Karpervissen in de breuly in zevenaar (vlakbij Arnhem)

Gebruikersavatar
Joost Beekhuizen
Berichten: 52
Lid geworden op: 02-10-2007 10:50
Locatie: Heteren (vlakbij Arnhem)

16-10-2009 13:39

Allebij de plassen worden erg druk bevist hierdoor zijn de mooiste plekken vaak bezet
En als je er voor je rust wil gaan zitten dan weet ik niet of je hier van hou want om het half uur komt er wel iemand langs om te kijken en een praatje met je maken
Gebruikersavatar
John Mus
Berichten: 154
Lid geworden op: 21-09-2009 07:06
Locatie: Duiven/Venlo

16-10-2009 13:51

sebastiaan de Roode schreef:Die ken ik niet, maar wat ik wel weet is dat die grote rechthoekige kolk achter het plaatsje 'Loo" aan de rijndijk een enorm bestand aan dikke vissen herbergt ;)



Beste sebastiaan ik weet niet hoe je aan deze wijsheid komt maar ik kan je vertellen dat je wat deze plas betreft in een sprookje leeft. Hier hebben hele dike vissen gezwommen tot het wereld kundig werd gemaakt door een of andere m*ng**l. hierdoor zijn er veel mensen van buitenaf gekomen en de vis is foetsie!!

nu jij weer
Ik hou me stil, en probeer op die manier iets te leren. Uiteraard ventileer ik af en toe mijn gedachte!
Gebruikersavatar
johnny brandts
Berichten: 20
Lid geworden op: 01-12-2009 18:45
Locatie: zevenaar

04-01-2010 21:36

.
yes we catch !
Manuel vd vijver
Berichten: 5
Lid geworden op: 11-11-2010 19:36

28-07-2011 19:45

Hee Ik ga Volgende week een weekje naar camping de waay ..
Tegenover die camping ligt een driehoekig water Heeft iemand daar meer informatie over ?

Mvg Manuel
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

31-07-2011 12:52

Camping de Waay in Doornenburg? of een andere de Waay? Ik ken alleen in Doornenburg, maar weet niets over dit water.
Gebruikersavatar
tinodriessen84
Berichten: 727
Lid geworden op: 21-11-2011 18:49
Locatie: jrc contact 2 man bivvy

19-02-2012 17:26

Camping de waay in doornenburg! Die camping is van me oom, ikzelf ben in doornenburg opgegroeit en weet genoeg over die driehoekige vijver daar tegenover, die plas heet DE DRIEHOEK! Maar je kunt beter op de kolk op de camping zelf vissen, daar zitten ook leuke spiegels, rijen, schub, en graskarpers! En ook aardig wat snoeken!

Mvg tino
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

11-05-2012 01:07

@tinodriessen84 : Heb ik ooit eenmalig bevist, maar kan me er weinig van herinneren. Sorry voor het zeer late antwoord, was vergeten dat ik hier een vraag gesteld had :oops:

@john mus, klopt, dat was zo'n 30 jaar geleden al in opgang. Had samen met een vismaat al twintigers gevangen (fotoos maken? kwam toen niet in ons op! hadden we niet fototoestellen dan wel was te duur om naar de waterkant mee te nemen, want was van pa!), enkelen weten daar nog van. Daarna vangsten van hogere zwaardere vissen door een local, en vissen van niet zo loslippige mannen. Daarna.... weinig meer gehoord. PS. Zag nog wel een keer iemand met optonics vissen, was jij dat? Was weer even in de waan van de eighties :)

Heb er een paar jaar geleden weer eens een paar keer gevist (toen was het zwembad nog zwembad met betonnen muurtjes waar ooit een springplank op sttond). Ging een keer op een stek zittten die ik altijd bevist had. Controleerde de eerstvolgende stekken of er iemand zat. Nee dus. Zit ik ook niet in iemands lijn. Zat er net een uur met lichte hengels, want viste voor mijn doen redelijk dichtbij, en viste met nijlon. Boven mij langs hoorde ik allerlei voetstappen (o.a. hondenuitlaters, ook vroeg, niet meer naar omgekeken). Is er blijkbaar verderop een stel gaan zitten die er altijd zaten. Twee stekken verderop.
Voerbootje water op, voeren, lijnen erin, ik krijg beet, heb ik zijn lijn te pakken. Tja, hij denkt dat hij beet heeft, rukken, dag vis. Tot twee maal toe. Had er meteen genoeg van, ben maar geen verhaal gaan halen, want dat zou verkeerd aflopen, zo kwaad. Vraag het dan! Heb ingepakt en ben niet meer teruggekeerd om te vissen.