Beste waadpak ever!


Plaats reactie
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

16-01-2022 09:38

Het is hier tegenwoordig uitgestorven, maar voor dat iemand het forumkaarsje uitblaast heb ik nog een waadpaktip. Ik weet niet of Pilaar en Hofman hier nog meelezen want voor jullie is dit ook zeker geschikt. Zal ik de lange of korte versie van het verhaal doen? Ach ik doe de lange:
Afgelopen zomer zat ik aan een groot meer op een stek waar ik eigenlijk niet mocht zitten. De runs vlogen die ochtend om mijn oren en voor vertrek gooide ik nog 15 kilo voer er over om ze een beetje bezig te houden tot de volgende ochtend. Maar zoals altijd werd het feestje weer eens verstoord. Ik kreeg te horen dat ik daar toch echt niet mocht vissen. Terug rijdend naar het vakantiehuisje, daaide de raderen in mijn hoofd op volle toeren. Ik had er te hard voor gewerkt en gezocht om dit feestje aan me voorbij te laten gaan. Oké ik mag dan niet vanaf de kant vissen, maar als ik in het water ga staan.... Even Googlen of er een beetje hengelsportzaak in de buurt zit. Ahh Zunnebelt, wel eens van gehoord. Ik erheen . Na diverse waadpakken in de loop der jaren wilde in nu eens meteen een goede kopen. Na wat pakken bekeken te hebben had ik een Select anti-cut neopreen waadpak in mijn handen. Zeker niet goedkoop met 270,- maar ik kwam er makkelijk in en uit en het zat prima. De volgende dag weer terug naar de stek. Moest eerst nog door wat struiken. Maar dit is echt een super hufterproof waadpak. Op de stek ging het feestje gewoon weer door. Best leuk om zo een paar ochtendjes te doen. Maar wat ik dus eigenlijk wilde zeggen, het is echt een heel goed en fijnzittend waadpak! :D
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

16-01-2022 17:11

Bedankt voor de tip!
CarpeR Diem
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

17-01-2022 07:39

Kan je het nog aan hier als moderator?
Let op slagboom !
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

18-01-2022 19:02

Ik zou zelf voor een Simms gaan. Uit de vliegviswereld. Ook wel prijzig helaas.
Zit hier wel vis?
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

19-01-2022 17:49

Ik koop niet veel spullen meer, heb wat ik nodig heb en ben daar zuinig op. Maar als ik dan wat nodig heb koop ik het liefst wat goed ipv rommel. Die Simms pakken zijn zeker prijzig. Ander publiek ook die vliegvissers.
Let op slagboom !
Plaats reactie