Onthaak cradle


Plaats reactie
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

11-05-2013 19:00

ik ben opzoek naar een onthaak cradle en geen onthaak mat.
De onthaakmat die ik heb is kaduk. Mijn auto leg elke keer vol met die peppie en kokkie balletjes.
Nu wil ik graag weten of er mensen zijn die er 1 hebben en er tevreden over zijn.
Een harde eis voor mij is dat er water in de cradle blijft zitten en niet gelijk wegloopt.
Ik wil de vis continue nat houden.
Graag reacties
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

11-05-2013 20:16

Ik heb die van strategy, staat toevallig net een review van op de site.
Topding en niet zo achterlijk groot voor Nederland.
Ook de goedkoopste in zijn soort 39 eur maar heb ik ervoor betaald.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

11-05-2013 20:30

Dat is niet wat ik zoek , ik zoek er 1 waar het water in blijft zitten en zo te zien loopt het daar uit in het midden.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Jim Kane
Berichten: 118
Lid geworden op: 29-03-2013 22:21

11-05-2013 20:53

De SOUL, JRC en Nash carp cradles (met poten) hebben volgens mij geen waterafvoer. Tikkeltje duurder.
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

12-05-2013 11:04

shiffrin lugten schreef:Dat is niet wat ik zoek , ik zoek er 1 waar het water in blijft zitten en zo te zien loopt het daar uit in het midden.


Dan zou ik inderdaad voor een nash kijken.
Chris van Os
Berichten: 37
Lid geworden op: 01-07-2006 14:33
Locatie: Tilburg

12-05-2013 11:44

Hoi Hoi

Ik zou dan echt gaan voor een cradle van nash ze hebben ze nu al in verschillende modellen.

Toen ik de mijne aanschafte 3 jaar geleden ben ik gegaan voor een monster carp cradle.
De enigste toevoeging die ik een jaar later heb gedaan is een kaptive retaining sling erbij gekocht om de vis te wegen misschien te zakken maar vooral om hem terug te kunnen zetten.

De kaptive retaining sling heb je in 2 maten net zoals de cradle dus een xl cradle een xl sling deze past er dan precies op in!!

hoop dat je hier wat aan hebt voor mij niks anders meer als een
NASH monster carp cradle

greetz Chris
Mark Finden
Berichten: 51
Lid geworden op: 25-05-2010 08:55

12-05-2013 14:44

Ik heb zelf ook de Nash carp cradle met verstelbare poten. Ben er zelf ook zeer tevreden over en zal je die zeker aanraden.

Ik zal je ff de positieve en negatieve dingen neerzetten.

Positief
-Het water blijft erin
-Aangezien het doek er tussen is gespannen en je een goede hoogte hebt is het makkelijk om de vis te pakken voor een foto te maken
-Je kan hem doormiddel van flappen dicht maken zodat je wat kan pakken als het nodig is zonder dat de vis eruit kan.
-Het staat als een huis en kan hem aanpassen op schuine grond(mits je stelbaar neemt)
-Er zit een apart vakje voor je carp care kit
-Mocht de vis tijdens je foto uit je handen klappen dan valt hij netjes in gespannen doek (dus niet op harde ondergrond wat andere cradles hebben)
-Er zit een mooie tas omheen zodat je nooit een natte mat zo in de auto hoeft te vervoeren
-Compacter dan een andere cradle
-Idd wat Chris zegt is dat de Kaptive retaining sling perfect 1 op 1 match erbij

Negatief niet echt maar komt tie :)
-Je moet hem in elkaar zetten en uit elkaar halen
-Als de vis spartelt dan krijg je wel een frisse douche (maar dat heb je bij andere cradles ook)
-Het lapje wat erbij zit om je knieen op te rusten vind ik te kort, maar ik zit altijd gehurkt dus voor mij geen probleem.

Mvg,

Mark
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

12-05-2013 15:29

Ik denk toch dat het een nash gaat worden.
dat in en uit elkaar halen is wel irritant dus ik denk dat het de Elevator versie wordt.
Dan ken ik er ook nog een betere weegzak bij kopen ipv van dat peppie en kokkie ding van de lidl wat ik nu heb.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Mark Finden
Berichten: 51
Lid geworden op: 25-05-2010 08:55

12-05-2013 20:25

Dat in elkaar zetten en uit elkaar halen is kwestie van 1 minuut. De elevator heeft geen flappen zodat je de cradle kan afdekken wat ik dus een enorme + vind
Plaats reactie