Stretcher met onder rug blessure


Michel Mester
Berichten: 486
Lid geworden op: 14-04-2014 15:18

20-05-2016 23:01

Edwin Beekmans schreef:Ik ben benieuwd naar de ervaringen van een Avid benchmark op gebied van het kraken van de stretcher, doordat het materiaal van de het matras kraakt op het metalen frame of omgekeerd ?
Maar ook de kwaliteit van de Avid benchmark bedchair.

Vind de prijs/kwaliteit voor de gemiddelde bedchairs echt onder de maat.. Het matras gaat vaak doorhangen na veel gebruik, het ontbreken van een 4e poot bij het voeteneind van veel stretchers en de hoogte is vaak zodanig laag ontworpen dat er geen vistas onder geschoven kan worden.

Wat zijn jullie ervaringen ?

Kraken van het bed??
Geen last van.
Ik Lig sws altijd stil in mijn bed als ik slaap ;-)
Kansloos gezeik!
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

23-05-2016 02:21

Wel heel raar dat kraken, ik krijg het namelijk niet voor elkaar.
Kan eigenlijk ook niet met de materialen die gebruikt zijn, ook heeft Het Benchmark bed een 4e poot onder het voeten einde.
Als de poten iets hoger staan dan past er ook gewoon een tas of meerdere tassen onder.

Heb je het toevallig niet over een heel ander bed?
jan boekschoten
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-09-2009 18:03

23-05-2016 06:54

Het is uiteindelijk op advies van Hengelsport Utrecht de Trakker ELS geworden. en na een paar nachtjes kan ik wel zeggen top! ik kan hierop zelfs op mn rug slapen, en je ligt er echt vlak op! in mijn geval ben ik hier erg blij mee. nadeel kan zijn dat hij vrij laag is en de poten niet heel ver uitgeschoven kunnen worden.

gr Jan
Edwin Beekmans
Berichten: 4
Lid geworden op: 28-06-2006 08:41
Locatie: Best

23-05-2016 15:23

@ Arno, Michel

Bedankt voor jullie informatie. Ik maak nu inderdaad gebruik van een ander bedchair nl. de Ehmanns Prozone bedchair. Helaas heeft het matras aan de onderzijde op het punt waar het vouwt extra plastic verstevigingen aangebracht. Op zich robuust, maar kraakt zeer vervelend bij iedere beweging..
Daarnaast gaat het matras doorhangen na veelvuldig gebruik. (heb de bedchair nu 2 jaar).
Het volstaat, maar mijn verwachtiging van Ehmanns was iets hoger, gezien de reviews en relatief hoge prijs van het bedchair. Wellicht in de toekomst dus iets anders :wink: Wellicht een Avid.
Michel Mester
Berichten: 486
Lid geworden op: 14-04-2014 15:18

23-05-2016 23:13

Zelf geen ervaringen met de bedchair van ehmanns.
Wel de bivvys daarvan en die reken ik tot de top,maar dat zegt niks over hun andere producten natuurlijk.
Kansloos gezeik!