Beetmelder set voor een schappelijke prijs?


Plaats reactie
Kylian van Vliet
Berichten: 6
Lid geworden op: 20-02-2014 18:21

14-01-2015 11:58

Goedendag,

Ik ben op zoek naar een draadloze beetmelder set voor een maximaal bedrag van 100 euro.(mag tweedehands zijn!)
Nu is de vraag hebben jullie de laatste tijd nog redelijke draadloze beetmelders gezien?
En hebben jullie ervaring met een set onder de 100 euro?

Ik heb zelf al zitten kijken naar SPRO the Whizz, zag er redelijk degelijk uit.
Suggesties altijd welkom!

Bij voorbaat dank!

met vriendelijke groet,
Kylian van Vliet
Kamiel Vanormelingen
Berichten: 38
Lid geworden op: 28-10-2014 19:11

14-01-2015 21:36

b carp connect zeer fijn vis er zelf mee
Kylian van Vliet
Berichten: 6
Lid geworden op: 20-02-2014 18:21

14-01-2015 22:32

Dank voor jullie antwoorden.
Ik heb meer gelezen over die van markerworld.
De goedkopere versies zien er naar mijn weten een beetje te simpel uit.
De set van 100 euro lijkt me zeer mooi! Dankjewel daarvoor!
De set van B-carp is ook mooi spul!
Alleen vind ik de prijs van die van markerworld beter.
Toch bedankt voor je reactie!

Nog meer suggesties zijn altijd welkom!

Met vriendelijke groet,
Kylian van Vliet
robertino smith

14-01-2015 22:45

Wat moet er op dan voor €100,-, volume/ gevoeligheid/ terugloop registratie/ waterdicht/ anti diefstal???

Wat is te simpel!!! Gaat uiteindelijk om de beet registratie toch? Maar goed, vrijdag weer bij markerworld langs, klein spul ook niet onbelangrijk!

Groet.
Kylian van Vliet
Berichten: 6
Lid geworden op: 20-02-2014 18:21

15-01-2015 10:48

Het hoeft van mij niet opperdetop Delkim laser sensor enzovoorts te zijn.
Ik wil voor max 100 euro gewoon goede beetmelders.
Ik vind het belangrijk dat ze inderdaad tegen de regen bestand zijn.
Tuurlijk is gevoeligheid belangrijk, ik hoopte jullie ervaringen met beetmelders voor een schappelijke prijs een beetje op te pikken.
Dan weet ik wat ik beter kan laten liggen en haal ik wel waar voor mijn geld!
Wel vind ik het mooi als ik het volume, de toon en gevoeligheid kan regelen( ik weet dat vooral dit laatste de beetmelder in prijs doet laten stijgen.)
Het hoeft niet in 100 kanalen 3 standen is al voldoende.
Toch bedankt voor je reactie, ik hoop dat ik het zo duidelijker heb gemaakt.

Met vriendelijke groet,
Kylian van Vliet
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

15-01-2015 10:53

Volgens mij was je al duidelijk, Kylian. Je weet nu wat je te doen staat :)
robertino smith

15-01-2015 11:37

:) Ok ok, de volume en toon is voor mij dan wel belangrijk! De gevoeligheid weer wat minder, lijdt eerder tot ergernis dan meerwaarde! In mijn geval dan, denk dat je bij een set van €60,- net zoveel waar voor je geld hebt als die van €100,-. En nee praat hier niet uit ervaring, maar wel in de praktijk meegemaakt :-? . Schrijf je ook niks voor hoor, misschien verrast zo n goedkoop/ simpel setje je wel! Blij dat ik niet voor jou keuze sta, teveel keus, mijn mening! Hoop echt dat je een duurzaam en kwalitatief setje vind!!!

Groet.
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

15-01-2015 12:47

De MarkerWorld BM 3 en de MarkerWorld BM 4 zijn wel leuke setjes voor het geld.

Het zijn en blijven Chinese setjes dus het is een kwestie van geluk.
Kylian van Vliet
Berichten: 6
Lid geworden op: 20-02-2014 18:21

19-01-2015 14:15

Dank voor al jullie reacties!
Ik ben er erg blij mee!
Ik heb besloten een setje van Markerworld te kopen, namelijk de BM 4 - 3 RGB.
Lijkt mij een erg mooie set voor het geld.
Ik vind draaiknopjes op een of andere manier aantrekkelijker dan knoppen.
Kwestie van smaak denk ik ;)

Hartelijk bedankt voor jullie reacties en nog veel vis plezier!
Ik ga de set uit proberen in Frankrijk en ik zal hier nog wel de vangsten posten:)
Ik zal ook zeker mijn ervaring met jullie delen.

Veel vangplezier!

met vriendelijke groet,
Kylian van Vliet
Gebruikersavatar
Joeri De Decker
Berichten: 219
Lid geworden op: 13-01-2013 18:21
Locatie: Sint-Amands

19-01-2015 18:26

Toen ik begon met vissen met die van B-Carp gevist, en die doen gewoon wat ze moeten doen.
Groot min punt is wal dat 1 biep op de beetmelders 5 biepen zijn op de ontvanger en dat kan wel eens frustrerend zijn.
Voor de rest niets op aan te merken, in regen en wind mee gevist, ook in de sneeuw, blijven doen wat ze moeten doen. Vrij zuinig ook op de batterijen.
3 jaar geleden dit setje aan een vriend verkocht, en die vist er nog steeds mee...

Mvg


Joeri
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

21-01-2015 07:35

Het zijn en blijven Chinese setjes dus het is een kwestie van geluk.[/quote]

Dat zijn Delkim en Fox bij mijn weten ook hoor. Dus dat zegt niks tegenwoordig.......
....................
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

22-01-2015 20:53

Delkim komt uit, en wordt 100% gemaakt in de UK!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

22-01-2015 21:00

Durf mijn handen er niet voor in het vuur te steken. Dat ze vroeger in de UK gemaakt werden weet ik. Maar of dat nu nog zo is..... ik heb anders vernomen iig.
....................
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

23-01-2015 22:49

Volgens Delkim zelf: "Delkim products are designed, made and tested in the UK"
Fox met de schuine letters kwam ook uit de UK, de hedendaagse met rechte letters uit China.

Er zit echter wil een verschil in de kwaliteit als je iets in China laat maken. (en dus geen eigen fabriek daar hebt!)
Je kunt daar slechte/matige kwaliteit krijgen (zoals de meeste goedkope beetmelders) en matig tot goed zoals o.a. de hedendaagse Fox beetmelders. (iedereen weet dat de oude Engelse gebouwde beter waren)

Uiteindelijk gaat het veelal om geld, als je mindere kwaliteit kan verkopen voor de zelfde hoofdprijs...
Gelukkig zijn er nog bedrijven zoals Delkim die deze route niet bewandelen en hun spullen gewoon nog in Europa maken met de daarbij behorende hoge kwaliteit.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

28-01-2015 12:30

Arno van Beek schreef:Volgens Delkim zelf: "Delkim products are designed, made and tested in the UK"
Fox met de schuine letters kwam ook uit de UK, de hedendaagse met rechte letters uit China.

Er zit echter wil een verschil in de kwaliteit als je iets in China laat maken. (en dus geen eigen fabriek daar hebt!)
Je kunt daar slechte/matige kwaliteit krijgen (zoals de meeste goedkope beetmelders) en matig tot goed zoals o.a. de hedendaagse Fox beetmelders. (iedereen weet dat de oude Engelse gebouwde beter waren)

Uiteindelijk gaat het veelal om geld, als je mindere kwaliteit kan verkopen voor de zelfde hoofdprijs...
Gelukkig zijn er nog bedrijven zoals Delkim die deze route niet bewandelen en hun spullen gewoon nog in Europa maken met de daarbij behorende hoge kwaliteit.



Helemaal niks aan toe te voegen eigenlijk!
....................
Daniels Benny
Berichten: 165
Lid geworden op: 27-06-2007 11:41

28-01-2015 15:15

China kan kwaliteit maken zoals geen enkel ander land,maar het hangt vooral af van het "merk" die daar de toelating moet voor geven dat ze ginder goed materiaal mogen gebruiken!Hier in Europa wordt ook heel veel brol gemaakt omdat de kostprijs laag moet zijn maar anderzijds wil het "merk" het label europees hebben.Ik wil hiermee zeggen dat China ten onrechte wordt bestempeld dat ze enkel en alleen slecht materiaal kunnen maken!Zij kunnen wel goedkoop produceren ivm loonkost,maar goedkope arbeiders kunnen ook goed werk leveren!
Plaats reactie