Prologic Unit Bite Alarm Set 3+1


Plaats reactie
Kris Hoekstra
Berichten: 172
Lid geworden op: 24-09-2009 15:31

18-10-2014 16:10

Na afgelopen sessie zijn mijn oude beetmelders overleden, en wordt het dus tijd om nieuwe te kopen.

Mijn ogen vielen op deze Prologic beetmelders, maar voor ik ze aanschaf hoor ik graag van andere mensen hoe deze set bevalt. Ik lees namelijk wisselende ervaringen over de Prologic beetmelders in het algemeen, maar over deze set kan ik helemaal niets vinden...

Deze beetmelders kosten 170 euro voor een 3+1 set. Raden jullie mij evt. nog andere beetmelders aan TOT deze prijs?

Kris.
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

19-10-2014 10:50

Zelf gebruik ik sinds een paar jaar de Prologic Senzora beetmelders. Volgens mij is daar tegenwoordig een iets nieuwere versie van (kan me viergissen), maar ik heb dus de oudere. Daarvoor had ik Delkim TXI's en daarvoor 2 types Fox beetmelders, dus ik heb aardig vergelijkingsmateriaal.

De Senzora's vind ik, zeker voor die prijs (€170-180, weet ik niet meer precies) erg compleet. # beetmelders en een receiver, in een net koffertje. Dat koffertje gebruik ik verder niet, maar toch... De beetmelders hebben de opties volume, toonhoogte en gevoeligheid. Deze 3 opties zijn op 4 verschillende standen in te stellen. Ruim voldoende als je het mij vraagt.
Verder kun je de indicatieleds op de beetmelder eenvoudig op nachtstand zetten, zodat ze constant een zwak (maar in het donker goed zichtbaar) licht geven. In de praktijk gebruik ik dit nooit, maar ik kan me voorstellen dat het handig kan zijn.
Met het batterijverbruik zit het ook wel goed, vergelijkbaar met mijn eerdere beetmelders.

Kortom: ik ben zeer tevreden over mijn Prologic beetmelders.
Ik weet het ook allemaal niet...
Kris Hoekstra
Berichten: 172
Lid geworden op: 24-09-2009 15:31

19-10-2014 14:42

Bedankt Mart. Via PB heb ik ook al de ervaring van iemand gelezen die goed te spreken was over de beetmelders. Ik ga ze volgende maand gewoon bestellen.

Kris.
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

19-10-2014 15:49

Ik heb een setje in bruikleen gehad van een goede kennis en ik moet eerlijk zeggen dat het gewoon goede beetmelders zijn,.daar waar ik in de jaren vele type Beetmelders in mijn bezit heb gehad van de zogenaamde bekende/grote merken was mijn ervaring gewoon goed.
Ik hoor tevens veel goede berichten over de senzora,s die er ook nog eens mooi uit zien maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Gebruikersavatar
Willem de Bruin
Berichten: 286
Lid geworden op: 12-09-2010 23:23
Locatie: Schloss Ehmanns

24-10-2014 21:14

Hallo Kris,
Hier ook nog wat over Prologic Senzora.
Groet, Willem
viewtopic.php?f=38&t=68865
Hoe ouder je wordt, hoe meer je op jezelf gaat lijken.
En neem het leven niet te serieus, je overleefd het toch niet ;)
Plaats reactie