beste beetmelders ?


Plaats reactie
yannick driesmans
Berichten: 11
Lid geworden op: 20-06-2012 18:51

30-05-2013 11:39

welke beetmelders zouden jullie nemen van deze: JRC Radar DSI,Nash Siren RS-1,fox nx-r of de Fox RX Digital en waarom ? wie heeft er al ervaring met 1 van deze ?
Gebruikersavatar
Marco Boer
Berichten: 428
Lid geworden op: 20-02-2012 20:09

30-05-2013 12:09

yannick driesmans schreef:welke beetmelders zouden jullie nemen van deze: JRC Radar DSI,Nash Siren RS-1,fox nx-r of de Fox RX Digital en waarom ? wie heeft er al ervaring met 1 van deze ?


Ligt denk ik ook aan je budget...

De nieuwe foxen (die met de schuine letters) schijnen qua kwaliteit niet helemaal je van het te zijn als je ze vergelijkt met de oudere foxen... Hoor sowieso niet zo heel veel goede verhalen over Fox op het moment, maar dat terzijde...

Ik heb zelf de JRC beetmelders en ik ben er heel tevreden mee.

De Nash daarentegen heeft een aantal leuke instelmogelijkheden en zal het kwalitatief misschien ook winnen van de JRC's, maar daar betaal je dan ook wel ff wat meer voor. Ik vond het dat niet waard en ben voor de JRC beetmelders gegaan... Gevoeligheid kan je bij beiden instellen alleen bij de Siren is het iets geavanceerder qua aanbeet...
Ciao,

Marco

Werken is voor mensen die niet kunnen vissen...
Gebruikersavatar
Joeri De Decker
Berichten: 219
Lid geworden op: 13-01-2013 18:21
Locatie: Sint-Amands

30-05-2013 12:39

Atts geen optie? Ongeveer zelfde prijsklasse en
een kennis van mij is er zeer tevreden over. :)
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

30-05-2013 14:05

Marco Boer schreef:De nieuwe foxen (die met de schuine letters) schijnen qua kwaliteit niet helemaal je van het te zijn als je ze vergelijkt met de oudere foxen... Hoor sowieso niet zo heel veel goede verhalen over Fox op het moment, maar dat terzijde...


Als je op de rx-en doelt (kan me zo geen andere bedenken die rechte en schuine letters hebben) heb je het fout, de versie met de schuine letters zijn namelijk de oude, die met de rechte letters zijn de nieuwe.

Ik zelf heb in 2008 een set delkim txi plus gekocht, deze ellendige pokkedingen heb ik binnen het jaar verkocht en heb 4 rx-en gekocht met ontvanger. (Rechte letters)

Deze hebben me tot nu toe nog nooit in de steek gelaten, werken zoals ze moeten werken.
1 piep vooruit is ook gewoon 1 piep vooruit, 1 piep achteruit, is ook echt 1 piep achteruit(dit is hoorbaal door de verschillende toonhoogte)
Bij de delkims had ik nogal gauw, dat ze net iets te gevoelig stonden, dat ik dacht dat ik een keiharde run kreeg, terwijl ik in werkelijkheid 1 piepje had.

De rx-en hebben geloof ik 12 gevoeligheidstanden, 6 op vibratie, en 6 op het wieltje.
Elke stand is op elke pieper ook precies hetzelfde (daar je bij delkim de ene pieper op 3 hebt staan, moet je de andere pieper op 4 zetten om dezelfde gevoeligheid, of toonhoogte te krijgen)

Ik heb hem vergeleken met delkim(die staat niet in je lijstje, dat weet ik) maar dit zijn ook de enige draadloze piepers die ik heb gehad.

Als ik nog een keer zou moeten kiezen, zou ik weer voor de rx-en gaan...
Wannie Wedduh?!
Plaats reactie