Anaconda Tiki Taka beetmelder set


Plaats reactie
Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

16-05-2015 19:04

Iemand ervaring met de Anaconda Tiki Taka beetmelderset die Markerworld aanbied?

http://www.markerworld.nl/a-39115085/be ... ki-taka-3/

Ben toe aan een nieuw setje, misschien is dit iets?
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

17-05-2015 10:41

Ik heb dit setje op de beurs gekocht inclusief remote lamp.
Na wat aanloop problemen(die waarschijnlijk aan mezelf lagen) ben ik er tevreden over.
Ze hebben al heel wat regen over zich heen gehad.
1 piep op de melder is ook 1 piep op de ontvanger.
Gevoeligheid, toon en volume zijn instelbaar.
Ik was ook nog in het bezit van een JRC Ds setje. Maar die heb ik weggedaan omdat ik uiteindelijk hier toch meer vertrouwen in heb.
Als ik er een paar jaar mee doe vind ik het goed!
....................
Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

20-05-2015 13:11

Kan je wat meer helderheid geven over de aanloop problemen?

bvd
Gebruikersavatar
Erwin Krijgsman
Berichten: 575
Lid geworden op: 20-02-2008 23:24
Locatie: Capelle ad IJssel
Contacteer:

25-05-2015 20:48

Zoals Gradus aangeeft lagen de aanloop problemen bij hemzelf. Geen probleem, is opgelost.
Heeft dus niets met de sets te maken en inmiddels zijn er behoorlijk wat uitgeleverd.
Prima ervaringen, wat mij betreft, maar ik ben bevooroordeeld ;-)

Mvg Erwin
http://markerworld.nl/ Your Carp Tackle Store
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

25-05-2015 22:02

wat deed Gradus dan verkeerd, wel handig om te weten dat wij niet dezelfde fout maken...
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

27-05-2015 07:59

De door mij genoemde aanloop problemen hebben niks te maken met de functionaliteit van de beetmelders zelf. Dit lag meer in het verkeerd gebruiken van mijzelf en het vergelijken met andere merken beetmelders.
Kwalitatief is dit gewoon een erg goede set voor een nog betere prijs die ik durf aan te bevelen bij iedereen!
....................
Ruud de Blom
Berichten: 73
Lid geworden op: 06-04-2003 02:00
Locatie: rotterdam

27-05-2015 19:03

Maar wat heb je dan fout gedaan Gradus?. Wat is er dan zo anders in vergelijk met andere setjes?. Heb zelf mogelijk interesse in zo'n set. Als ze maar luid gaan want ben een beetje doof aan het worden, (niet van het vele vangen).
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

27-05-2015 21:37

Wat kan ik nog meer zeggen als dat het aan mijzelf lag en dat er met de functionaliteit en kwaliteit van deze set niks mis is.
Ikzelf noemde het aanloop problemen maar dat was wellicht een verkeerde uitdrukking en had ik het vergelijkingsdrang (geen woord volgens mij) moeten noemen.
En ja, de toon en geluid kun je heel veel mee variëren.
Weet zeker dat je geen spijt krijgt wanneer je besluit om deze set aan te schaffen .
Succes!!
....................
kenny vernieuwe
Berichten: 749
Lid geworden op: 09-09-2003 02:00
Locatie: W-vl. Belgie

27-05-2015 21:40

Gradus,

Je kan collega vissers helpen door jouw fouten duidelijk te maken.
Zo kunnen ze de keuze maken om deze set aan te schaffen.
Maar nu heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat jij op een of andere manier moet zwijgen (sponsoring?).
Daarnaast zou ik nu ook zeker geen set aanschaffen want bepaalde handelingen kunnen problemen opleveren...
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

27-05-2015 21:51

Doe niet zo achterlijk man. Als je goed leest staat er dus een vergelijkingsdrang. Wat betekend dat voor jou dan?? Juist ja. Ik ging ze dus vergelijken met mijn eerdere beetmelders!! Maar dat staat ook al in mijn andere reacties. En niks mag zeggen??weet niet hoe het in België gaat maar wij hebben hier vrijheid van meningsuiting. Dus ik mag zeggen wat ik wil en hoevaak en wanneer ik dat wil. Ik schrijf notabeme dat mocht hij besluiten om deze set te kopen geen spijt van zijn aankoop zal krijgen. Zou bij God niet weten wat ik nog meer zou moeten zeggen. Moet ik hem geld geven bij aanschaf van het setje?? Kan hem eventueel wel een filmpje toezenden mocht hij dat willen. Maar ook op YT staan er genoeg! !
....................
Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

29-05-2015 11:42

Gradus,

Bedankt voor je berichten. Ik begrijp dat het problemen zijn die niet toe te schrijven zijn aan het product. Echter als ik zo vrij mag zijn een complete review te vragen zou dit wel noemenswaardige informatie zijn. Misschien zijn juist de dingen waar jij tegenaan liep ook dingen die belangrijk zijn voor mij. Een review is een ongezouten mening, wat vind je goed en waar liep je tegenaan? Uit jullie reacties maak ik op dat de problemen opgelost zijn, fijn!

Toch zou ik geen reden zien - ook al waren de 'problemen' van persoonlijke aard - om deze niet te delen.

Ik ga vanavond een nachtje pakken en ik heb nu oude beetmelders van markerworld, op zich niks mis mee met deze set voor de prijs. Echter na een jaar overleed 1 optonic (die ik kostenloos vergoed heb gekregen door Erwin!) en na 2 jaar is de handmelder kapot. Die geeft ongecontroleerde piepen. Niet meer op te vertrouwen. Voor de prijs ook wel logisch maar dan nog, veel gebruik heb ik er niet van gemaakt. (Dit is geen negatieve review richting markerworld, service is gewoon goed).

Vanavond ga ik maar dicht bij de hengels zitten en de toon zonder handmelder hoog zetten. Nu heb ik meerdere spullen van Anaconda en ben er tevreden over, toch twijfel ik of ik niet een seizoen moet uitzingen met de set die ik heb en volgend jaar Delkims moet kopen.

Alle informatie is dus in mijn situatie meer dan welkom! Je mag me ook een pb sturen als je dat geschikter lijkt.
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

29-05-2015 17:15

Gradus als het aan jou lag zeg dan bijvoorbeeld dat:

Bij je vorige beetmelder de gevoeligheid 8 stappen had en deze 4, en dat je dat verkeerd inschatte

of

Dat het bereik standaard 50meter is zoals vermeld staat in de bijsluiter, maar je 100m verwachtte vanwege je vorige beetmelders.


Jouw onduidelijke/ontwijkende reactie roept meer vragen op, en dat is logisch. Het zal niet zo zijn, maar het lijkt alsof je het niet wilt noemen wat het dan was en dat komt argwanend over, dat is toch logisch?

Zeg gewoon wat jij verkeerd deed of verkeerd verwachtte vanwege je vorige beetmelders.
Dat toch geen probleem?

gr. Arno
Rene Zoeter
Berichten: 477
Lid geworden op: 14-12-2013 14:07
Locatie: Hoeksche Waard

29-05-2015 21:05

Vinden jullie de ervaring van 1 man zo belangrijk? Hij zegt toch dat ze prima zijn? Koop ze anders niet, allemachtig. Neem lekker Delkims van €650,- veeeeeel beter. Ik heb ook beetmelders van Markerworld en die voldoen prima. Als ze kapot gaan koop ik misschien wel de Anaconda's. De rest van Anaconda is prima. Voor de prijs van 5 sets Anaconda heb je 1 set Delkims, ik weet het wel.
Gewoon, lekker vissen.
Chris Bazen
Berichten: 23
Lid geworden op: 13-08-2008 15:27

30-05-2015 11:16

Ik gebruik dit setje nu ook 2 maanden. Voldoen voor mij prima. De 4 gevoeligheid niveau's zijn genoeg. Volume en toon meer dan voldoende variatie. Erg leuk vind ik het oplichtende wieltje bij een aanbeet :D Ontvanger reageert ook snel, 1 piep is 1 piep op de ontvanger.

Ik denk dat voor iedereen dit setje prima zal voldoen, helemaal voor de prijs.
Peter Dorsthorst
Berichten: 200
Lid geworden op: 29-01-2011 20:38
Locatie: Hoorn

10-11-2015 18:40

Zijn er misschien meer mensen die zo,n set gekocht hebben en hoe bevalt hij.Voor volgend jaar 2016 wil ik graag een andere 3+1 set.Ik heb nu 3 jaar een fox str blue 3+1 set deze gaat dan in de verkoop en ik zit er dan over te denken Anaconda Tiki Taka 3 te kopen.
Plaats reactie