Delkim RX Pro Plus receiver geeft rare toon voorafgaand


Plaats reactie
JW Trip
Berichten: 141
Lid geworden op: 01-06-2011 17:34
Locatie: Prov. Groningen

03-10-2013 18:54

Hey boarders,

Sinds kort bezit ik een complete TXI set incl. rx pro plus receiver. Werkt echt super en geheel naar verwachting.. echter heb ik een vraagje:

Klopt het dat de receiver de eerste piep een iets andere toonsoort heeft dan de toonsoort van de beetmelder die daarna volgt? Wat ik mezelf zou kunnen voorstellen omdat de drie beetmelders elk een andere toonhoogte hebben en de receiver dus iedere keer moet schakelen. Maar klopt dit of zit er dan ergens een storing? Alles is geprogrammeerd zoals moest en heb zelfs alles al een keer gereset.

Wat mij dus opviel wanneer ik de beetmelders test, dus 1 voor 1 even af laten gaan, dat er dan bij elke nieuwe reeks signalen eerst een aparte toon is op de receiver voor het geluid van de beetmelder door de receiver komt.

Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel en kunnen jullie vertellen of dit bij jullie ook zo is (TXI gebruikers) of dat er iets fout is.

Mvg JW Trip
Gebruikersavatar
Bas Bro
Berichten: 899
Lid geworden op: 18-02-2007 19:23

03-10-2013 19:42

eerst 1 heel kort waarschuwingspiepje, dan normale toon, heel normaal en juist fijn, zo lig je dan bij het eerste piep niet stijf van de adrenaline wakker.
Mvg Bas
Gebruikersavatar
Mark Uitenhoven
Berichten: 359
Lid geworden op: 29-10-2006 14:26
Locatie: Helmond

03-10-2013 19:49

Ik zat met dezelfde vraag, maar het blijkt normaal te zijn.
Alleen mijn reciever (of iets anders) is niet helemaal goed.
In stand D ruist hij als de pieper geen signaal meer afgeeft naar de reciever.
dus als de pieper gaat, dan geeft hij het door naar de reciever, die hem ook registreerd, maar zodra de pieper geen signaal meer afgeeft, begin hij enorm te ruizen. In de stand L doet hij dit overigens niet.
Losers are allways whining about their best, winners go home and f.uck the promqueen!
mario de bruijne
Berichten: 112
Lid geworden op: 11-03-2013 10:31

04-10-2013 11:41

Hier ook eerst een piep dan de toon van je delkims heel normaal
JW Trip
Berichten: 141
Lid geworden op: 01-06-2011 17:34
Locatie: Prov. Groningen

07-10-2013 12:18

Thanks voor jullie antwoorden! Dan weet ik voldoende en hoort het dus zo!

Bedankt!

Groetjes JW
Plaats reactie