zonder schoenen kun jij toch gewoon lopen, rennen etc etc? Of ben jij bang voor vieze sokken / voeten? Geeft niets hoor dat jij niets gedaan hebt, maar stop aub met excuses verzinnen. Het is dood en dood eng als men jouw spullen mee neemt, 99% van de mensheid doet liever alsof hij slaapt dan actie te ondernemen!

Dit soort zaken gaat intensieve controles ook niet oplossen trouwens, tenzij de controleur oom agent is. Wat verwacht jij van een controleur, als hij 's nachts een rondje loopt en "ongure" types rond jouw tent ziet lopen? Ook de controleur heeft een gezin, daarbij is dat zijn opdracht niet.

Blijft een kloten situatie als ze je spullen jatten, maar misschien wel weer een argument voor het 's nachts niet (meer) vissen? Althans niet op de manier zoals wij gewend zijn.

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

17-09-2006 08:52

Niemand jat mijn spul ongestraft!
Gebruikersavatar
wilbert nies
Berichten: 89
Lid geworden op: 17-03-2006 21:57
Locatie: nederweert
Contacteer:

19-09-2006 17:58

Aart Lokhorst schreef:Waarom altijd ´anderen´ Wilbert? Zelf controleur worden is ook een optie...


Nee bedankt,maar voor diegene die hier wel voor kiezen zeg ik nogmaals,
niet alleen de stoere jongens uithangen bij jeugdige vissertjes ,maar diegene aanpakken die er echt een bende van maken.
marco pluijmackers
Berichten: 13
Lid geworden op: 29-01-2006 12:51
Locatie: limburg heerlen

19-09-2006 19:18

waar kan ik een alarm halen wat je voor je tent zet en als iemand in een straal van zoveel meter komt dat dat alarm afgaat.ik heb al gezocht maar kan ze niet vinden iemand een tip?
weet je wat het is
meer water als vis
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

19-09-2006 21:41

hallo die zijn wel te krijgen

is een ontvanger die zowel delkim als fox etc etc kan ontvangen
daarbij kun je dan ook een bewegings sensor bij krijgen,kunnen er een aantal zijn die allemaal op een apart ledje een signaal geven met geluid
verder kan je daar ook een hoogwater beveiliging bij krijgen voor opkomend water..

alleen weet ik het merk niet meer,iets van atro of afro huppeldepup
maken volgens mij ook marker met zonnecellen....


mensen op dit board weten vast wel wat ik bedoel

mvg

viktor
Gebruikersavatar
xavier van leening
Berichten: 15
Lid geworden op: 14-08-2006 15:26
Locatie: zoetermeer
Contacteer:

20-09-2006 12:45

je hebt tog die dingen voor je vijver... als er een reiger in de buurt is gaat er een alarm af of er wordt water richting de reiger gespoten....
kan je mischien naast je bivvy zetten:P
Gebruikersavatar
dennis van den hoven
Berichten: 187
Lid geworden op: 31-10-2005 20:54
Locatie: waddinxveen

03-10-2006 22:22

Viktor van Ophuizen schreef:hallo die zijn wel te krijgen

is een ontvanger die zowel delkim als fox etc etc kan ontvangen
daarbij kun je dan ook een bewegings sensor bij krijgen,kunnen er een aantal zijn die allemaal op een apart ledje een signaal geven met geluid
verder kan je daar ook een hoogwater beveiliging bij krijgen voor opkomend water..

alleen weet ik het merk niet meer,iets van atro of afro huppeldepup
maken volgens mij ook marker met zonnecellen....


mensen op dit board weten vast wel wat ik bedoel

mvg

viktor
ATROPA en misschien de nieuwe srie van Leon Hoogendijk ook wel maar dat weet ik niet zeker
karpervissen=wachten op iemand die je nooit eerder gezien heb
Rob Hendrikx
Berichten: 6
Lid geworden op: 10-03-2006 16:33
Locatie: Eindhoven

20-10-2006 15:20

:o Het moet toch niet gekker worden dacht ik zo. Alarm voor opkomend water... hier hou je toch rekening mee.