baitliner voerboot


Plaats reactie
Koen v.d. Heijden
Berichten: 150
Lid geworden op: 09-06-2013 11:40
Locatie: asten

23-01-2014 17:00

hallo iedereen

ik ben van plan een baitliner voerboot te kopen dus ik vroeg me af of dat het goed kwaliteit is.
alvast bedankt

mvg
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

23-01-2014 19:21

Hey,

Opzich een goede boot alleen zou dan persoonlijk wel voor de boot van fishfun gaan.
Heb recent mijn boot van inmiddels 5 jaar oud daar laten ombouwen met nieuwe graupner zender en spul en dit bevalt zeer goed. Ik had voornamelijk het probleem dat tijdens het varen het bakje spontaan ging kiepen. Dit is verholpen met die nieuwe zender en een servomotor voor het kiepen van het bakje als ik het goed heb. Of dit bij de nieuwe baitliner nog het geval is weet ik niet. Bij het type van fishfun sowieso niet meer. Alleen kost deze wel wat meer dan de standaard Baitliner.

Maar dit zijn mijn persoonlijke bevindingen er zijn ook genoeg slechte ervaringen bekend.

Groetjes,

Rolf
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

23-01-2014 19:54

Heb er eentje 2e hands gekocht waar een ombouwing met de dx5 op uitgevoerd.
Supertevreden met deze boot.Doet wat ie moet doen zonder franjes,geen probleem hier met de klep.Alleen heb ik 2 loodjes van 250gram aan beide zijden achteraan in de boot gelegd zodat ie mooi horizontaal vaart.Anders duikt ie wat voorover,goedkope en goede oplossing nietwaar 8) .
Kortom een aanrader als 1e boot.
Ben nu aan het rondkijken voor een dieptemeter maar zie door het bos de bomen niet meer.
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
Gebruikersavatar
Joeri De Decker
Berichten: 219
Lid geworden op: 13-01-2013 18:21
Locatie: Sint-Amands

25-01-2014 20:08

Misschien kan je eens kijken voor een 2ehands
reeds omgebouwde Baitliner?
Kan je soms echt wel voor een prijsje op de kop tikken en ga je
meer aan hebben dan een standaard baitliner denk ik. :) :)
Erik Prins
Berichten: 5
Lid geworden op: 26-01-2014 23:23
Locatie: Veenendaal

27-01-2014 00:55

Eerlijk gezegd zou ik zowiezo noet voor een 2de hands boot gaan.........
Je hebt nl geen garantie en wie weet waarom die boot te koop staat........
Als je goedkoop wil dan zou ik een Trend boot kopen (wel model vanaf 2013)
en anders kijk eens naar een BFP boot (carp 2014), ben daar zelf de gelukkige bijzitter van, handgebouwd en alles Raboesch graupner en robbe, zeer goede service en. Aardige vent die Cor

Www.bfpproducts.nl
Groet
Erik
Plaats reactie