Ben ik de enige???


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tienus de vries
Berichten: 68
Lid geworden op: 11-07-2010 14:13

19-12-2013 22:43

afgelopen september brak bij een onderhands worpje een jrc ultracast op het topdeel doormidden.
Nu heeft Pure Fishing/JRC toegezegd dat deze vervangen zou worden voor een nieuwe, maar deze laat nogal behoorlijk op zich wachten. Trek ik nou onterecht de service en geloofwaardigheid van Pure Fishing/JRC in twijfel of zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?
De vis die men niet vangt, is altijd groot.
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

20-12-2013 06:35

Enkele weken geleden zag ik een karpervisser die net op de karperbeurs ook nieuwe hengels had gekocht en nog geen goedkope ook.Eerste worp en lap bovenste deel doormidden gebroken.Had wel medelijden met de man die er echt niet goed van was.Weet helaas het merk hengel niet meer.Lijkt dus geen alleenstaand geval.
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
Daniels Benny
Berichten: 165
Lid geworden op: 27-06-2007 11:41

20-12-2013 09:36

Gij trekt niet onterecht de geloofwaardigheid en service in twijfel van Pure Fishing,lees deze maar eens!
viewtopic.php?f=38&t=70033
Remco Jansen
Berichten: 78
Lid geworden op: 11-01-2013 17:14

23-12-2013 09:49

Ik vis met twee jrc contact hengels en ze werken prima (: (1 jaar)
Maat van me heeft dezelfde alleen was zo stom de hengels in zijn viskar te doen en toen de rodpod er boven op en aandrukken, oogje kapot.. verder gewoon top hengels voor het geld
Gebruikersavatar
Tienus de vries
Berichten: 68
Lid geworden op: 11-07-2010 14:13

23-12-2013 18:39

De hebgels is niks mis mee, waar ik nu op doel is dat de toegezegde vervangende hengel maar op zich laat wachten.
De vis die men niet vangt, is altijd groot.
Gebruikersavatar
Tienus de vries
Berichten: 68
Lid geworden op: 11-07-2010 14:13

04-02-2014 17:26

Waar eigenlijk wel iets mis mee is,is de bereikbaarheid van dat bedrijf. Begin me af te vragen of die klerezooi daar wel serieus een bedrijf te noemen is. Het lijkt me heel stug dat er na ongeveer 10 dagen met gemiddeld 6 keer bellen per dag niemand in de buurt van de telefoon is die niet te beroerd is een van zijn/haar lamme poten uit te steken om dat ding die al dan niet irritant staat te rinkelen op te nemen. Begin steeds meer spijt te krijgen van artikelen die daar geimporteerd worden. :-[
De vis die men niet vangt, is altijd groot.
Daniels Benny
Berichten: 165
Lid geworden op: 27-06-2007 11:41

04-02-2014 17:40

Email adresjes

De baas :Mertens, Jan <jmertens@purefishing.com>
De werkmensen:Dijk, Ralph <rdijk@purefishing.com>
Korevaar, Ellen <ekorevaar@purefishing.com>
Ik hoop dat ze U helpen,ik heb alleszins mijn geld terug gekregen;-)

Sterkte!
Grtzz
Benny
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

04-02-2014 17:56

Service van pure fishing is gewoon ruk.
Ik had zelf afgelopen voorjaar een vrij nieuwe reel kapot, na ongeveer een maand wist de winkelier te melden dat hij bericht had dat ie vervangen zou worden. Daarna duurde het uiteindelijk nog een maand en diverse telefoontjes voordat ik de nieuwe reel op kon halen.
Winkelier in kwestie klaagt ook dat er amper fatsoenlijk zaken te doen zijn met dat bedrijf.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Arjen Lans
Berichten: 411
Lid geworden op: 01-12-2009 14:29

05-02-2014 08:20

Tienus,
Ik neem aan dat je de hengels gekocht hebt bij een winkelier en niet bij Purefishing?

Als dat zo is heb je niets met Purefishing te maken maar gewoon met de zaak waar je het hebt gekocht. Ze hebben het recht om het defect binnen redelijke termijn te laten repareren of vervangen. Indien het daarna weer kapot is kun je aandringen op ontbinden van de koopovereenkomst, al is het gebruikelijk dat ze nog een laatste kans krijgen om het product te repareren of vervangen.

Bij ontbinding van de overeenkomst (altijd schriftelijk doen) kun je je geld terug vragen. Komen ze aan met een tegoedbon, dan kun je die gewoon weigeren omdat je recht op teruggave van geld hebt.

Succes. Wel enorm balen man. Ik ken het gevoel.
Arjen
Gebruikersavatar
Tienus de vries
Berichten: 68
Lid geworden op: 11-07-2010 14:13

07-02-2014 20:44

Tienus de vries schreef:Nu heeft Pure Fishing/JRC toegezegd dat deze vervangen zou worden voor een nieuwe


Volgens mij gaat dit buiten de winkelier om. Of lees ik het verkeerd
De vis die men niet vangt, is altijd groot.
Arjen Lans
Berichten: 411
Lid geworden op: 01-12-2009 14:29

08-02-2014 21:24

Ja, dat zie je verkeerd. Als jij hem bij een hengelsportzaak hebt gekocht zijn zij je aanspreekpunt. Juridisch gezien heb jij dan geen enkele band met PF.
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

29-08-2014 16:29

oh nee je bent zeker niet de enige T.S

eerst problemen met mijn jrc net wilde nooit meer uit elkaar(2 delige steel)
gebeld , maar daarna nooit meer iets vernomen
weer gebeld weer het zelfde verhaal

2e probleem
na 6 maanden wachten nog steeds geen knoppen gehad voor mijn beide brolly's
na meerdere keren contact te hebben gehad , hoor je helemaal niets meer van ze
en ja ik heb rechtstreeks contact gehad omdat de winkelier failliet was

de gevraagde dingen werden mij op de beurs toe gezegd (gewoon een gevalletje garantie)
nu bijna september nog steeds niets vernomen
inmiddels mijn brolly's maar weg gedaan en een andere tent aangeschaft
gebeld , maar daarna nooit meer iets vernomen
vorige week maar weer contact opgenomen
en wat denk je , we dachten dat het om een andere knop ging
nota bene op de beurs aan gewezen welk onderdeel het begaf , en dit bij beide brolly's
wat zeggen ze nu , als je de brolly's nog had gehad dan had je ze op kunnen sturen en had je een nieuwe gehad
en dit durven ze na 6 maanden wachten nog te zeggen

service van purefishing was voor ons een groot drama en voor pure fishing te veel werk schijnbaar
carp greats jannes


carp fishing a way of live
Plaats reactie