onzin!!! AUHV dit kan beter?!

Plaats reactie
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

04-01-2006 15:47

sorry, ik kan het ff niet laten, wat een ONZIN

krijg ik net m'n extra vergunning voor plas vechten, en voor mij kan de AUHV is de stront zakken! hoeft niet meer te rekenen op mijn inzet!! gooi dan die plas maar dicht

*niet meer nachtvissen( ook niet in juni juli en aug.)
*geen radigrafische boten( koop je een bootje van 1000 euro om je aan de regels te houden, en een paar mnd later gaan ze daar over zeuren! ( iets wat naar mijn idee, nooit problemen heeft opgeleverd)
*mag niet fietsen op het terein ( lekker naar je stek toe met je fietskar mag dus niet, wat een onzin)

als er leden zijn van de auhv, die het met mij eens zijn, dat dit niet de problemen van plas vechten oplost!! en dat dit toch niet kan, laat het dan weten ( geef het aan bij het de AUHV)

het gaat mij metname over de drie regels die ik noemde, de andere kan ik me goed in vinden, al twijfel ik een beetje aan de eventuele controle hierop!

AUHV ik hoop dat je veel leden zal verliezen!!

mvgr. Dennis Ganzevoort

pak gewoon eens de rootzooi schoppers aan en niet de serieuse vissers!! als jullie dit niet eens kunnen, wat kunnen jullie dan wel!!


nou zoek het maar uit met die .... vereniging van jullie!!
als jullie controleurs zich de afgelopen jaren wat meer hadden laten zien, was er niks aan de hand geweest! ik vind dat jullie als vereniging, er allang wat aan hadden moeten doen!! en nu zijn alleen de serieuse vissers de dupe!!


bedankt AUHV
Laatst gewijzigd door dennis Ganzevoort op 04-01-2006 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

04-01-2006 20:07

Schijnt wel te werken die regels.... Weer één die afhaakt.
Als driekwart van de vissers er zo overdenkt wordt het vanzelf wel rustig aan de plas. Missie geslaagd!

Misschien moet je je verhaal eens rustig (met de nadruk op rustig) tijdens de ALV vertellen in plaats van hier op het board. Denk dat je zo weinig bereikt. Kom dan wel met betere argumenten als nu.

Mvg, Niels
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

04-01-2006 20:24

Schijnt wel te werken die regels.... Weer één die afhaakt.

alleen niet één die ook maar een probleem veroorzaakt, of heeft veroorzaakt! en ik denk dat er door de nieuwe regelgeving niets veranderd aan de situatie,

*voerboten zijn nooit een probleem geweest
*fietsen op het terrein zijn nooit een probleem geweest
*de maanden juni, juli en aug. daar komen de problemen van, maar dit kan je ook op een andere manier oplossen
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

04-01-2006 21:12

Dennis, ik wilde wel dat elke HSV zo goed zijn zaakjes voor elkaar had als de AUHV. Voor karpervissers wordt ontzettend veel gedaan door mensen die dit allen op vrijwillige basis doen en daar eigen, vrije tijd insteken. Hoeveel heb jij al voor de AUHV gedaan?

Die regels komen heus niet uit de lucht vallen. Ik heb verder geen kennis van de (wan)toestanden daar, maar het zal vast wel een oorzaak hebben.

In het bestuur zitten enkele karpervissers die bij mij in hoog aanzien staan en zeker van de hoed en de rand weten. Het is wel erg kort door de bocht om meteen zo tekeer te gaan.

Probeer het eens opnieuw, genuanceerd en met argumenten!

Met vriendelijke groet,

Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Jos de Wit
Berichten: 342
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heemskerk

04-01-2006 21:18

Soms is het handiger om eens op een ledenvergadering te verschijnen en daar je woordje te doen in plaats van dit gebalk op internet.

Jos.
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

04-01-2006 21:39

laten we dan dit afsluiten!

ik ben misschien niet genoeg geinformeerd, ik wist alleen dat er veel bekeuringen uitgeschreven waren ivm nachtvissen(logisch) en dat rijkswaterstaat zich stoorde aan de boten en kampvuren, en de puinhoop die sommige achter laten,

dat ze zich ook stoorden aan voerboten en fietsen op het terrein was ik niet van op de hoogte en heb hier dan ook nooit iemand over gehoord! en ik viste er echt wel veel, en heb met veel agenten gesproken over de problemen op plas vechten.

naar mijn idee lost de nieuwe regelgeving niets op aan de problemen rondom de plas ( al die regels waren er al!! behalve dan de fietsen en voerboten( die hebben toch niks met rommel, kampvuur, betreden van water en nachtvissen te maken), ik wilde dus alleen maar zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in het nieuwe regelement en dat ik bang ben door dit slappe optreden dat de plas volgend jaar alsnog sluit!!

mvgr. dennis
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

04-01-2006 22:09

ff onderwerp veranderd!! ik ben weer wat rustiger geworden na een rondje met de hond :oops: . misschien is dit beter!

mvgr. dennis
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

04-01-2006 22:14

Het is in t nieuwe jaar wel zo slim om even naar de nieuwe regels te vragen voor je n vergunning koopt.

Nu heb je betaald en vis je er niet.

Gr :wink:
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

04-01-2006 22:18

alleen heeft de auhv deze regels bekend gemaakt buiten de gewone vergunning en en deze regels zijn gister binnen gekomen!! misschien een beetje laat!!

mvgr. Dennis
Gebruikersavatar
Melvin Miltenburg
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-10-2002 02:00

05-01-2006 10:51

Gelden deze regels alleen voor plas Vechten? Of ook voor de rest van de wateren in Utrecht?

MVG Melvin

Ik zie de bui al hangen :roll:
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

05-01-2006 11:29

Melvin,

naar hetgeen ik begrepen heb gelden deze regels enkel voor plas vechten
Guy Veugen
Berichten: 105
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00
Locatie: Maastricht

05-01-2006 11:51

dennis Ganzevoort schreef:alleen heeft de auhv deze regels bekend gemaakt buiten de gewone vergunning en en deze regels zijn gister binnen gekomen!! misschien een beetje laat!!

mvgr. Dennis


Dennis als het je niet bevalt, wordt dan eens actief, op je luie reet achter de computer je gal te zitten spuien lost helemaal niks op!
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

05-01-2006 11:54

Guy,

Dennis heeft zich enorm ingezet om de complete vuilnisbelt bij de plas op te ruimen en daarmee is een voorlopige sluiting van de plas gered.

Dat argument gaat dus niet op voor Dennis.

Mvg
Frank
Guy Veugen
Berichten: 105
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00
Locatie: Maastricht

05-01-2006 11:56

ok mijn excuses Dennis, wat zijn volgens jou dan een aantal goede oplossingen voor het probleem?

mvg
Melvin Boekhout
Berichten: 25
Lid geworden op: 05-07-2005 11:38
Locatie: Utrecht

05-01-2006 19:02

Helaas leerde ik plas vechten te laat kennen heb er 2 keer gevist en er zaten meer mensen en idd geen echte vissers je kent het wel blowen zuipen vuurtje grootste herrie maken en dan zit je daar met het je goeie gedrag ik heb er 2 dagen gezeten de eerste keer en heb die puinhoop van die mensen opgeruimt met als gevolg dat ik me run niet hoorde :(
ik vind het jammer want is een mooi water maar ja wie niet horen wilt moet maar voelen helaas dat ze er meer mensen mee pakken die het wel goed doen dan mensen die het niet goed doen
Niet elke mooie vis moet groot zijn
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

05-01-2006 20:19

bedankt Frank!

nou, net terug van een rondje plasvechten, mijn tracktor met aan aanhanger het terrein opgereden, speedboot te watergelaten en ff volgas de plas rondgevaren, toen m,n benzine op was onder het genot van een kampvuur ff een kratje bier opgedronken en m,n tering zooi in de bosjes gegooid!
nee onzin

er zijn naar mijn idee een paar dingen waar rijkswaterstaat zich aan stoort ( tenzij ik verkeerd ben geinformeerd)

* nachtvissen buiten seisoen
* kampvuur
* afval en zwerfvuil
* je in of op het water begeven dmv een boot
* auto's op het pad

als je aan mij zou vragen hoe je deze problemen oplost heb ik wel een idee, alleen zal ook niet iedereen hier blij mee wezen!!

die regels over auto's op het pad bestond al, alleen werd hier niet op gecontroleerd, naar mijn idee sluit je dan toch gewoon het hek bij de opgang van het pad, het hek staat er al, moet alleen een slot om!!( je kan dan wel langs het hek lopen of fietsen)
zou hou je ook meteen een hoop peppie en kokkie vissers weg( dan is het net ff te ver lopen met je spullen), deze zorgen eigelijk voor de problemen, kampvuur, afval en auto's op het pad!!

het gebruik van een boot (hiermee kan je je op het water begeven) duidelijk verbieden!! door de regel van "je in of op het water begeven is verboden" ( deze regel was er ook al) haal je naar mijn idee niks uit,

" ik gebruik hem als onthaakmat mr. de agent"

als hij niet constateert dat je je in of op het water begeeft kan hij niks over een boot zeggen volgens mij, ben je net bezig om je lijnen uit te varen, dan ben je de klos!

leg me alleen ff uit, wat het verbieden van een voerboot en fietsen op het terrein, te maken hebben met de problemen rondom de plas !!


als iemand nog meer ideen heeft?! GRAAG!!

mvgr. Dennis
Gebruikersavatar
Jeroen houdijk
Berichten: 682
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Contacteer:

05-01-2006 21:25

Afbeelding

hiermee kun je het pad wel afleggen naar het water, of valt deze ook onder motorvoertuigen?

In ieder geval heb ik de vergunning ook aangevraagd, misschien eens een dagje sfeerproeven wanneer het er rustig is geworden.

Jeroen
Plaats reactie