Nash groundhog SF voorloper van FS of hetzelfde?


Plaats reactie
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

15-07-2017 15:19

Ik pak zojuist mijn nieuwe Nash groundhog brolly uit. Heb hem gekocht als een FS en op de doos staat ook met stift T1360 geschreven, maar verder staat er overal SF op. Is dit nou toch een ouder model of is het hetzelfde? Of is het een tussen model? Ik vraag het omdat bij het oude model de ring die de baleinen bij elkaar houd het nog al eens begeeft. Kom er met google niet uit.
Let op slagboom !
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

15-07-2017 21:38

Of was er een Chinees in de war? :D
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
David Janssen
Berichten: 231
Lid geworden op: 22-06-2016 11:12

24-07-2017 09:32

Precies dat laatste Dennis.

Toen ik hem kocht (bij Hareco) dacht ik na het uitpakken ook dat ik een ouder model te pakken had.
Hareco gebeld en hij vertelde mij deze vraag al vaak gehad te hebben. Blijkt inderdaad gewoon een productiefout te zijn.

Het is een Groundhog Full System(FS)... SF slaat dus eigenlijk helemaal nergens op.
Stop wishing... Go fishing!
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

24-07-2017 10:37

Oké bedankt voor je bevestiging! Ik ging voor z'n Fox kijken bij Hareco en toen zag ik de Nash en was om. Alleen ik heb al zo vaak gehad (niet alleen hengelsport) dat ik iets spontaan kocht en dat ik dan thuis op de computer keek en het serieus geld scheelde. Bij de laatste keer heb ik mij voorgenomen dat me dit niet meer ging gebeuren. En nu vond ik de Nash ook best wel prijzig met 439,95. Dus ik google even en jahoor 324,- bij Vismania. Tja sorry hoor mensen maar 116,- ik werk ook keihard voor iedere euro.
Ik dacht alleen dat karma weer eens had toegeslagen en dat ik nu een oud model had gekregen. Dus ik de volgende dag naar Alphen aan de Rijn. Leuke zaak ook en ik ben er echt super netjes geholpen. Heb de plu achter gelaten en een dag later stond Ronny de Grootte (Nash benelux) daar al in de zaak. Met het bovenstaande verhaal wat hij had na gevraagd. Hij belde mij zelf op om het uit te leggen. Het enigste wat ik echt jammer vind is dat de problemen met de ring nog niet helemaal opgelost zijn. Er zijn er zat waarbij het niet gebeurt, maar het gebeurt nog wel. Dit wordt overigens meteen opgelost door Nash. De medewerker van Vismania woont een eind mijn richting op en stond s' avonds aan de deur met de plu. Top service van Nash maar zeker van Vismania, mag ook wel eens gezegd worden.

PS De nieuwe zaak van Hareco is schitterend en heb er ook diverse dingen gekocht maar nu was het gewoon even te gortig. Heb ze ook niet de kans gegeven om met de prijs mee te gaan. Was moe na een dag zwoegen en had geen zin in discussie. Met de Fox waren hun weer goedkoper.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
David Janssen
Berichten: 231
Lid geworden op: 22-06-2016 11:12

24-07-2017 14:14

Ik heb die van mij inmiddels een nacht of 150 in gebruik en de ring functioneert nog prima!
Begreep dat dit euvel vooral bij de oude modellen aan de orde was.
Stop wishing... Go fishing!
Plaats reactie