Sufix Lijnen


Plaats reactie
Jac Aerts
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Helmond

12-10-2014 10:35

Hey luitjes,

Ik weet er zijn al een paar draadjes over de lijn, maar zijn de sufix lijnen nog gewoon goed dezer tijd? Heb vroeger veel met de witte versie gevist en was daar zeer tevreden over. Nu zie ik op internet dat de witte nog te krijgen is, is dat gewoon nieuwe of word de witte helemaal niet meer gemaakt, dus nog een voorraad van de oude witte versie?? Ik weet je moet niet besparen op lijn maar was vroeger een zeer tevreden gebruiken van de witte versie. Bedankt voor de antwoorden.
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

12-10-2014 16:18

Sufix Xcelon of Synergy, zijn beiden wit?

Vis(te) met beiden, maar de Synergy is ca. 2jaar geleden veranderd. Toen een spoel die erg kinkte, iets waar ik daarvoor nooit last van had gehad. Je kunt de nieuwe spoelen herkennen aan een kleinere grootte (600m) en deze zaten ook niet meer in de harde plastic bakjes.

Xcelon heb ik nu nog op de struinhengels liggen. 30/00. Mooie soepele lijn met prima werpeigenschappen en goede sterkte. Ook kinkt deze niet.

Helaas worden beide lijnen niet meer gemaakt, kijk dus uit naar iets nieuws. Subline bevalt me wel en ben benieuwd naar de lijnen van Garner. Gr60 etc. Zoek iets wat lang in productie is, en voorlopig ook zal blijven.
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Jac Aerts
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Helmond

12-10-2014 17:53

Was de Sufix Synergy waarmee ik altijd gevist had. Waren toendertijd spoelen van 5400 meter, en bovenop de spoel zat een sticker op die blauw was met het synergy logo. Nu kan ik nog zo'n spoel aankomen van 5400 meter. Alleen zat ik te denken, kunnen die spoelen lijn niet te lang gelegen hebben?
Plaats reactie