Onderwater camera


Plaats reactie
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

24-01-2018 19:15

Hallo. Ik wil komend jaar me wat meer gaan richten op het vissen van stilstaand water. Het lijkt me dan erg handig om af en toe een kijkje onder water te nemen. Denk aan voerplek inspectie, bodemonderzoek etc. Mijn vraag: welk type camera leent zich het best voor zulke activiteiten? Het gaat dus om het gebruik van een camera vanuit een boot. Dus camera incl. beeldscherm. Op alixpress staan er ook veel, iemand die daar ervarjng mee heeft? Budget is 300-500 eu.
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

29-01-2018 08:53

Niemand? :cry:
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
karel vd Burg
Berichten: 1
Lid geworden op: 14-02-2018 00:43

14-02-2018 01:18

Je zou eens naar zo'n fishspy kunnen kijken (https://www.youtube.com/watch?v=8sT2sUb5RSU). Waterwolf is ook prima, maar dan kun je pas thuis kijken. Of je moet een Micro SD-adapter kopen om in je telefoon te doen (omslachtig).

Wat ik ook weleens doe vanuit de boot is mijn SJ-cam gebruiken. Daar zit wifi op met een app. Bevestig ik hem aan mijn steekstok of een andere steel en steek ik hem onder water. Streamt ie wifi naar mijn tablet en dan ben je ook klaar. Daar kom je alleen niet dieper dan een meter of anderhalf mee omdat de wifi dan wegvalt.

Anyway: vlak je tablet niet uit aangezien je daar ook vast wel eea mee kan (en dan ook een stuk voordeliger uit bent).
Plaats reactie