Voerboot ervaringen + tips


Plaats reactie
Berry Kuiper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-05-2010 12:10
Locatie: Apeldoorn

10-11-2013 13:15

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe voerboot en willen nadat we nu een aantal x een 2e hands hebben aangeschaft eens een nieuwe boot gaan kopen (vooral om garantie ed).
Nu is ons oog gevallen op vooral 2 (of eigenlijk 3) boten, namelijk:

- Maverick (of NAvigator, waarom deze ipv. MAverick)
- Carp Madness XXL Lipo

Deze icm. een dieptemeter:

- RF15
- Lowrance X4
- Lowrance elite 4-x

Wat en waarom moeten wij voor welke combinatie gaan kiezen?

Ik hoor graag jullie ervaringen + adviezen,

grt

Berry
Berry Kuiper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-05-2010 12:10
Locatie: Apeldoorn

11-11-2013 19:33

Niemand? :(
mario de bruijne
Berichten: 112
Lid geworden op: 11-03-2013 10:31

12-11-2013 08:55

Miss zoekfunctie gebruiken !
Staat over alles meer dan genoeg op het forum.
Mijn mening heb je niks aan!. Want ik zeg spod en marker hengel .
Geen boot :D ze gaan allemaal naar de klote goedkoop en en duur .
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

12-11-2013 13:27

Maverick zonder twijfel.
Wat een top boot.
Heb em nu een aantal jaar.
Nog nooit problemen mee gehad.
Icm hott handzender een superboot.
Onzinkbaar, nooit water in de boot.
Snel, grote voerbakken 2x 2kg past ook.
Duitse onderdelen(graupner) dus altijd te vervangen.

De navigator heeft alleen dubbele haak release maar rig kan gewoon in voerbak via onderkant.
icm rs15 heel goed
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Roy Hendriks
Berichten: 131
Lid geworden op: 12-11-2007 20:16
Locatie: Oss

12-11-2013 18:46

Heb nu al 3 voerboten gehad en nu de 4de is een navigator maverick geworden, wil nooit meer een chinees bootje of wat dan ook want de maverick is echt een super boot. als je hengelsport utrecht of vught mailt kunnen ze wel een mooi prijsje voor je maken. Had de mijne voor 650 (wel tijdens kortingdagen van de beurs). Heb de boot ook pas 4 dagen maar oogt een stuk beter en vaart een stuk beter als alle andere die ik gehad heb.
mario de bruijne
Berichten: 112
Lid geworden op: 11-03-2013 10:31

13-11-2013 10:21

benjamin Mazereeuw schreef:Maverick zonder twijfel.
Wat een top boot.
Heb em nu een aantal jaar.
Nog nooit problemen mee gehad.
Icm hott handzender een superboot.
Onzinkbaar, nooit water in de boot.
Snel, grote voerbakken 2x 2kg past ook.
Duitse onderdelen(graupner) dus altijd te vervangen.

De navigator heeft alleen dubbele haak release maar rig kan gewoon in voerbak via onderkant.
icm rs15 heel goed



Je vergeet 1 groot verschil tussen de maverick en navigator het berijk.
M heeft een berijk van max 350 en n 500 mtr onder goede condities .
Als mijn viserij om een voerboot vraagt zou ik indd ook een maverick of een navigator nemen .
Kijk ook een naar de bigdropper is momenteel de beste boot die je kan krijgen
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

14-11-2013 16:26

En bij de Navigator is de verstraler en verlichting vanaf de zender te bedienen. Bij de Maverick op de boot zelf.

Overigens bereik van de Navigator is wel even meer dan 500mtr. Met de futuba zender (vliegtuigzender) die ik er bij heb schijn ik 1000 meter te halen bij de gunstige omstandigheden. Nog nooit geprobeerd overigens
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
mario de bruijne
Berichten: 112
Lid geworden op: 11-03-2013 10:31

14-11-2013 16:41

Raymon Reterink schreef:En bij de Navigator is de verstraler en verlichting vanaf de zender te bedienen. Bij de Maverick op de boot zelf.

Overigens bereik van de Navigator is wel even meer dan 500mtr. Met de futuba zender (vliegtuigzender) die ik er bij heb schijn ik 1000 meter te halen bij de gunstige omstandigheden. Nog nooit geprobeerd overigens


Verstraler is bij de maverick tegenwoordig ook via de zender te regelen. Is daarom ook 50 euro duurder geworden.
Berijk van navigator is gewoon 500 met uitzondering soms iets verder.



Navigator

'The Navigator' is een in Nederland ontwikkelde en geproduceerde karpervoerboot die zich kwalitatief en qua duurzaamheid onderscheidt van de concurrentie.
De trimaran romp (drie parallelle rompdelen) word vervaardigd uit 4mm slagvast ABS en is daardoor inzetbaar onder de meest extreme weercondities.

‘The Navigator’ is in 3D CAD ontwikkeld, daardoor is het een unieke verschijning, met behoud van zijn zeer goede stabiliteit.
‘The Navigator’ opereert mede dankzij de roestvrijstalen schroefbescherming en optionele Fishfinder met zeer groot gemak in verschillende wateren.
Voor het vervaardigen van ‘The Navigator’ wordt alleen gebruik gemaakt van de beste componenten, deze worden afgeschermd door een speciale waterdichte afsluiting.
De high performance motor, de krachtige servo’s, futuristische LED verlichting en batterij indicatie maken ’The Navigator’ tot een zeer veelzijdige en sterke karper voerboot.
Globalfishing biedt twee jaar garantie op de kwaliteit van “The Navigator” (mits gebruikt door de consument volgens de door GlobalFishing voorgeschreven behandeling).

€975,- Bestel de Navigator nu!

 

 


 
Technische specificaties:

LED verlichting, voorzijde wit en achterzijde blauw en batterij-indicatie d.m.v. de kleuren groen, oranje, rood. (bedienbaar via de handzender)
2 voerbakken afzonderlijk te bedienen voor elk maximaal 1,5 kilo voer
Robbe motor in combinatie met een waterdicht gelagerde schroefas en cardankoppeling
60 mm messing schroef
groot RVS Roer voor zeer korte draaicirkel (nieuw)
12V 9Ah accu (goed voor maximaal 3,5 uur varen)
1 oplader, voor de boot accu
de boot is voorzien met de beste radiografische materialen van Graupner en Futaba en draaiende onderdelen van Raboesch
Dubbele hook-release
Zoeklicht (bedienbaar via de handzender)
RVS schroefbescherming
De romp van de boot is van 4mm slagvast ABS
Handzender Graupner MX-12
Bereik van de boot is maximaal 500 mtr
Afmetingen: L = 680 mm x B = 480 mm x H = 290 mm
Gewicht: 8,5 Kg

Download Handleiding




Maverick

De 'Maverick' is een in Nederland ontwikkelde en geproduceerde karpervoerboot die zich kwalitatief en qua duurzaamheid onderscheidt van de concurrentie. De trimaran romp (drie parallelle rompdelen) wordt vervaardigd uit 4mm slagvast ABS en is daardoor inzetbaar onder de meest extreme weer condities.




De in 3D CAD ontwikkelde 'Maverick' is een unieke verschijning, met behoud van zijn zeer goede stabiliteit.
De 'Maverick' opereert mede dankzij de roestvrijstalen schroefbescherming en optionele Fishfinder met zeer groot gemak in verschillende wateren.
Voor het vervaardigen van de 'Maverick' wordt alleen gebruik gemaakt van de beste componenten, deze worden afgeschermd door een speciale waterdichte afsluiting.
De high performance motor, de krachtige servo’s, futuristische LED verlichting en batterij indicatie maken de 'Maverick' tot een zeer veelzijdige en sterke karper voerboot.
Globalfishing biedt twee jaar garantie op de kwaliteit van The Navigator’ (mits gebruikt door de consument volgens de voorgeschreven behandeling).

Het verschil tussen de Maverick en Navigator is dat de Maverick geen hook-release systeem heeft en een ander type handzender.
De boot is per 1 augustus 2013 met €50,- omhoog gegaan. Dit omdat de optie verlichting bedienbaar via de handzender hebben toegevoegd.



€749,- Bestel de Maverick nu!

 


 

Technische specificaties:


LED verlichting voorzijde (wit) en achterzijde (blauw) en batterij-indicatie d.m.v. de kleuren groen, oranje en rood
(bedienbaar via de handzender)
2 voerbakken afzonderlijk te bedienen voor elk maximaal 1,5 kilo voer
Robbe motor in combinatie met een waterdicht gelagerde schroefas en cardankoppeling
60 mm messing schroef
groot RVS Roer voor zeer korte draaicirkel
12V 9Ah accu (goed voor maximaal 3,5 uur varen)
2 opladers, één voor de boot en één voor de handzender
de boot is voorzien met de beste radiografische materialen van Graupner en Futaba en draaiende onderdelen van Raboesch.
RVS schroefbescherming
De romp van de boot is van 4mm slagvast ABS
Handzender: Graupner MX-10
Bereik van de boot is 350 mtr
Afmetingen: L=680 mm x B=480 mm x H=290 mm
Gewicht: 8,5 Kg

Download Handleiding


Maverick

De 'Maverick' is een in Nederland ontwikkelde en geproduceerde karpervoerboot die zich kwalitatief en qua duurzaamheid onderscheidt van de concurrentie. De trimaran romp (drie parallelle rompdelen) wordt vervaardigd uit 4mm slagvast ABS en is daardoor inzetbaar onder de meest extreme weer condities.




De in 3D CAD ontwikkelde 'Maverick' is een unieke verschijning, met behoud van zijn zeer goede stabiliteit.
De 'Maverick' opereert mede dankzij de roestvrijstalen schroefbescherming en optionele Fishfinder met zeer groot gemak in verschillende wateren.
Voor het vervaardigen van de 'Maverick' wordt alleen gebruik gemaakt van de beste componenten, deze worden afgeschermd door een speciale waterdichte afsluiting.
De high performance motor, de krachtige servo’s, futuristische LED verlichting en batterij indicatie maken de 'Maverick' tot een zeer veelzijdige en sterke karper voerboot.
Globalfishing biedt twee jaar garantie op de kwaliteit van The Navigator’ (mits gebruikt door de consument volgens de voorgeschreven behandeling).

Het verschil tussen de Maverick en Navigator is dat de Maverick geen hook-release systeem heeft en een ander type handzender.
De boot is per 1 augustus 2013 met €50,- omhoog gegaan. Dit omdat de optie verlichting bedienbaar via de handzender hebben toegevoegd.



€749,- Bestel de Maverick nu!

 


 

Technische specificaties:


LED verlichting voorzijde (wit) en achterzijde (blauw) en batterij-indicatie d.m.v. de kleuren groen, oranje en rood
(bedienbaar via de handzender)
2 voerbakken afzonderlijk te bedienen voor elk maximaal 1,5 kilo voer
Robbe motor in combinatie met een waterdicht gelagerde schroefas en cardankoppeling
60 mm messing schroef
groot RVS Roer voor zeer korte draaicirkel
12V 9Ah accu (goed voor maximaal 3,5 uur varen)
2 opladers, één voor de boot en één voor de handzender
de boot is voorzien met de beste radiografische materialen van Graupner en Futaba en draaiende onderdelen van Raboesch.
RVS schroefbescherming
De romp van de boot is van 4mm slagvast ABS
Handzender: Graupner MX-10
Bereik van de boot is 350 mtr
Afmetingen: L=680 mm x B=480 mm x H=290 mm
Gewicht: 8,5 Kg
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

14-11-2013 16:55

De hott handzender welke ik nu heb zou in theorie 2400 mtr moeten halen.
Ik heb iig nog nooit problemen met onbestuurbaarheid gehad.
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Plaats reactie