Welke molens bij mijn Nash dwarf abbreviated 10ft 3LB


Plaats reactie
Delano Bouwmeister
Berichten: 7
Lid geworden op: 11-07-2017 09:26

17-07-2017 13:50

Goedemiddag mede vissers,

Ik zit met een twijfelgevalletje, op de website van kevin nash hebben ze een hele mooie aanbieding.
Dwarf BP-4 of de BP-6 2 stuks voor €70 nu.

Deze zou ik graag willen bestellen, MAAR! nu twijfel ik tussen deze 2 modellen.
Zelf denk ik dat ik prima uit de voeten kan met de BP-4, dit omdat ik met mijn dwarfjes toch op de kleinere wateren vis en niet 100+ meter hoef te gooien, en ze toch een slagje kleiner zijn dan de bp-6 (uitendelijk de reden dat ik dwarf hengels heb gekocht) . Mocht dat wel nodig zijn dan gebruik ik gewoon mijn "normale" hengels.

Ik vis met 0.30 lijn, hier kan dus 155m van op de spoel(meer als voldoende op de kleinere wateren lijkt me)

Uiteindelijk denk ik dat ik de BP-4 ga bestellen maar zou toch graag willen horen wat jullie (meer ervaren karpervissers :P ) van deze keus vinden. alle tips zijn welkom in iedergeval!
account mag verwijderd worden...
Gebruikersavatar
Anes Kadic
Berichten: 112
Lid geworden op: 12-07-2007 03:58
Locatie: Twente
Contacteer:

20-07-2017 19:55

Hey Delano,

Ik ben sinds kort in het bezig van een bp-6. Deze gebruik ik voornamelijk voor het struin/oppervlakte en penwerk. Zelf zou ik voor de bp-6 gaan. Heb beide in de hand gehad en de bp-4 is toch aan de kleine kant. Helemaal wanneer ik deze voor het statisch vissen zou gebruiken. Moet daarbij wel zeggen dat ik niet de kleinste ben haha.

Succes met je keus!
Vissen begint daar waar het verlangen naar gewicht ophoudt, en het een worden met je passie je drijfveer is
Plaats reactie