Avid benchmark stretcher


Plaats reactie
William Staal
Berichten: 20
Lid geworden op: 20-03-2016 17:05

04-01-2017 15:19

Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een nieuwe stretcher en de avid benchmark leek mij wel een goeie stretcher. Wat zijn jullie ervaringen met deze stretcher en zitten er ook nog nadelen aan?
Mvg,
William Staal
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

05-01-2017 13:42

Hoi William,
Ik heb de stretcher nu een paar maand, de xl versie. Vind de matras erg prettig, wat me opvalt is dat de uitschuifbare poten, soms helemaal los komen. nu kan ik die makkelijk weer terug zetten, maar dat dit euvel zich nu al voor doet is natuurlijk erg zwak. Denk dat het prijs/kwaliteit een goede stretcher is, niet meer en niet minder. Dit komt dan ook vooral omdat je tegenwoordig al snel over de 300 eu knalt voor een beetje stretcher.
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
William Staal
Berichten: 20
Lid geworden op: 20-03-2016 17:05

05-01-2017 18:26

Bert Timmerman schreef:Hoi William,
Ik heb de stretcher nu een paar maand, de xl versie. Vind de matras erg prettig, wat me opvalt is dat de uitschuifbare poten, soms helemaal los komen. nu kan ik die makkelijk weer terug zetten, maar dat dit euvel zich nu al voor doet is natuurlijk erg zwak. Denk dat het prijs/kwaliteit een goede stretcher is, niet meer en niet minder. Dit komt dan ook vooral omdat je tegenwoordig al snel over de 300 eu knalt voor een beetje stretcher.


Oke goed om te horen, ik dacht dat ze een nieuw systeem hadden voor de poten dat juist voorkomt dat de poten eruit vallen
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

05-01-2017 21:56

http://www.fishinn.nl/avid-benchmark-bed-2-xl.html Deze heb ik, geen idee of ze al een derde versie hebben. Denk dat het met de juiste lijm makkelijk op te lossen is. Voordeel: poten zijn iig een stuk uit te schuiven. Op de huidige generatie bedden heb ik het niet zo omdat de trend korte poten lijkt te zijn. Ik vis niet vaak op een vlakke ondergrond, dus ben met die extra lengte wel tevreden.
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Michel Mester
Berichten: 486
Lid geworden op: 14-04-2014 15:18

07-01-2017 18:06

Ik heb zowel de benchmark als x uitvoering gehad
De voorloper van de x had bij mij last van poten die niet meer borgde en onder garantie kreeg ik de x

Vind vooral de extra ondersteuning in de rug erg prettig.
Als je rug klachten heb is dit een prima bedje.

Nadeel is dat hij wel wat aan de zware kant is.
Kansloos gezeik!
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

07-01-2017 22:11

De Avid Benchmark ligt gewoon super! dat deze net iets zwaarder is maakt me niets uit aangezien het super slaapt en mijn rug me dankbaar is :)
Die 1 tot 2 KG meer merk je toch niet met een barrow

Heb zelf de eerste versie en tot nu toe is deze nog 100%
Plaats reactie