Welke tent ?


Plaats reactie

welke tent zou je kiezen ?

Peiling eindigde op 07-08-2013 16:09

fox royale standaard bivvy
3
43%
proline ultra lite dome 1-man
4
57%
 
Totaal aantal stemmen: 7
Kevin Visserss
Berichten: 13
Lid geworden op: 16-01-2013 17:20

03-08-2013 16:09

Beste mensen,

ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk tentje.
ik heb tot op heden deze 2 gevonden :

- proline ultra-lite 1-man dome ( 235,00 euro )
- fox royale standaard bivvy ( 185,00 euro )

van alle 2 heb je leuke voordelen, zoals bij die van proline krijg je winterskin bij maar is wel wat duurder.
en bij die van fox zit een luifeltje op wat er ook leuk uitziet en is weer wat goedkoper als de proline.
de viswinkel die ik hier over heb gesproken zegt dat je beter voor de proline kan gaan betere en makkelijkere service, want bij die van fox zegt die dan gaat die eerst na belgie daarna na engeland en daar kijken ze pas wat er aan de hand mee is enzo, en bij proline krijg je 9 van de 10 keer een volledig nieuwe tent.
maar ik vind de fox tent er leuker uitzien maar de proline is beter.

hoe denken jullie hierover, en misschien hebben jullie ervaringen met een van de 2 tenten.
ik hoor het graag !

Groet,
Kevin Vissers
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

03-08-2013 19:45

Als die van Proline beter is, zou ik die van Fox al niet meer hoeven.

Verder geen idee, gebruik zelf hoogstens een brolly.
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
Bart beentjes
Berichten: 697
Lid geworden op: 13-06-2011 21:26
Locatie: Hoorn

03-08-2013 21:18

Waarom open je nou in godsnaam een dag later hetzelfde topic met daarin dezelfde vraag?
Maar zelf zou ik kiezen voor de proline simpelweg om de reden dat ik de goedkopere tenten van Fox niet zo vertrouw....
Dit is de opvolger van de warrior en zelf heb ik de warrior brolly system gehad en was totaal niet tevreden over het kwaliteit van het doek en ben bang dat ze voor de royale namelijk hetzelfde doek hebben gebruikt.
ga dan voor een tent met ventec doek.
Plaats reactie