Pro-Series The Bivvy


Plaats reactie
Gebruikersavatar
roger rabeling
Berichten: 14
Lid geworden op: 11-08-2011 06:52
Locatie: kerkrade

12-08-2013 21:38

hoi heeft er iemand ervaring met de Proline Pro-Series The Bivvy . ben van plan er een te kopen . hoor graag jullie belevingen . of weet iemand iets anders rond deze prijs klasse

groetjes roger
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

12-08-2013 21:52

Heb hem laatst gekocht en heb daarnaast ook nog de One man dome die ik al eerder had. De keuze maken om weer voor een Pro-Line tent te gaan was niet zo heel erg moeilijk.

Zonder wrap passen er qua diepte (dus in de lengte van je stretcher) net, maar dan ook net twee stretchers in maar hij is voor mij alsnog ruim genoeg. Met wrap win je echter erg veel ruimte omdat deze over de klep gaat en dan het binnendoek kan oprollen.

Qua materiaal, stevigheid e.d. echt een topper maar had van mij 10cm dieper mogen zijn.
Gebruikersavatar
roger rabeling
Berichten: 14
Lid geworden op: 11-08-2011 06:52
Locatie: kerkrade

20-09-2013 11:13

voor de rest niemand die een Proline Pro-Series The Bivvy heeft

groetjes
Gebruikersavatar
Marjo Krebbekx
Berichten: 7
Lid geworden op: 27-08-2013 22:48

13-10-2013 14:18

Hoi Roger,

Misschien heb je de tent ondertussen al gekocht, if not dan nog even mijn ervaring.
En misschien ook makkelijk voor volgende potentiële kopers :p

Toevallig hebben ze hem mij gisteren geleverd 8) :lol:

Dus gelijk ook maar eens gaan proberen samen met mijn broertje, was tenslotte heerlijk weer..........gisteren.
Ondanks het niet meer bekijken van het montage filmpje stond de tent toch binnen 10 minuutjes op.
Voorheen altijd een klein tentje gehad dus dit was een verademing qua ruimte, genoeg voor 2 stretchers (super cocoon van JRC dus best één van formaat) en een hoop met zooi.

Tot zo ver al niets dan positieve woorden over mijn nieuwe tentje. De voorspellingen waren regenachtig dus ook de winterskin erover, wow nu nog groter!

Toen rond een uur of 10-11 's avonds begon het gedonder, regen!
Ondertussen net thuis....sinds die tijd van gister alleen maar regen regen en regen....HARDE wind, noem maar op.....en lekker geslapen, niet normaal.

Dus kortom, prachtige grote tent en inderdaad prima voor alle weersomstandigheden!
Dus een aanrader :)

Moet wel zeggen dat het afbreken en weer mooi terug in de draagtas stoppen een ramp was, maar dit ook door de weersomstandigheden. Uiteindelijk de winterskin en de tent met accessoires erin gekregen maar het grondzeil helaas niet. Maar ik heb dat met alle tenten, krijg ze makkelijk opgezet maar opgeruimd oh maar...
Jac Aerts
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Helmond

24-11-2014 20:06

Tis een oud topic, maar hoe zijn de ervaringen van de mensen over deze tent. Wil hem zelf ook gaan aanschaffen. Heb je condens in de tent als je hem zonder skin gebruikt bij kouder weer. En eigenlijk gewoon alle ervaringen. Bedankt.
Plaats reactie