Welke trolley


Plaats reactie
Sjoerd Majoor
Berichten: 183
Lid geworden op: 17-04-2006 16:46
Locatie: Hilversum

27-02-2013 08:43

Hoi,

Wat zijn jullie ervaringen met onderstaande trolley's?
Daiwa Infinity Wheel Barrow
JRC Easy Rider Barrow
Soul Carp Trolley

Gr
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

27-02-2013 09:04

Ik heb ze allen gezien en de soul had ik zelf. Het lijkt allemaal uit dezelfde fabriek te komen en ik had binnen een paar maanden met de soul al 3 keer een vervangend wiel nodig. En dat terwijl ik maar op 1/4 van het maximale draaggewicht zat. Ook ken ik gasten die een soul en een starbaits hadden die spontaan braken, gewoon het hele frame.

Er is 1 merk dat ik je met volle vertrouwen kan aanbevelen en dat is een trolley van Prestige carpporter. Een merk uit de UK die gespecialiceerd is in transportkarren die dus ook trolley's zijn gaan maken. Het instapmodel (wat eigenlijk meer dan genoeg is voor spullen voor een paar nachtjes) ligt niet ver buiten de prijzen van de genoemde andere merken. Ze verkopen zelfs punctureproof wielen, die dus eigenlijk niet eens lek kunnen. Mijn volgende trolley wordt zekerweten een prestige. Na 3 keer opweg naar de stek of auto met een kapotte trolley te hebben gestaan neem ik het risico niet meer.

Succes in ieder geval.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

27-02-2013 09:11

Heb zelf ook een soul. Deze heb ik gekregen maar zou hem zelf nooit kopen. Ik heb het kleine wiel voor een grotere vervangen. Daarnaast staan de poten recht naar beneden zodat hij wel instabiel is. Nash bijvoorbeeld heeft de poten schuin naar buiten staan.

Gr.
©
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

27-02-2013 10:23

Heb jaren een Nash gehad, nu een Trax. Prima ding, maar alle lijnmverbindingen tussen de stelsystemen laten los. Heb hem voor een prikkie, maar aangezien ze nu de prestiges hier in de regio gaan verkopen denk ik toch dat ik de Nash eventjes oplap en een Prestige doe ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Mark van Kray
Berichten: 5
Lid geworden op: 30-12-2012 10:13
Locatie: Barneveld

27-02-2013 11:42

hoi, ik heb/had zelf die van jrc. nooit problemen mee gehad echt een fijne kar. heb nu die grote van fox gekocht met 2 wielen, is fijner voor het laden en lossen. heb die van jrc nog in de schuur staan.
Gebruikersavatar
David van den Berg
Berichten: 858
Lid geworden op: 13-10-2010 17:56
Locatie: Wilnis

27-02-2013 19:00

ik heb zelf geen ervaring met de genoemde trolleys.
Ik heb zelf de Nash Trax metro!
Erg fijne trolley en ook lekker compact om mee te nemen.
Hij lijkt klein maar er is nog wel het een en ander aan te verstellen en er past meer dan genoeg op!
het enige nadeel is dat de prijs wat aan de aan de hoge kant is (ik heb hem gloednieuw via mp voor een mooie prijs).

Dit is hem!
Afbeelding
Je vangt geen reet als de vis niet eet!
Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

28-02-2013 10:24

Ik wou in eerste instantie voor de Daiwa gaan, echter hadden ze die niet meer bij de plaatselijke zaak. En de levertijd van Daiwa is nu niet geweldig, heb uiteindelijk een SPRO Strategy gekocht, echt niks mis mee. Super dingetje en goed degelijk!

Zeker waard om hier eens naar te kijken, ook een stuk aantrekkelijker geprijsd btw.
Patric Schipper
Berichten: 318
Lid geworden op: 13-12-2011 10:37
Locatie: Groningen

28-02-2013 12:00

Danny Stelten schreef:Ik wou in eerste instantie voor de Daiwa gaan, echter hadden ze die niet meer bij de plaatselijke zaak. En de levertijd van Daiwa is nu niet geweldig, heb uiteindelijk een SPRO Strategy gekocht, echt niks mis mee. Super dingetje en goed degelijk!

Zeker waard om hier eens naar te kijken, ook een stuk aantrekkelijker geprijsd btw.


Kan deze ook het wiel inklappen zonder het wiel eruit te halen. Dus dat je niet die busjes aan de zijkant van het wiel hoeft los te halen?
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

07-03-2013 16:42

Om niet gelijk een nieuw topic te openen vraag ik het maar even hier. Weet iemand waar er al prestige porters aanwezig zijn in hengelsportwinkels regio haaglanden?
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

15-03-2013 10:12

Hoi,
Na alle berichten rondom Trolleys gelezen te hebben, wil ik ook voor een carpporter gaan. Nu is mijn vraag alleen voor gebruikers van de carpporter modellen bedoeld.
MK2 gebruikers: hoe bevalt het model? Genoeg ruimte om alles op te pakken? Band groot genoeg?
MK4 gebruikers:hoe bevalt het model? Is het het extra geld waard?
ALvast hartelijk bedankt!
Groet,
Bert
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Kevin Visserss
Berichten: 13
Lid geworden op: 16-01-2013 17:20

15-03-2013 14:44

heeft iemand ervaringen met de Nash H-Gun barrow heeft.
ik dacht bij me zelf dat die wel aantrekkelijk was omdat er 2 wielen op zitten.
en wat denken jullie over 2 banden ipv 1 band ?
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

15-03-2013 19:28

Voor zover ik weet is een trolley met een band het meest prettige in de omgang: vooral wanneer je niet op een recht, geasfalteerd pad loopt. Door oneffenheden kost het lopen met een trolley op twee wielen meer kracht. Kruiwagens zijn(uitzonderingen daargelaten) niet voor niets met een wiel uitgerust:)).
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

15-03-2013 19:32

bert echt ik heb nou een carpporter zo n 2 en half jaar en ik wil never nooit meer anders ik krijg echt alle zooi op mijn car (en dat is nog al wat) plus de boot en ik loop er zonder probleem een paar kilometers mee als het moet . echt fantastisch ook handig voor vervoer :wink:
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

15-03-2013 19:49

ik heb zelf de daiwa Infinity Freeloader en dat is gewoon een heel fijn ding.
hij is compact op te ruimen, maar door wat dingen te veranderen kun je er met beetje stapelen alles voor 2 personen kwijt.
Alleen raad ik je wel aan dan een andere band te nemen dan die rotzooi die je er bij krijgt, want mijne was na 1 dag al kapot.
En 2 maanden later de tweede, heb dus een offroad band gekregen en dat is een stuk beter en stabieler.

En de JRC Easy Rider Extreme is ook wel een prima trolley, heb deze langs de kant gezien en ff een praatje gemaakt met die gast en dat ding zag er dik en stevig uit.
kost wel een beetje veel die jrc maar je krijgt er wel wat voor terug en hij vertelde dat door de dikke band de kar minder snel omvalt.

Maar mocht je echt luxe willen neem dan idd de prestige porters en als het goed is zijn de porters via hengelsport vught te regelen ;) heb ik gehoord..

succes.
Oja joh!!!
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

15-03-2013 21:40

Harald van der Graaf schreef:bert echt ik heb nou een carpporter zo n 2 en half jaar en ik wil never nooit meer anders ik krijg echt alle zooi op mijn car (en dat is nog al wat) plus de boot en ik loop er zonder probleem een paar kilometers mee als het moet . echt fantastisch ook handig voor vervoer :wink:


En praten we in jouw geval over de mk2 of mk4?
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Tom Roozeboom
Berichten: 246
Lid geworden op: 27-12-2010 15:43

15-03-2013 22:24

Hoi Bert,

Ikzelf heb de MK2 Fatboy en het is echt een topding! Zelfs voor de kleine/korte instantsessies op 500 meter van mijn huis pas ik de kar! Het duurt nog geen 3 minuten om hem helemaal in elkaar te zetten! Spullen erop en je bent binnen 5 minuten onderweg!

Ik kocht hem vorig jaar zomer voor 175 euro bij Hengelsport Utrecht, ik zag dat de prijzen waren gestegen tot 220 euro! Dat is een hoop geld, maar je rug is meer waard dan die investering!

Die kar is zo robuust, maar toch zo licht, ook als hij helemaal vol ligt!

Als je nog meer vragen hebt dan kan je die altijd stellen!

Gr. Tom
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

16-03-2013 15:47

Tom, hartelijk bedankt voor je reactie. Zijn inderdaad prijzige dingen, maar lijkt me goed om meteen voor kwaliteit te gaan en belangrijker nog, comfort. Ben er nog niet helemaal uit of het de MK2 of 4 gaat worden, maar in iedergeval een carpporter.
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Tom Roozeboom
Berichten: 246
Lid geworden op: 27-12-2010 15:43

16-03-2013 16:55

Ja, ik zou ook voor kwaliteit gaan! Anders wordt het echt goedkoop duurkoop, ben ik bang! Ik weet niet of er veel verschil zit tussen de MK2 of MK4!

Gr. Tom
Plaats reactie