decathlon bivy


Gebruikersavatar
joe callewaert
Berichten: 120
Lid geworden op: 27-04-2015 21:24

28-08-2015 16:51

Dan raad ik je aan mijn topics eens goed te lezen te beginnen met deze want je zit er volledig naast . Zo begin ik dit topic als titel decathlon bivy en vraag ik enkel of iemand er ervaring mee heeft en niet wat is een beter keuze . Dat terzijde vind ik het niet erg dat anderen toch hun mening geven je kan immers altijd een beter idee horen dat je zelf niet aan dacht . Maar het mag gezegd zijn als je hier wat vraagt krijg je maar van sommige een antwoord op je vraag rik koster peter cooreman en nog enkele (bruikbaar advies trouwens)deze rest begint oftopic vb. Als je perse met een bol wil vangen krijg je dan het antwoord waarom wil je perse met een bol vangen dat is gewoon de vraag in twijfel trekken . Daar ben ik toch niks mee geef gewoon antwoord en zeg deze bol vind ik goed simpel toch of ligt het aan mij . No hard feelings :lol:

dus als ik anderen hun mening niet aanvaard is dat enkel omdat dit mijn vraag niet was . Daarentegen heb ik toch wel al goed advies gehad die ik opgevolgd heb maar dat was dan ook een antwoord op mijn vraag.