Diefstal/berovingen, zijn zeker waar.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

18-10-2005 00:15

Dennis,

Tsja, kan me voor stellen dat sommige mensen de interesse in het vissen verliezen als je zoiets moet/mag "meemaken"..

Vraag die me te binnen schiet:
In hoeverre zijn wij als karpervissers een afspiegeling v/d maarschappij??

Wil me daar, eigenlijk, niet mee bezig houden!!
Ga weer lekker aan't werk :evil: ..

grtz,
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
Rene Vermunt
Berichten: 269
Lid geworden op: 18-09-2004 20:47
Locatie: Zuid-Holland

19-10-2005 11:07

Vis al vanaf mijn 13e op Karper. Dat is nu dus 24 Jaar. Heb in al die jaren nog nooit iets meegemaakt. Gewoon opletten waar je gaat zitten. Als je met je nieuwe Plasmascherm in de Schilderswijk in Den-Haag op straat gaat zitten, zou je waarschijnlijk ook wel worden aangesproken.

Weten jullie wat nou het vervelende is van zo'n topic als dit.... Dat de jongere generatie karpervissers onder ons, straks nergens meer durft te vissen door al die wilde verhalen allemaal. Kom hier verhalen over wateren tegen, waar ik zelf al jaren vis, die volgens mij alle zijn verzonnen. Beetje afschrikken zeg maar, zodat andere er niet meer durfen vissen. Zielig gewoon !
kappijs vootmans
Berichten: 8
Lid geworden op: 10-11-2005 17:47
Locatie: DEN HAAG

10-11-2005 18:16

dit hoeft niet altijs zo te zij want er zijn dezew zomer wel degelijk visspullen geript van iemand die zat te vissen in den haag
chemische aartbij bojlies blijven een killer
Ricardo van Hees
Berichten: 26
Lid geworden op: 14-11-2005 19:53
Locatie: Maarssen

14-11-2005 20:31

Ik heb mijn hond altijd bij me! Niet zo'n aggressieve, maar wel een met een hard blaf volume! Zodra er vreemden rond de tent of mijn hengels sluipen slaat hij aan. Een perfecte bewaking! Heb 'm wel atijd aan de lijn, want stel je voor dat een maat je een warm bakkie komt brengen....
bastiaan vos
Berichten: 183
Lid geworden op: 04-11-2005 15:43
Locatie: bilthoven

16-11-2005 19:26

het is jammer dat het moet maar wat moet dat moet maar dus maar hard handig ik vind het goed je maglite te gebruiken of een knuppel of weet ik veel wat als ze het bij mij doen ik zal vechten voor het vaderland maar


:evil: maar collega karper vissers vecht maar mooi voor je spullen
:evil:
vg bas
Hans Hendriks
Berichten: 175
Lid geworden op: 15-11-2005 13:53
Locatie: Katwijk a/d Zee

16-11-2005 20:15

Rene Vermunt schreef:Vis al vanaf mijn 13e op Karper. Dat is nu dus 24 Jaar. Heb in al die jaren nog nooit iets meegemaakt. Gewoon opletten waar je gaat zitten. Als je met je nieuwe Plasmascherm in de Schilderswijk in Den-Haag op straat gaat zitten, zou je waarschijnlijk ook wel worden aangesproken.

Weten jullie wat nou het vervelende is van zo'n topic als dit.... Dat de jongere generatie karpervissers onder ons, straks nergens meer durft te vissen door al die wilde verhalen allemaal. Kom hier verhalen over wateren tegen, waar ik zelf al jaren vis, die volgens mij alle zijn verzonnen. Beetje afschrikken zeg maar, zodat andere er niet meer durfen vissen. Zielig gewoon !


Ik ben toch de jongste niet meer maar begin toch te twijfelen over een tentje kopen en lekker aan het water overnachten als ik al deze verhalen lees over hoe je je moet beschermen....Ik heb altijd mijn hond bij me maar "waag" haar toch niet aan een stel rippende mafketels!!
cools stefan
Berichten: 272
Lid geworden op: 06-09-2003 02:00
Locatie: balen

17-11-2005 22:13

ik laat mij niet afschrikken door deze berichten hoor als het gebeurt gebeurt het zal in ieder geval mij gerief niet zonder slag of stoot afgeven hangt er natuurlijk vanaf met hoeveel ze zijn iemand die allen is kan niet veel beginnen ze gaan namelijk 9 op 10 toch lopen als je buiten komt en een wapen trekken iemand die zomaar een ander durft neerschieten is slecht bezeg heb een mes in mijn tent liggen zal niet snel gebruikt worden voor dergelijke zaken want wies de pineut de dief of jij omdat je een persoon neersteekt dat komt niet voor in zelfverdedeging als de andere een mes trekt dan mss net nog wel betwijfel het dan zelfs nog wie gekloot zal worden door het gerecht polici bellen heeft heus geen zin eer die tamzakken terplaatsen zijn lig je al op de grond en is alles meege rat
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

17-11-2005 22:38

Jezus, jij hebt haast!
Hans Hendriks
Berichten: 175
Lid geworden op: 15-11-2005 13:53
Locatie: Katwijk a/d Zee

17-11-2005 22:42

Hahaha.......dat dacht ik ook al!
Pilletje op misschien??Haha
cools stefan
Berichten: 272
Lid geworden op: 06-09-2003 02:00
Locatie: balen

18-11-2005 20:51

wie weet dat , wie weet dat :wink: mss wel dat bittere bloempoeder 8)
wie de kleine nie eert is de grote nie weert
Gebruikersavatar
Jesse Oud
Berichten: 344
Lid geworden op: 26-08-2005 17:43

20-11-2005 21:25

Ja maar Jeroen,

Je moet je hengels ook niet een halve meter van je tent neer zetten.
Tegenwoordig IN je tent.

10cm erbuiten en ze wagen het eral op.
Het word steeds gekker, gelukkig heb ik dit soort narigheid nog niet gehad en dat houd ik ook liever zo. :x
Vissen is gezond!
Michiel Zijdewind
Berichten: 21
Lid geworden op: 18-03-2006 19:11
Locatie: nieuwegein
Contacteer:

18-03-2006 19:18

beste karperaars

Bij de kijkshop kun je een ELRO Huisalarm SC09 kopen voor 24,95.

deze heeft de volgende specificatie's:

Art.nr.: 106509

Voor extra veiligheid
Bewegingsmelder
Detectiebereik 110 graden en 6 meter diepte
Infrarood alarm, alarm 105 DB
2 Afstandsbedieningen
Draadloze bediening
Werkt op 12 V batterij incl.

Werkt op beweging, dus ideaal :lol:

Ga er zelf denk ik voor de zomer even 2 aanschaffen...

ze schijnen namelijk tegenwoordig zelfs een of ander gas in je tent te spuiten waar je buiten bewust zijn van raakt :x

gr michiel
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

18-03-2006 21:00

Op bepaalde plekken vis ik ook niet alleen en staan mijn hengels bijna in mijn tent. Er moeten wel verdomd mooie karpers rond zwemmen wil ik daar gaan vissen. 9 van de 10 keer is er niets aan de hand maar ik denk als je een keer beroofd bent dat je wel anders piept. Ook ik heb altijd iets bij me ( nee geen wapens ) voor het geval dat. Heb het nog nooit hoeven gebruiken ( gelukkig niet ) maar geeft een saver gevoel.
Wapens zijn not done en kunnen tegen je worden gebruikt. Over het algemeen zijn wij beter in de omgang met een hengel i.p.v. wapens.

Tjuus
Gebruikersavatar
Johan van Os
Berichten: 406
Lid geworden op: 19-02-2006 21:08
Locatie: Roosendaal

19-03-2006 12:09

als ik weet dat er veel wordt wordt gestolen ergens aan de waterkant heb ik niet eens zin om er te vissen :wink: zelfs niet met zn tweeën ofzo.
bij vlagen ben ik geniaal...helaas is t hier altijd windstil...
Michiel Zijdewind
Berichten: 21
Lid geworden op: 18-03-2006 19:11
Locatie: nieuwegein
Contacteer:

19-03-2006 13:01

Daar heb je gelijk in, maar niet altijd weet je of het ergens veilig is, maar heb bzelfs gelukkig nog nooit een voorval meegemaakt, maar als ik af en toe die verhalen hoor....al vraag ik me af en toe af of t altijd waar is, somigen zullen je bang maken om je van t water af te krijgen, echt zielig gedrag. Ik vind t jammer dat je hobby door dit soort dingen belemerd wordt....zucht :roll:

gr michiel
Plaats reactie