KARPERSTERFTE REINALDAPARK HAARLEM

Gebruikersavatar
Tim Beeren
Berichten: 529
Lid geworden op: 29-07-2002 02:00
Locatie: Overveen (vlak bij Haarlem)
Contacteer:

09-06-2006 18:53

Nee ik weet niet of het een vrachtwagen is. Dacht ik... hoe wil die het anders lozen. Waarschijnlijk met zo'n slang uit een wagen ofzo...
Regen zijn de tranen van god, omdat hij geen karpervisser is...
Gebruikersavatar
erikjan van den boogaard
Berichten: 49
Lid geworden op: 13-08-2003 02:00

09-06-2006 20:05

misschien voor dat ie naar ze werk ging
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

14-06-2006 15:25

Tim Beeren schreef:Iemand wist mij te vertellen dat een kennis van hem (woont in een van de flats bij het reinaldapark) zag dat iemand sochtends vroeg om 5 uur iets uit zijn vrachtwagen aan het lozen was in het Reinaldapark. Dat zal het dus wel zijn...

Niet best al waren die vissen daar toch al helemaal verminkt,

Tim


Pffff. Alle kenmerken van een broodje aap verhaal. Wanneer je daar woont en je ziet iemand om vijf uur in de morgen lozen in dat water, ga je niet meteen de politie bellen. Welnee, je neemt gewoon het risico dat je ook zelf ziek wordt.
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
Gebruikersavatar
Tim Beeren
Berichten: 529
Lid geworden op: 29-07-2002 02:00
Locatie: Overveen (vlak bij Haarlem)
Contacteer:

14-06-2006 15:37

Theo Nieuwenhuijsen schreef:
Tim Beeren schreef:Iemand wist mij te vertellen dat een kennis van hem (woont in een van de flats bij het reinaldapark) zag dat iemand sochtends vroeg om 5 uur iets uit zijn vrachtwagen aan het lozen was in het Reinaldapark. Dat zal het dus wel zijn...

Niet best al waren die vissen daar toch al helemaal verminkt,

Tim


Pffff. Alle kenmerken van een broodje aap verhaal. Wanneer je daar woont en je ziet iemand om vijf uur in de morgen lozen in dat water, ga je niet meteen de politie bellen. Welnee, je neemt gewoon het risico dat je ook zelf ziek wordt.


Zelf ziek worden? Dan moet je dus in aanraking komen met het water en die gozer was zelf niet eens een visser. Ik geef nog steeds niet toe dat het waar is, maar ik hoorde het.
Regen zijn de tranen van god, omdat hij geen karpervisser is...
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

23-11-2006 17:48

Eventjes voor de duidelijkheid...

Zijn die spiegeltjes er voor of na de sterfte ingegaan? Zeker nu de vraag omtrent spiegeltjes in afgesloten wateren heftig oprakelt bij mij vind ik het wel interessant om te weten...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

23-11-2006 18:48

heey man


voor zover ik weet is de laatste uitzetting van het spiegelkarperproject november vorig jaar geweest dus voor de sterfte.

maar des opdanks er een sterfte is geweest zit er nog steeds een leuk bestand vis op (ook nog wel wat spiegels).

Ik weet trouwens nog wel een paar plekken in haarlem waar nog leuk spiegels te vangen zijn als je het will weten pb me ff.


m.v.g Thomas
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

25-11-2006 07:53

Spiegels uitzetten en afgesloten wateren... Voor mij hoeft het echt niet...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm