noord Aa zoetermeer

Gebruikersavatar
Kelly Adegeest
Berichten: 167
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer

12-07-2004 22:25

Helaas weinig gezeten ivm afstuderen en werk enzo. Als ik trug ben uit italie (waar ik overigens ook ga vissen) wil ik de draad weer oppakken. Heb nog wel een mooie foto met een grote kerkuil op mn hengels kunnen maken pas... Reed zaterdag nog langs het Noord AA, maar het was echt uitgestorven daar...
rob tas
Berichten: 31
Lid geworden op: 01-04-2004 01:29
Locatie: zoetermeer

13-07-2004 16:49

Bij mij loopt het aardig .
Veel plezier in itallië en doe tientje de groeten. 8)
Mzzl.
Ik vis graag in een SCHONE omgeving!!
Gebruikersavatar
Erik Scholtes
Berichten: 79
Lid geworden op: 19-04-2004 18:51
Locatie: Delft

17-07-2004 13:49

ben het helemaal met Ed van Peppen eens op het gedeelte" alleen een plu" na (een tent is toch wel erg lekker)

's nachts wakker overdag maffen en anders bij toer beurt maffen.

Heb ook genoeg meegemaakt dat je wakker in je open tent ligt en je hoort ineens iets.... 3 gasten, op de vraag of ik ze misschien kon helpen (we zaten op een schiereilandje op de punt) kreeg ik het antwoord "we kijken even".

Sorry 't is hier geen winkel MOVE,
Ja en dan loop je de kans op een pak slaag of erger maar zomaar laten gaan das niet mijn stijl.

Zijn er anderen in de buurt dan hou je toch ook een oogje in het zeil voor hun, no problem.

Vang ze
't is stil aan de waterkant
Gebruikersavatar
jaimy dijkhuizen
Berichten: 299
Lid geworden op: 21-02-2004 11:21
Locatie: scheveningen
Contacteer:

04-08-2004 11:27

mijn maatje was ook in het westerpark had net alles nieuwe gekocht voor dit seizoen. Hij heeft un sounderbox naast zijn hoofd liggen en heeft helemaal nix gehoort. Toen ie wakker werd ging ie ff verversen mare dat kon al nie meer alles was weg. Zijn sounderbox en draad vond ie terug op het fietspad :evil: Dit gebeurde op dezelfde n8 toen die 3 shimano hengels en molens werden gestolen. Misschien is het wel de zelfde groep geweest. Sinds dien heb ik geen diefstal meer gehoort vanuit ut westerpark gelukkig maar. ik hoop egt zo dat deze un keer worden gepakt en dat zuh hiermee kappen dan kenne wuh tenminste weer rustig n8 vissuh.

karpergroeten van Jaimy :wink:
Hugo Zonneveld
Berichten: 6
Lid geworden op: 22-07-2004 09:04

04-08-2004 16:02

Een jongen waarvan zijn spullen zijn gejat in de delftse hout ken ik persoonlijk, ze zaten met zijn 3en te vissen, alle drie hebben ze niets gehoord, terwijl ze meestal toch wel erg alert zijn. Het setje wat ze meegenomen hebben was bijna 2500euro waard.

Het gebeurd dus echt. De truc is gewoon je tent bijna tegen je hengels aan te zetten en gewoon ervoor zorgen dat je niet vast slaapt.
Nancy Willemsen

16-08-2004 18:48

Ik vind het echt triest dat dit gebeurd..

Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om je spullen te jatten! echt gekke mensen..

En weet je waar je ook steeds meer last van krijgt? de politie... ppfff.... elke keer komen ze weer hoor..

Heb JE (niet eens beleefd) wel de goede papieren? en wat mot dat hier?
Je mag niet met je auto op het fietspad.. het is GVD nog geen 4 meter en je rijd door het gras heen!! ppfff... en wat nog leuker is het is altijd dezelfde persoon die belt dat wij weer aan het vissen zijn! echt hinderlijk gewoon!
Martijn V Zwanenburg
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-03-2005 17:14
Locatie: zoetermeer
Contacteer:

05-04-2005 08:52

Heb nu een paar keer op de Noord A gezeten zit normaal altijd op delftsehout en moet eerlijk zeggen dat ik (ff afkloppen) nog nooit last heb gehad.
Nou ben ik ook niet het type dat zijn spullen laat pikken rij dan nog liever mee met in iedergeval 1 van de daders naar het ziekenhuis.
Maar is het geen idee om met desnoods een paar mensen van dit forum tegelijk te gaan vissen als iemand wil maar geen zin heeft om alleen tegaan mag die mij altijd emailen woon daar een paar honderd meter vandaan.
Moet er alleen wel bij zeggen dat dit mijn eerste seizoen op de noord a is
buiten een paar sessies hier (+- 60uur) en peilen heb ik op dit water weinig ervaring
Gebruikersavatar
vincent apro
Berichten: 125
Lid geworden op: 02-04-2004 14:37
Locatie: zoetermeer

05-04-2005 22:50

ik moet zeggen dat ikzelf nog nooit wat heb meegemaakt daar maar ik vis dan ook aleen maar daar als het klote weer is als niemand wil (storm).
Maar ik heb wel gehoord dat het op de lange kant vaak raak was.

en martijn dat idee van je heb ik ook al geopperd met een paar medevissers uit zoetermeer.
dus wie weet komt het er nog van.

gr vincent
kev zmindah
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-07-2005 13:38
Locatie: leidseveen

07-07-2005 14:56

dit is echt grappig om te lezen. wel typisch ,allemaal bang in het donker...
aan de zoeterminderse waterkant... nog nooit last van gehad en ik hoop er nog altijd op dat iemand het bij mij probeert, als je met duure spullen zit neem dan gewoon wapens mee om je duure spul te beschermen. als ik met m'n lcd tv in palenstijn op straat zit wordt je ook aangesproken op je "mooie televizzzie" ... heb trouwens ook moeten lachen om die klanten bij 16 hoven , echt kakkerlakken daar. valt nog mee met dit verhaal.
Gebruikersavatar
Paul Wijnants
Berichten: 214
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

08-07-2005 08:21

Je mag niet met je auto op het fietspad.. het is GVD nog geen 4 meter en je rijd door het gras heen!!


Nancy, waarom LOOP je GVD niet gewoon met je spullen dan?????????????????????


GR.

Paul
Raymond pronk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-07-2005 17:02
Locatie: Den Haag

18-07-2005 11:04

zoveel berovingen en het lijk me sterk dat er niemand wat gehoort heeft


en iemand met een pistool??? zou die wel echt zijn dan ( je ken de gok nemen van niet ..) bij de meeste karpervissers is het setje nog belangrijker dan de vrouw ofzo


koop zelf een blaffer als het toch niet meer normaal ken anno 2005 schiet ze helemaal kapot als der wat gebeurt ik persoonlijk vind het het wel waard om zo iemand een roelsteol in te slaan schieten of hoe je het ook doet en help elkaar als collega karper vissers
Raymond pronk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-07-2005 17:02
Locatie: Den Haag

18-07-2005 11:11

Martijn V Zwanenburg schreef:Heb nu een paar keer op de Noord A gezeten zit normaal altijd op delftsehout en moet eerlijk zeggen dat ik (ff afkloppen) nog nooit last heb gehad.
Nou ben ik ook niet het type dat zijn spullen laat pikken rij dan nog liever mee met in iedergeval 1 van de daders naar het ziekenhuis.
Maar is het geen idee om met desnoods een paar mensen van dit forum tegelijk te gaan vissen als iemand wil maar geen zin heeft om alleen tegaan mag die mij altijd emailen woon daar een paar honderd meter vandaan.
Moet er alleen wel bij zeggen dat dit mijn eerste seizoen op de noord a is
buiten een paar sessies hier (+- 60uur) en peilen heb ik op dit water weinig ervaring




martijn hou me aanbevolen je laat toch niet zomaar je hobby verpesten door paar van die zogenaamde ''stoere" die te lui zijn om te werken lekker van de bij stand leven en van het geld wat ze krijgen van die set die ze snachts ff erges hebben weg genomen
en als je allemaal samen werkt komt het goed ja toch en zoniet dan toch 8)


na regen komt zonneschijn
Martijn V Zwanenburg
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-03-2005 17:14
Locatie: zoetermeer
Contacteer:

22-07-2005 21:36

We hebben het hier steeds over diefstal en tuurlijk dat zal in het verleden wel eens gebeurt zijn maar laten we het eens over het karpervissen hebben op de noord aa want het is een bloed mooi water
ondanks het tegen vallen van vangsten blijft de noord aa aan me trekken
eindeloos kan ik weg dromen van de karpers die daar moeten zitten
wie o wie heeft foto's van karpers die daar gevangen zijn ?
ik heb zelf alleen nog maar een 11 en 20 ponder mogen aanschouwen
maar man man man wat ben ik verliefd op dat water zelfs de brasem is daar ietsje mooier als elders en dat wil wat zeggen ik haat namelijk brasem .

:)

visgroeten uit de leyens
ps aankomend weekend zit ik er weer (23juli) dus foto's zijn welkom
waar blijft die nederlandse 50ponder nou :(
Raymond pronk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-07-2005 17:02
Locatie: Den Haag

26-07-2005 15:50

Martijn V Zwanenburg schreef:We hebben het hier steeds over diefstal en tuurlijk dat zal in het verleden wel eens gebeurt zijn maar laten we het eens over het karpervissen hebben op de noord aa want het is een bloed mooi water
ondanks het tegen vallen van vangsten blijft de noord aa aan me trekken
eindeloos kan ik weg dromen van de karpers die daar moeten zitten
wie o wie heeft foto's van karpers die daar gevangen zijn ?
ik heb zelf alleen nog maar een 11 en 20 ponder mogen aanschouwen
maar man man man wat ben ik verliefd op dat water zelfs de brasem is daar ietsje mooier als elders en dat wil wat zeggen ik haat namelijk brasem .

:)

visgroeten uit de leyens


zat jij net iets naast die brug met die mooie auto?
ps aankomend weekend zit ik er weer (23juli) dus foto's zijn welkom
Martijn V Zwanenburg
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-03-2005 17:14
Locatie: zoetermeer
Contacteer:

27-07-2005 11:39

Nee moet het doen met een vito :(
waar blijft die nederlandse 50ponder nou :(
rob tas
Berichten: 31
Lid geworden op: 01-04-2004 01:29
Locatie: zoetermeer

29-07-2005 00:12

Fotos ? gewicht er ook bij? stek diepte en soort aas ook?
Ik vis graag in een SCHONE omgeving!!
kev zmindah
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-07-2005 13:38
Locatie: leidseveen

04-08-2005 13:03

voor de zoetermeerders hier: ben ik de enige die het de laatste tijd zo overbevolkt vindt rondom het noord aa, of zijn er meer die er zo over denken??
aangezien er gister weer geen plek te vinden was... ik ben heel z'meer doorgereden en uiteindelijk nog een stek gevonden en kunnen voeren. maar het wordt met de dag erger... :evil: :cry:
Gebruikersavatar
Paul Wijnants
Berichten: 214
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

04-08-2005 16:33

Nee hoor, je bent niet de enige.

Paul
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

04-08-2005 17:17

Vindt je het gek met al die berichten hier dat het nu zo druk is
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

04-08-2005 18:40

Vergeten jullie ook niet dat nu bijna iedereen vakantie heeft en iedereen met die mooie weer aan de waterkant wilt zitten .....................................
Overal is dat probleem niet alleen in de buurt van Zoetermeer...............
kev zmindah
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-07-2005 13:38
Locatie: leidseveen

05-08-2005 11:03

steef zenden schreef:Vergeten jullie ook niet dat nu bijna iedereen vakantie heeft en iedereen met die mooie weer aan de waterkant wilt zitten .....................................
Overal is dat probleem niet alleen in de buurt van Zoetermeer...............


maar als ik 20 witvissers op een rij zie zitten en dan nog eens een stuk of 10 karpervissers op een stuk van 100 vierkante meter ... rij trouwens maar is langs de nieuwe plas bij het noord aa (rechts van de bocht) op een willekeurige avond om te kijken hoeveel bivvies daar staan... wordt je dus echt niet vrolijk van...nee, ik vind het toch aardig extreem worden, als ik bijvoorbeeld langs de vlietlanden rij is het echt niet zo vol als in z'meer , ik heb gelukkig nog een stek kunnen vinden die niet zo bekend is bij de meeste mensen, maar ik ben er inmiddels toch echt van overtuigt dat zoetermeer toch echt een van de meest karpervisser rijke plaatsen in nederland is... :roll:
Sjoerd Koster
Berichten: 142
Lid geworden op: 19-06-2002 02:00

05-08-2005 11:56

Ach de politie zal dan wel het begroting tekort aan het oplossen zijn.
Op dat meer (noordhovenseplas)mag je niet nachtvissen "dankzij" zogenaamde "karpervissers" die d'r in het verleden een @#$%^&*() zooi van gemaakt hebben...

Trouwens het water wat jullie bedoelen heet uberhaupt geen Noord Aa maar Zoetermeerse Plas. Het Noord Aa ligt een stukje verderop (bekijk maar eens een waterkaart van de omgeving).
kev zmindah
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-07-2005 13:38
Locatie: leidseveen

05-08-2005 13:56

Sjoerd Koster schreef:Ach de politie zal dan wel het begroting tekort aan het oplossen zijn.
Op dat meer (noordhovenseplas)mag je niet nachtvissen "dankzij" zogenaamde "karpervissers" die d'r in het verleden een @#$%^&*() zooi van gemaakt hebben...

Trouwens het water wat jullie bedoelen heet uberhaupt geen Noord Aa maar Zoetermeerse Plas. Het Noord Aa ligt een stukje verderop (bekijk maar eens een waterkaart van de omgeving).


ik weet dat het water links van de weg noord aa heet waar gesurft wordt, rechts wist ik de naam niet, maar daar zie ik toch regelmatig s'avonds tentjes staan... daar achter bij de benthuizerplas is het nog het meest rustig, maar wordt afgescheiden door een dam. weet ook niet of daar nog wat zit(ivm gebrek aan waterdiepte/vissterfte i.h. verleden). het water dat iets verderop ligt heet het Oude AA(bij die kinderboerderij) die sloot heet geloof ik ook zo... dus je hoeft dat verder niet uit te leggen... 8)