Angling Technics Procat voerboot.


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

30-10-2013 10:15

Heeft er iemand ervaring met bovenstaande voerboot?

Hetgeen mij aanspreekt aan deze boot is het compacte model wat voor mobiliteit in mijn visserij positief is.

Wie weet me wat meer te vertellen over de kwaliteit, electronica, afwerking etc?
Op filmpjes en foto's ziet het er goed uit.

En dan nog de optie tot een fishfinder / dieptemeter, volgens mij ben je met deze boot daar vrij beperkt in begreep ik.?

Wie kan me er meer over vertellen?
Gebruikersavatar
Michel Paassen
Berichten: 289
Lid geworden op: 10-09-2012 18:04
Locatie: leeuwarden

30-10-2013 10:54

Mogelijk zijn je vragen naar aanleiding van dit topic in aanbod :

viewtopic.php?f=50&t=75924

de verkoper anders een pb-tje sturen ?? die kan je vast wat vertellen denk ik..
Vissende vader, die koi's houdt
Berry Kuiper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-05-2010 12:10
Locatie: Apeldoorn

30-10-2013 13:25

Hey Denny,

Zoals al gezegd via de mail, is dit echt een top bootje, hij is compact en er kan ongeveer 1 kilo voer in + je rig.
Ik doe hem weg omdat ik een andere boot heb gekocht (anatec catamaran) omdat de procat toch te klein is voor mijn visserij.
Ik heb de boot al vanaf het begin (juni 2009)en er nooit problemen mee gehad, behalve dat de leds het niet meer deden maar dit is opgelost (in 2010).

Qua fishfinder kan er alleen een opbouw versie op want de boot kan niet geopend worden om hem in te bouwen.
Zoals gezegd whatsapp me maar voor foto's en filmpjes, of je komt langs voor een proefvaart!

grt

Berry
Gebruikersavatar
Jason Spiers
Berichten: 78
Lid geworden op: 12-11-2004 19:36
Locatie: nijlen

06-11-2013 08:48

Ik heb de eerste versie van deze boot aangekocht in 2005, is idd een klein wendbaar bootje en handig om te vissen op kleinere wateren. De boot draait om zijn as wat wel handig is, is niet van de snelste en capaciteit is niet zo heel groot. Ik heb hem destijds gekocht omdat ik aan de overkant van een fortgracht vistte waar veel overhangende takken zaten. Dus voornamelijk gebruikt om de lijn uit te varen en een beetje voer er bij was natuurlijk mooi meegenomen.

Kwaliteit is volgens mij zeer degelijk,ook de elektronica, ik heb sinds 2005 enkel een nieuwe batterij gekocht en nooit geen probs gehad met de boot.

De boot vraagt ook praktisch geen onderhoud, doe wat hij moey doen!

De huidige procat is al mkIII denk ik en met de nieuwe zendertechniek zonder antennes, dat stoort me wel aan mijn bootje :lol:

Als je specifieke vragen hebt shoot!

Grtjs Jase
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

06-11-2013 09:07

Heb er ook één gehad, jaaaaaaren geleden. Best een tijd plezier van gehad en toen goed doorverkocht omdat ik geen voerboot meer nodig had.

Het is niet de allersnelste boot, maar traag is ie ook niet hoor. De voercapaciteit is beperkt zeggen ze, maar een kilo voer boven op m'n rig? Ruim voldoende... Ik gebruikte de Procat vooral om niet aan te werpen stekken te bevissen. Ook om aasvissen uit te varen tijdens het snoeken.

Het is een degelijke, eenvoudige boot die niet al te groot is. Als dat is wat je zoekt, prima keuze.
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

06-11-2013 10:04

Dus met dat bakje kan er alsnog een kilo voer worden weggebracht?

Enige waar ik nog naar zit te dubben is een fishfinder, ik zou graag de mogelijkheid hebben ook een dieptemeter aan boord te hebben.
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

06-11-2013 10:36

Denny,

Als fishfinder/dieptemeter zou je een Smartcast kunnen overwegen. Die kun je aan de buitenkant monteren. Of dat de vaareigenschappen van het bootje ten goede komt? Ik denk het niet. Inbouw is volgens de winkelier die mij destijds (jaaaaren terug dus) de boot verkocht, niet mogelijk.

Kilootje bollen gaat er volgens mij wel in als je het inzet-bakje gebruikt. Die bollen liggen dan wel op één vierkante meter.
Ik weet het ook allemaal niet...
Plaats reactie