Trakker big snooze lite sleeping bag


Plaats reactie
marco van der plas
Berichten: 55
Lid geworden op: 29-07-2012 21:29
Locatie: Zuid-Holland

11-10-2013 19:41

Iemand ervaring met deze slaapzak? Ik ben zoekend naar een slaapzak voor zowel voorjaar, zomer en najaar.. Die ik kan later zitten aan mijn Trakker levelite bedchair. Zelf al ik het bezit van de jrc 5 seizoenen voor de koudere maanden en is net te dik om deze op mijn stretcher te laten..
Gebruikersavatar
Remco Kulk
Berichten: 698
Lid geworden op: 04-07-2012 07:33
Locatie: Amsterdam

11-10-2013 21:01

Mij bevalt ie prima! Warm zat al is dat wel persoonlijk ook weer natuurlijk.

Ik denk dat deze slaapzak voor jou doeleinden prima voldoet.
Emiel Kruijning
Berichten: 25
Lid geworden op: 30-03-2007 13:59

15-10-2013 14:15

Heb de big snooze van trekker, weet niet of dit precies de zelfde is maar heb wel een mening.
Een korte opsomming:
-Ritsen gaan erg slecht open. Als ik de slaapzak helemaal dicht heb (winter) gaat hij totaal niet open.
-Er komt veel lucht tussen de ritsen door. Vis ook midden in de winter maar dat gaat niet met deze slaapzak.
-Er zit een extra laag bij de rits zodat deze geen lucht moet doorlaten. Dit zorgt er voor dat de slaapzak nog slechter open gaat.
-De slaapzak is niet warm (kan voor jou de bedoeling zijn).

Kortom: ik zou een andere kopen.
oooh!
Tinus Maat
Berichten: 4
Lid geworden op: 26-09-2013 11:33
Locatie: s-gravenzande

28-10-2013 21:02

Ik heb hem ook en hij bevalt mij ook prima , de flappen aan beide kanten passen bijna op elke bedchair dus hij blijft lekker goed op z'n plaats liggen het enige nadeel vind de hoes om hem in te proppen, maar dat is bijna bij elke slaapzak , verder heb ik hem bij behoorlijk koud weer gebruikt en ik had het toch nog lekker warm , dus voor die prijs zeker geen slechte slaapzak.
Plaats reactie