is deze toegestaan


Plaats reactie
Raymond pronk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-07-2005 17:02
Locatie: Den Haag

17-02-2013 19:42

ik wil een toegestane schuilplek aanschaffen zoals ze het willen... is de fox Warrior Oval 60 System toegestaan de voorkant kan je er helemaal uitritsen.. hoop dat iemand het weet voor dat ik de verkeerde koop
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

17-02-2013 20:58

Jouw optie is niet toegestaan.
Op de site van de GHV staat bij een plu een V-tje, en een rood kruis door een tent.
Heb vaker met een boa gesproken, en die hebben het over NIET afsluitbaar.
Jouw optie is WEL afsluitbaar. (zit een rits in)
Wil je zekerheid, neem contact op met de karpercomissie,
eventueel met foto van optie die jij wil kopen.
Zeggen ze ja, vraag dan ook schriftelijk te bevestigen.

Zelf heb ik de Fox supa brolly NIET afsluitbaar, maar wel een optie met overwrap voor
wateren waar het wel toegestaan is. (overwrap vanaf maart leverbaar geloof ik)

Misschien een iets duurdere optie , maar iedere keer discussies,eventuele bekeuringen,
en s,avonds /s,nachts weggestuurd worden (zijn er bij) is ook geen pretje.

succes,
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
Bart beentjes
Berichten: 697
Lid geworden op: 13-06-2011 21:26
Locatie: Hoorn

17-02-2013 21:56

Zou niet deze brolly nemen, heb zelf de warrior oval system gehad maar is me qua kwaliteit erg tegen gevallen.
Het is niet de kwaliteit van Fox wat ik altijd gewend was, binnen een half jaar al vette slijtageplekken terwijl ik heel zuinig op mijn spullen ben en maar 1x per maand vis....

Kijk maar in dit topic: http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?f=38&t=69056&hilit=fox+warrior+oval+system

Zijn meer topics over deze brolly en over de FX uitvoering...
Fox is zo slim geweest de bevestiging van de balijnen hebben ze vast gezet met popnagels!!
Bij mij en anderen begon het te lekken.
Heb nu de supa brolly en moet zeggen dat dat er een stuk beter uitziet, kan niet wachten totdat de wrap leverbaar is 8)
Gebruikersavatar
Jos Schenk
Berichten: 243
Lid geworden op: 21-08-2011 18:12

17-02-2013 22:06

Afbeelding

ik denk dat die brolly zeker wel mag. zolang je het frontje er niet in hebt. frontje erin en deur opgerold is afsluitbaar en een tent. frontje er uit en in je tas is het een plu. heeft niks met een rits te maken. je ziet trouwens op het plaatje gewoon de rits zitten. :lol:
Raymond pronk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-07-2005 17:02
Locatie: Den Haag

18-02-2013 12:14

Ik heb HSV Gebelt dan wordt je door verbonden met sportvisserij Nederland die geven geen duidelijk antwoord op me vraag alleen verwijzen naar vergunning en het is bullshit als het niet mag want als ik bv alleen parasol neerzet overwrap zit er ook binnen een seconde overheen. Het gaat mij erom dat ik gewoon 1 tent nodig heb waar je beide dingen mee kan doen
Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

18-02-2013 12:30

Ik ben zonder problemen herhaaldelijk gecontroleerd met de set van de link: http://link.marktplaats.nl/642052719

Dit was door zowel boa's, politie en andere rechthebbende ministeries. (welke was dat ook alweer?..)
Dit mag gewoon.

Mocht je interesse hebben in deze set, je zal echt super uit zijn! De set is werkelijk als nieuw! Dit is er dan ook echt aan af te zien.
Raymond pronk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-07-2005 17:02
Locatie: Den Haag

18-02-2013 13:11

Bedankt voor je reactie en aanbod maar heb me oog laten vallen op een andere ook niet dat fox ding na slechte recensies gelezen te hebben... Heb de gemeente den Haag gebeld ook die wisten het niet maar gingen het uitzoeken ook staatsbos beheer wist het niet. Kortom regels zijn zo krom als de pest. Lijkt de wiet wet wel
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

18-02-2013 13:52

Hoi Raymond:

Ik kan je zeggen dat je met een plu/brolly zonder overwrap of zipfront mag vissen.
Zolang hij maar totaal open is, een tent zoals het plaatje aangeeft mag niet ook al is deze opengezet.

Ik zelf vis omgeving den haag en heb dit zelf ook na gevraagd ook bij de o zo moeilijke gzh en die gaven aan dat het mag.
Heeft me wel 3 dagen bellen en dergelijke gekost maar het is gelukt.

Het gaat er juist om dat je een plu gebruikt dus scherm tegen de regen
dus wat jij wil kan en mag gewoon en hier kunnen ze niet moeilijk over doen..

succes ;)
Oja joh!!!
Raymond pronk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-07-2005 17:02
Locatie: Den Haag

18-02-2013 14:13

Bedankt voor je reactie. Maar het is van de zotte dat mensen die het horen te weten het niet weten . Kreeg een achtelijk antwoord kijk in je visvergunning. Uh ja okketok daar staat het niet. Hij beweerde zelfs dat als ik lid ben van de Haagse hengel sportvereniging dat ik voor den haag een aparte vergunning moest kopen. Hij was er in iedergeval niet bij toen het wiel werd uitgevonden
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

18-02-2013 21:31

ik viste paar jaar terug met een brolly, en ben tot 2x toe weggestuurd door de boa's, omdat het geen plu mechanisme had volgens hem, en dus geen plu was maar een tent.

had toen de JRC defender brolly, is gewoon open aan de voorkant en heeft geen rits oid, is wel een wrap voor te krijgen, maar die heb ik toen niet in gebruik tijdens de controles
Plaats reactie